امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین روش های قفسه بندی سوپرمارکت پرشین راک

#1
چیدمان و نحوه قفسه بندی در سوپرمارکت از جمله کارهای خلاقانه در زیبا بودن و مرتب نشان دادن فروشگاه شما است. نحوه چیدمان قفسه در طراحی قفسه‌های سوپرمارکت است که به این فرآیند در عمل مرچندایزینگ می‌گوئیم. مرچندایزینگ یک اصطلاح علمی است که به معنی بررسی رفتار مشتری به هنگام خرید کردن است.

فراهم آوردن شرایط مناسب برای و جذب بلند مدت مشتری از روش مدیریت برقراری ارتباط درست با مشتری است. درست دسته‌بندی کردن محصولات در سوپرمارکت و فروشگاه باعث می‌شود. افراد راهنمایی بهتری برای پیدا کردن بهتر و سریعتر به محصولات مورد احتیاج از دیگر اهمیت‌های طریقه چیدمان در سوپرمارکت ها به شمار می‌رود. صاحبین فروشگاه‌ها می‌توانند با یک برنامه دقیق و منظم برای نحوه چیدمان پخش و محصولات در قفسه سوپرمارکت را انجام دهند. بهتر است فضای داخل فروشگاه و سوپرمارکت را به چیدمانی متفاوت و اصولی تغییر دهید.

نحوه درست چیدمان قفسه در سوپرمارکت چگونه باعث خرید بیشتر می‌شود؟

با این وجود فقط به همین دلیل که قفسه فروشگاهی زیبا از نظر چیدمان به نظر برسد. به این مفهوم نیست که شما بهترین جایگاه برای فروش‌های زیاد و موفق محصولات فروشگاه شما می‌باشد. درک نیاز مشتریان و چگونگی تفکر آنها در خرید از سوپرمارکت ها باعث می‌شود. یک راه عالی و مطمئن برای خرید انواع محصولات به سبد خرید مشتریان را پیدا کنید.

در ادامه بهترین راه‌ها برای انجام فروش بیشتر را به شما معرفی می‌کنیم.

1- چیدمان کالاهای پرمصرف که نیاز روزمره خانواده است را در انتهای قفسه‌های فروشگاه انجام دهید.

این راهکار مشتریان را به انتهای فروشگاه می‌رساند تا برای خرید موارد پرمصرف مانند: شیر، ماکارونی و … از قسمت قفسه‌های همه‌ی محصولات کم‌مصرفی که در قفسه‌های اول فروشگاه می‌باشند راه روند. به مراتب دیده‌ایم و شما این موضوع را متوجه خواهید شد. که مشتریان در هنگام عبور از مسیرشان معمولا یک یا دو محصولی را که برای خرید فراموش کرده بودند.

یا از وجود همچین محصولی بی خبر بودند را انتخاب و خرید آن را انجام می‌دهند. این نگاه افراد هنگام عبور در مقابل قفسه‌های غیر مرتبط باعث خرید اصلی می‌شود. انجام خرید‌های جدید مشتریان حتما تحت تاثیر نحوه چیدمان شما در قفسه‌ها در فروشگاه شما انجام می‌شود.

2- کالاهای با حاشیه سود بالا را در قفسه‌های مسیر راه و در دید مشتریان بچینید و پر نمائید.

محصولاتی را که حاشیه سود خوب و بالایی که دارد. را در مسیر و راه قفسه محصولات با پرفروش بالا که در انتهای فروشگاه سورنا شما که وجود دارد، بچینید. اگر بخواهیم مثالی برای این مورد بزنیم این موضوع مناسب است. که دستمال توالت معمولا حاشیه سود خوب و بالایی دارد. را در کنار مسیر قرار دهیم تا باعث فروش بیشتر این محصول شود.

این نوع چیدمان باعث یک یادآوری مناسب برای مشتریان می‌شود و به آنها خواهد گفت که، این محصول را فراموش کرده‌اند. یا اینکه در حال تمام شدن این محصول پرمصرف در خانه خود هستند و باید این محصول را خرید نمایند. دیدید که این کار و این نوع چینش به معنی این است که فروش بیشتری را سوپرمارکت شما تجربه می‌کند
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه بهترین استایل را با کتونی کانورس داشته باشیم؟
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  بهترین کارتونی که دیدیدی
  بهترین تغذیه برای سالمندان مبتلا به کرونا
  بهترین چیز ها در زندگی مجانی هستند^_^♡
Video بهترین فیلمی که دیدی چی بوده ویکی از بازیگراشو که دوسش داری رو بنویس
  بدترین و بهترین جدیده جدیده اگه می خوای بدونی بیا ببین
  بهترین مودم جیبی ۴G موجود در بازار
  در کرونا بهترین وسیله سفر برای کودکان چیست؟
  بهترین خبری که شنیده بودین چی بوده؟ اگه خواستی جواب بده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان