امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افتتاح شعبه ی دوم کی.اف.سی با مدیریت کریم باقری

#1
Tongue 
شرکت کیهان افتخار سینا ضمن تکذیب خبر غیر واقعی رسانه های فارسی زبان خارجی و انتشار آن در برخی سایت های داخلی مبنی بر غیرقانونی بودن نمایندگی این شرکت از سوی کمپانی "کی اف سی" برای ایجاد رستوران های زنجیره ای این برند در ایران، ضمن تاکید بر قانونی بودن فعالیت خود، اعلام می دارد که به زودی دومین رستوران این برند معروف را در تهران افتتاح خواهد کرد.
.





به گزارش خبرنگار بازار خبر ، شرکت کیهان افتخار سینا اعلام می دارد که به دنبال افتتاح اولین شعبه از رستوران های زنجیرهایی "کی اف سی" توسط این شرکت در تاریخ سوم اسفند ماه با حضور نمایندگان مطبوعات داخلی در جهانشهر کرج و انعکاس وسیع آن در رسانه ها، برخی سایت های فارسی زبان خارجی خبر مخدوشی را به نقل از کمپانی "کی اف سی" مبنی بر جعلی بودن نمایندگی این شرکت در ایران را منعکس که متاسفانه برخی سایت های داخلی نیز به انتشار آن مبادرت کردند، بدون این که به صحت و سقم آن اطمینان داشته باشند، لذا ضمن تکذیب خبر مذکور و تاکید بر قانونی بودن نمایندگی این شرکت به استناد مجوزهای صادره از سوی دستگاههای مسئول داخلی، اعلام می دارد به زودی دومین رستوران این برند معروف متعلق به فوتبالیست محبوب کشورمان آقای کریم باقری در تهران افتتاح خواهد شد.

به اطلاع رسانه های محترم می رساند، طبق اطلاعات موثق منبع این خبر کذب گروه تجاری ایرانی " ا- م – پ" می باشد که با رایزنی های افراد خود در برخی رسانه های خارجی اقدام به انتشار خبر تکذیب افتتاح نمایندگی "کی اف سی" کرده است.

همچنین به اطلاع می رساند، شرکت مذکور مدتی است که برای اعطای نمایندگی خیالی خود، مبالغی را از افراد مختلف دریافت کرده است، اما به دلیل غیر قانونی بودن، موفق به انجام کاری در کشور نشده است.

شرکت کیهان افتخار سینا همچنین تاکید می کند که دایره حقوقی این شرکت به دلیل این که انتشار این خبر باعث خسارات مادی و معنوی برای این مجموعه شده است، پیگیری موضوع را از طریق مراجع قضایی حق قانونی خود می داند.

طبق نامه شماره 1314-90 مورخ 15/11/90 مهندس خلیلی دبیر کل کانون صنایع غذایی ایران مبنی بر موافقت با عضویت این شرکت به عنوان مالک رستوران های زنجیره ای "کی اف سی" در ایران در کانون مذکور، مقدمات این مهم نیز در شرف انجام است.

یادآور می شود؛ شرکت کیهان افتخار سینا تاکنون بیش از 500 درخواست از سراسر کشور برای اخذ نمایندگی دریافت کرده که در مرحله بررسی پیشنهادها و انجام تشریفات قانونی است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.NiceNews.IR
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
 سپاس شده توسط mohamad66
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
  بی‌خیالی مدیریت استقلال نسبت به مهدی قایدی!
  کاسیمیرو در پوست کریم؛ یک تنه مساوی بارسا (عکس)
  محمد نادری و ماجرای دخالت ویژه آقا کریم!
  توپ و تشر خداداد و کریم باقری به شجاع!
  شکاف علنی میان کادر فنی و مدیریت استقلال
  روزی که کریم باقری لباس پرسپولیس را پوشید
  درخشان: یک خرابه را تحویل مدیریت جدید پرسپولیس داده‌اند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان