امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شكار دختران پولدار؛ شگرد رمال

#1
به گزارش «جام‌جم»، در يكي از روزهاي آبان امسال مردي با حضور در كلانتري 156 افسريه با ارائه شكايتي عنوان كرد: تنها دخترش كه دانشجوي كارشناسي ارشد است با همراه داشتن بيش ازهشت ميليون تومان پول نقد و طلا و جواهرات از خانه خارج و به طرز مرموزي مفقود شده است.
شاكي افزود: جستجوي آنها براي يافتن دخترشان (آرزو)‌ بي‌نتيجه بوده و او پاسخگوي تلفن همراهش هم نيست.
با تشكيل پرونده مقدماتي در اين باره، موضوع به دستور داديار نصرتي در شعبه هفتم دادسراي جنايي به پايگاه ششم پليس آگاهي ارسال شد.
با شروع تحقيقات، يك روز پس از شكايت، ماموران اطلاع يافتند تلفن همراه دختر گمشده به فرد ناشناسي واگذار شده و او (دختر گمشده)‌ آپارتمان مسكوني مادرش را نيز با وكالت بلاعزل فروخته است.
ادامه تحقيقات
با حضور ماموران در آژانس مسكني كه خانه فروخته شده بود، معلوم شد، دختر جوان خانه را يكصد ميليون تومان فروخته است.
مادر آرزو كه خانه‌اش فروخته شده بود، در اين باره به پليس گفت: مدتي پيش از پدر آرزو (دختر گمشده)‌ جدا شدم و در مقابل ناسازگاري‌هاي فرزندم، آپارتمان محل سكونتم را با وكالت بلاعزل به او واگذار كردم و تصور نمي‌كردم او خانه را بفروشد.
با ثبت اظهارات مادر دختر گمشده و سرنخ‌هايي كه در ارتباط با اين پرونده به دست آمد، تحقيقات كارآگاهان وارد مرحله تازه‌اي شد.
سرهنگ محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران در اين باره گفت: با جمع‌بندي اطلاعات معلوم شد، مقاديري از پول آپارتمان در قالب چك پرداخت شده است كه با بررسي دوربين بانك، تصوير جوان 33 ساله‌اي كه چك‌ها را نقد كرده بود به دست آمد.
والدين دختر گمشده با ديدن تصوير عنوان كردند، او ياسر نام دارد و چند بار اين جوان را همراه دخترشان ديده‌اند.
رئيس پليس آگاهي تهران افزود: با به دست آمدن اين سرنخ تحقيقات پليس ادامه يافت وسه آدرس از اين فرد كه خود را وكيل دادگستري، رئيس كاروان و دبير آموزش و پرورش معرفي كرده بود به دست آمد.
دستگيري متهم شياد
محمديان افزود: با بررسي و تحقيقات ميداني در مرحله بعدي ياسر در خيابان امام خميني دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي ابتدا منكر اطلاع از سرنوشت آرزو شد؛ اما در ادامه اعتراف كرد: با اين دختر در يك مجلس مداحي آشنا شدم و پس از اطلاع از اختلاف والدينش با پيشگويي و رمالي توانستم ذهن او را تسخير كنم به طوري كه او آپارتمان مادرش را فروخت و بخشي از پول آن را به من داد و هم‌اكنون در خانه كوچكي كه در جنوب شهر اجاره كرده، زندگي مي‌كند.
رييس پليس آگاهي تهران اضافه كرد: پس از اين اعترافات، ماموران دختر گمشده را شناسايي و به پايگاه ششم پليس آگاهي منتقل كردند.
با تحقيق از دختر جوان، او همچنان تحت تاثير القائات ياسر (متهم)‌ سعي مي‌كرد جدايي والدينش را علت فرار از خانه عنوان كند، اما در ادامه تحقيقات دختر ديگري با حضور در پليس آگاهي اظهار كرد: اين فرد از احساسات مذهبي او و خواهرش سوءاستفاده كرده و آنها تحت القائات او قرار گرفته‌اند.
وي افزود: اين فرد در يك سفر زيارتي او را فريب داده و پس از ازدواج پنهاني، براي سرپوش گذاشتن به اين موضوع، خواهرش را نيز فريب داده است.
با اظهارات ديگر شاكي پرونده، آرزو كه همچنان از متهم حمايت مي‌كرد، يكباره بغضش تركيد و عنوان كرد در دام شيادي‌هاي مرد رمال گرفتار شده و تحت تاثير القائات وي با فروش خانه، 65 ميليون تومان به اين فرد پرداخت كرده است.
دختر جوان گفت: متهم با ابراز علاقه به من مدام عنوان مي‌كرد تمام اندوخته‌هاي پدر و مادرت حرام است و بايد همه چيز را بفروشي و من نيز به دلايل شيطاني، چوب حراج به زندگي خود و والدينم زده و حتي لباس‌هايم را نيز فروختم.

در پي اين اظهارات، داديار جنايي دستور بازداشت متهم را صادر كرد. تحقيق براي شناسايي ديگر شاكيان پرونده ادامه دارد.
. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط mohammadreza...
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Earth ایجاد مزاحمت پسران اروپایی برای دختران با پایانی تلخ +ویدیو
  دختران بی حجاب در سواحل شمال ایران (عکس)>_<
  دعوت دختران به خانه های خالی
  اتو کردن سینه دختران در یک قبیله!! (عکس)
  85 درصد دختران از زیبایی خود رضایت ندارند
  آموزش فریب پسرها توسط دختران در یک سریال!!
  کک و مک صورت مد جدید دختران ایرانی
  تخفیف ویژه به دختران و زنان دامن کوتاه در این رستوران + عکس
  دختر 15 ساله ای که با 60 روز تن فروشی پولدار شد + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان