امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طراحی مناسب صندلی اداری

#1
 طراحی مناسب و دلنشین با توجه به اصول زیبایی شناختی و ارگونومی ، عوامل اصلی ارتقاء کیفیت  زندگی کاری هستند. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صندلی اداری
یکی از اجزای اساسی در محل کار است و انتخاب یک محصول مناسب تاثیر مستقیم برسلامتی کاربر و آرامش فضای کاری دارد. شرکت لیو با ارائه انواع صندلی های اداری در راستای ارتقای کیفیت زندگی کاری گام برمی دارد.
ر موسسه استاندارد ایران صندلی‌های تحریر از نظر کاربردی به دو دسته تقسیم می‌شوند: 1- صندلی‌‌‌های کامپیوتری 2- صندلی‌های مدیریتی که اینها خود دارای تقسیم‌بندی متفاوتی از قبیل صندلی کامپیوتری با دسته و بدون دست می‌باشند و بدون دسته یا مدیریتی گازی با دسته و هرزگرد با دسته.
انواع صندلی‌‌های نام برده شده در بالا می‌توانند پشت بلند یا پشت کوتاه و همچنین گردان باشند و نیز به صورت دوبل ساخته شود.صندلی تحریر یا اداری چه مدیریتی و چه کارمندی (کامپیوتری) معمولا از مواد اولیه ذیل تهیه می‌شود تخته چند لایه با ضمانت 12 میلیمتر برای کف صندلی که با فوم یا اسفنج روی تخته لایه را می‌پوشانند معمولا فوم از جنس پلی‌پورتال سرد یا گرم و یک تکه که کلیه مسائل ارگونومی در آن رعایت شده، است.ضخامت فوم یا اسفنج نسبت به طراحی صندلی برای فوم حداقل 3 میلیمتر برای اسفنج 4 سانتیمتر باید باشد. پارچه یا مشمع جهت کفی و پشتی صندلی- فنر بین کفی و پشتی صندلی چرخ از جنس پلاستیک - دسته صندلی.نکاتی که هنگام خرید صندلی باید توجه شود:صندلی هرزگرد باشد و پیچ هرزگرد کاملا صیقل یا اصطلاحا ترانس باشد و جنس آن از فولادهای زنگ‌نزن باشد. صندلی‌ نباید در حال حداکثر ارتفاع لق بزند و باید استحکام کافی داشته باشد.حتی‌المقدور پایه صندلی به صورت یک تکه باشد و از جنس پلیمرهای سخت و در صورت آلومینیومی بودن صندلی به نحوی طراحی شود که تو خالی و سبک باشد.در صورت استفاده از چرخ‌ها نباید صدای ناهنجار داشته باشد باید روان بوده و در صورت نیاز قابلیت ثابت شدن را داشته باشد.
معمولا دسته صندلی‌ها با توجه به طرح صندلی متفاوت بوده و معمولا از جنس پلاستیک فشرده یا فوم تزریقی با روکش پلاستیکی استفاده می‌شود که باید در عین مقاوم بودن بسیار نرم نیز باشد.
اگر روکش کفی و پشت مشمع استفاده می‌شود باید جنس هر دو از یک نوع باشد و به گونه‌ای باشد که سریع به حالت اولیه برگردد.
امروزه در بازار مبلمان اداری خصوصا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صندلی اداری طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با کیفیت‌های ساخت‌های متفاوتی وجود دارد. اما از نظر استاندارد و کیفیت ساخت و حسن شهرت می‌توان به شرکت‌های صاحب‌نامی مثل لیوتاب- رادسیستم- و رایانه صنعت اروند اشاره کرد. امروزه بر اثر بازار رقابتی که به وجود آمده دیگر تولیدکنندگان صندلی‌های اداری مسائل استاندارد و کیفیت ساخت را در نظر گرفته و قیمت محصولات را بر این اساس تعیین می‌کنند. شما خریداران این محصولات نیز توجه داشته باشید هنگام خرید علاوه بر رعایت و توجه به قیمت و کیفیت آن نیز توجه ویژه داشته باشید. در بعضی شرکت‌های تولیدی این‌گونه محصولات واحدی وجود دارد جهت تحقیق و بررسی بازار و چگونگی تعیین و تبیین اندازه‌های صندلی و توجه داشتن به ابعاد اندازه‌های مورد نیاز بازار. در نگاه اول خریداران این محصولات تمامی صندلی‌های اداری موجود در بازار را به یک چشم می‌بینند چون از نظر طراحی تفاوت چندانی با هم ندارند ولی تفاوت این صندلی‌ها فقط در کیفیت و دوام آن در درازمدت است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور ترکیه
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  صندلی داغ نسخه 2
Shocked ◕‿◕طراحی امضای گرافیکی !! (رایگان) ◕‿◕
  ویژگی های یک صندلی اداری خوب
  طراحی سایت تخفیفان
  بهترین صندلی گیم و بازی
  هیات تخصصی دیوان عدالت اداری ممنوعیت اشتغال همزمان نمایندگان بیمه به مشاغل دیگر را ت
  طراحی اسم شما با فتوشاپ(100% واقعی)
  تیپ مناسب با ماه تولد...
  در تابستان چه رنگ لاک هایی مناسب است؟
Star ☼☼☼طراحی اسم با فونت ها ورنگ های متفاوت☼☼☼

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان