امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دستگيری سارقان زورگير در چند ساعت

#1
دستگيری سارقان زورگير در چند ساعت

جوان دانشجويي كه حوالي ساعت 3 در جاده قم – كاشان مورد زورگيري قرار گرفته بود ساعت شش و نيم صبح همان روز در اداره آگاهي قم زورگيران را مورد شناسايي قرار داد.

زيارت كردن با اسپري و شمشير

حوالي ساعت 4و نيم صبح آخرين روز آبان ماه ماموران كلانتري 25 قم در خيابان زاويه اين شهر به يك پرايد مشكوك شده و به آن دستور توقف دادند ولي سرنشينان پرايد بدون توجه به دستور ايست ماموران اقدام به فرار كردند. ماموران سرانجام در ميدان پليس قم اتومبيل فراري را متوقف كرده و وقتي قصد بازرسي بدني از اين افراد را داشتند با مقاومت آنها روبه‌رو شده و كار به درگيري كشيد. با كمك ماشين‌هاي گشت پليس كه آن اطراف بودند هر 3 سرنشين دستگير و در بازرسي از ماشين آنها يك شمشير و يك اسپري اشك آور كشف شد.

با انتقال سه سرنشين ماشين به نام‌هاي وحيد، علي و سامان هر سه مدعي شدند براي زيارت به قم آمده‌اند اما هيچ توضيح قانع كننده‌اي درباره حمل شمشير و اسپري اشك آور ارائه ندادند.

با استعلام ماموران از ديگر مراكز پليس مشخص شد ساعت 2 صبح همان روز سرنشينان يك پرايد با مشخصات همين خودرو توقيف شده در مسير قم – كاشان دست به زورگيري و سرقت زده‌اند.

رو دررو شدن شاكي و متهمان

با اين اطلاعات كارآگاهان از مالباخته كه دانشجوي يكي از دانشگاه‌هاي تهران بود درخواست كردند در اداره آگاهي قم حاضر و متهمين را مورد شناسايي قرار دهد. جوان دانشجو پس از مشاهده 3 جوان دستگير شده آنها را به عنوان سارقيني كه اموال وي را ربوده بودند مورد شناسايي قرار داده و گفت: ساعت حدود 2صبح بود كه از تهران به فلكه 72 تن قم رسيدم و مي‌خواستم از آنجا پيش خانواده خود در يزد بروم.براي همين سوار ماشين زورگيران كه فكر مي‌كردم مسافركش هستند شدم. آنها نيز خود را دانشجو معرفي كردند. نزديك كاشان بوديم كه يكمرتبه يكي از آنها با فشار دادن چاقويي به پهلوي من خواست سكوت كنم و بعد آنها به داخل جاده خاكي پيچيده و با پاشيدن اسپري به صورتم، كيف پولم را گرفته و از محل دور شدند. من هم خود را كنار جاده رسانده و از ماشيني خواستم مرا به كانكس پليس برساند. بعد از رسيدن به پليس از سارقين اعلام شكايت كردم. تازه چند ساعتي از شكايت من گذشته بود كه از قم با من تماس گرفتند و گفتند براي شناسايي متهمين به اداره آگاهي بيايم.

سارقان پس از روبه‌رو شدن با مالباخته مجبور به اقرار شده و علاوه بر اين زورگيري به چندين زورگيري ديگر در مناطق جنوب و غرب تهران و شهرهاي اسلامشهر، شهريار و.. اعتراف نمودند.

عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران با تاييد اين خبر از تمامي مالباختگاني که در طول چند ماه گذشته و بدين شيوه و توسط سرنشينان يک دستگاه پرايد 123 مورد سرقت و زورگيري قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهمان و طرح شکايات خود به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.


. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط hossein. ، mohammadreza...
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  میمون‌های اندونزی به سارقان حرفه‌ای تبدیل شده‌اند
  هر ساعت 9 کرمانشاهی "کرونا" می‌گیرند
  این دختر فقط 2 ساعت در روز بیدار است! (عکس)
  "ساعت مرگ ترامپ" در میدان ساعت نیویورک
Heart الاخباریه: جلسه پارلمان یک ساعت به تعویق افتاد
  زنده‌شدن یک پسر بچه ۲ ساعت بعد از مرگ !
Heart ساعت صفر نفت‌خام/ خریداران قیمت‌های تک‌رقمی را تجربه می‌کنند
  گرانترین لباس عروس که دوختنش 700 ساعت طول کشید (عکس)
  امشب (شنبه) از ساعت 20:30 تا 21:30 جهان خاموش می‌شود
  این دختر روزی ۲۲ ساعت می خوابد! + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان