امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جاستین بیبر آهنگ مایکل جکسون را دزدید!!!

#1
روز گذشته یک آهنگ دو صدایی از مایکل جکسون و جاستین بیبر بر روی اینترنت سر و صدا به پا کرد و با واکنش سریع بنیاد مایکل جکسون مواجه شد. آنها گفتند که آهنگ را تایید نمی*کنند، دستور حذف این آهنگ را از یوتوب صادر کردند و طی بیانیه*ای که برای وب سایت*های مایکل جکسون از جمله ما ایمیل کردند، گفتند:

"این آهنگ بدون مجوز است و حذف شده است."

آنها در بیانیه*ای دیگر افزودند: "این آهنگ بدون مجوز است و بنابراین قصد انتشار آن وجود ندارد."


هم اکنون کمپانی سونی در تلاش است تا ویدیوهای بسیاری را که با این آهنگ در یوتوب آپلود شده*اند، پاکسازی نماید.

این آهنگ Slave To The Rhythm «برده*ی ریتم» نام دارد و یکی از منتشر نشده*های مایکل جکسون است. نسخه*ی آکاپلای این آهنگ هرگز منتشر نشده است. گفته شده است که مایکل در زمان حیات*اش این آهنگ را بطور کامل خوانده و تکمیل کرده بود.

دمین شیلدز یکی از اعضای خبررسان جامعه*ی هواداران می*گوید که رادنی جرکینز، تهیه کننده*ی آلبوم اینوینسیبل مایکل جکسون، به تازگی در مورد این آهنگ اطلاعات زیر را به وی داده است:

"Slave To The Rhythm در سال ۱۹۸۹ برای آلبوم دنجروس ضبط شد. ال*ای رید (LA Reid)* و بیبی فیس (Babyface) تهیه کنندگان آن بودند."

پیشتر گمان میشد که این آهنگ یکی از جدامانده*های دوران اینوینسیبل باشد. مایکل طی ضبط آلبوم اینوینسیبل این آهنگ را برای رادنی پخش کرده بود اما آنها بر روی این آهنگ کار نکردند و در آلبوم اینوینسیبل نیز منتشر نشد.

"او یک روز این آهنگ را برای من پخش کرد تا نظرم را بپرسد. از آهنگ خوشم آمد. اما مگر آهنگی از مایکل هست که آن را دوست نداشته باشم؟ تمامی آهنگ*هایش را دوست دارم."

جرکینز نمی*داند که آهنگ دوصدایی جدید چگونه منتشر شده است. او ربطی با این آهنگ تازه ندارد اما می*گوید مایکل از آن خوشش نمی*آمد زیرا:

"مایکل اصلا از موسیقی تکنو خوشش نمی*آمد."

Slave To The Rhythm در سال ۲۰۱۰ با صدای مایکل روی اینترنت لو رفت. گفته شده است که نسخه*ی لو رفته در سال ۲۰۱۰ توسط تریکی استوارت (Tricky Stewart) میکس شده و هنوز تکمیل نشده بود که یک دی*جی با نام دی*جی استولن (DJ Stolen) آن را دزدید و با امضای خود در اینترنت منتشر کرد.

ادعا شده مایکل در سال ۲۰۰۳ با تریکی استوارت بر روی این آهنگ کار کرده بود و یا دست کم قصد این کار را داشت.

آهنگ Slave To The Rhythm محتوایی اجتماعی دارد و به حقوق زنان و خدمات و فداکاری*های تقدیر نشده*ی آنان در خانه و اجتماع می*پردازد.

صدای جاستین بیبر به تازگی به این آهنگ اضافه شده است. در واقع بیبر آهنگ مایکل جکسون را به آهنگ خودش با همخوانی مایکل جکسون تبدیل کرده است چرا که ورس*های خوانده شده توسط مایکل را حذف و صدای خود را جایگزین کرده است و بخش بیشتر آهنگ صدای بیبر است.

اطلاع زیادی درباره*ی چگونگی ضبط و انتشار این آهنگ در دست نیست. برخی می*گویند بیبر به نسخه*ی اصلی آهنگ دسترسی داشته و برای نمونه شاید یکی از تهیه کنندگان قدیمی، آن را در اختیار وی قرار داده باشد. برخی باور دارند که بیبر برای رمیکس جدید، از رمیکس تریکی استوارت استفاده کرده است و پس از بدست نیاوردن مجوز بنیاد، اقدام به انتشار غیرقانونی آهنگ کرده است. هواداران بیبر ادعا می*کنند که بیبر به آنها گفته است که این آهنگ توسط خانواده*ی جکسون به وی داده شده بود تا بر رویش کار کند ولی باید توجه داشت که خانواده*ی جکسون مدیریت و اختیار آهنگ*های مایکل را در دست ندارد.

توییت*های روز گذشته*ی بیبر نشان می*دهد که او از انتشار این آهنگ غافلگیر نشده و حتی بسیار شادمان است و به خود می*بالد. او در واقع ساعاتی پیش از انتشار آهنگ، وعده* داد که "اتفاق بزرگی" در راه است.

بیبر نوشت: "در مورد چیزی که قرار است بیاید هیجان دارم. ام*جی استانداردها را وضع کرد، نه تنها در موسیقی بلکه در صحنه*گردانی و مراوده با هواداران. ایکاش اینجا بود." او سپس از اشتیاق*اش برای تغییر دنیا گفت، چیزی که در هر سخن مایکل شنیده می*شد: "همیشه راحت نیست، اما یک موهبت است. ما می*توانیم دنیا را تغییر بدهیم. من برای چالش آماده*ام. چیزهای بزرگی در سر راه است. #عظمت. عاشقتان هستم."

برخلاف تصور بیبر، این آهنگ موجب خشم هواداران مایکل جکسون شده است. آهنگی که پادشاه ساخت و منتشر نکرد و شاید چه برنامه*ها که برای آن نداشت، امروز توسط یک خواننده*ی تازه وارد به شکلی بسیار غیرحرفه*ای عرضه می*شود.

از صحبت*های بنیاد و بیبر چنین برداشت می*شود که بیبر بدون اجازه*ی بنیاد مبادرت به بازخوانی و رمیکس آهنگ مایکل کرده است در حالیکه مجوز انتشار آهنگ*های مایکل بطور انحصاری در دست بنیاد او قرار دارد. فردی با نام Max Methods ادعا کرده که تهیه کننده*ی این آهنگ جدید است و اینکه کار بر روی آن برایش یک افتخار بوده است

eMJey: امیدواریم اگر این آهنگ روزی بطور رسمی به شکل تک*آهنگ یا در آلبوم منتشر گردد، فقط و فقط صدای پادشاه در آن شنیده شود. این آهنگ توسط مایکل بطور کامل خوانده و تکمیل شده بود. ما براستی لزوم انتشار دوصدایی این آهنگ را درک نمی*کنیم و آرزو می*کنیم که هرگز چنین نشود.

و اینم لینک دانلود اصل اهنگ با صدای مایکل ببخشید ممکنه اخرش ناقص باشه:http://emjey.com/download/audio/mj/l...the.Rhythm.mp3

ولی جاستینم دیگه شورشو در اورده مردک!!!!!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
PISHY
جاستین بیبر آهنگ مایکل جکسون را دزدید!!! 1


جاستین بیبر آهنگ مایکل جکسون را دزدید!!! 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*.*
پاسخ
 سپاس شده توسط Shervin_ST ، noora91 ، * Exceptional girl *
آگهی
#2
برا جاستین متاسفم.واقعا بیشعوره.Dodgyیکی نیست بگه آخه احمق مگه مرض داری آهنگی رو که سلطان صدا ها خونده خراب کنیAngry
رفیق فابریک roxi

هميشه حرفي رو بزن که بتوني بنويسيش

چيزي رو بنويس که بتوني پاش امضا کني

چيزي رو امضا کن که بتوني پاش بايستي ناپلئون


پاسخ
#3
دختر نمیتونه دزدی کنه من مطمئنمAngelTongue
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  نظر جاستین بیبر درمورد ایرانی ها و مسلمانان
  کلمات مخصوص طرفداران جاستین بیبر
  همکاری آریانا گرنده و زین مالیک در آلبوم جدید جاستین بیبر O_O ؟!
  آهنگ Bad Liar سلنا گومز به عنوان آهنگ برتر بیلبورد در سال 2017 انتخاب شد
  12 خطای نابخشودنی جاستین تیمبرلیک
  اسم الله بر روی موزیک ویدیو where are you now جاستین بیبر ( احترام به االله هست )!!!!
  سلنا گومز : من برای جاستین بیبر بسیار خوشحال هستم
  ! رابطه ی سلنا و جاستین چجوری شروع شد!
  مایلی سایرس از جاستین بیبر دفاع کرد(علت توهین به سلنا در کنسرت میلان)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان