امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اسيدپاشي به خاطر ازدواج دوم

#1
به گزارش «جام‌جم»، چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان خمين از توابع استان مركزي تماس گرفت و اطلاع دادهمسايه او نيمه‌شب در محل سكونتش با اسيد مورد حمله قرار گرفته است.
با اعزام ماموران به محل حادثه معلوم شد، مرد خانواده از ناحيه صورت بشدت آسيب ديده و بي‌هوش درون يكي از اتاق‌هاي خانه‌اش افتاده است.
در پي اين حادثه، مرد زخمي به بيمارستان منتقل شد.
با تحقيق از همسايه‌ها معلوم شد، آنها هنگام حادثه با شنيدن صداي كمك‌خواهي زن همسايه از خانه‌هايشان بيرون آمده‌اند و متوجه ماجرا شده‌اند. ماموران در مرحله بعدي تحقيقات پي بردند، زن صاحبخانه به آنها گفته است، يك مرد غريبه به زور وارد خانه آنها شده و اين حادثه رخ داده است.
با اطلاعات به دست آمده از همسايه‌ها، زن صاحبخانه براي تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.
عامل اسيدپاشي يك مرد است
اين زن به پليس گفت: چندي پيش شوهرم با زني ازدواج كرد. او چند روز پيش از خانه هوويم به ملاقاتم آمد. شوهرم در يكي از اتاق‌ها خوابيده بود كه اوايل صبح با شنيدن صداي فرياد و كمك‌خواهي او به سمت اتاق آمدم و در همين موقع مرد غريبه‌اي را ديدم كه سراسيمه در حال خارج شدن از اتاق است.
وي افزود: با ديدن او فرياد زدم. مرد غريبه با چاقو مرا تهديد كرد و خواست آرام باشم در غير اين صورت مرا خواهد كشت. وي گفت: من نيز از ترس سكوت كرده و از تعقيب مرد مهاجم منصرف شدم. پس از مدتي با اطمينان از اين كه متهم از خانه‌مان بيرون رفته است، از همسايه‌ها كمك خواستم و ...
وي اضافه كرد: مرد غريبه شباهت بسياري به خواستگار دختر هوويم داشت و گمان مي‌برم او به قصد انتقام از شوهرم اين حادثه را رقم زده است. درپي اطلاعات به دست آمده از او، تحقيقات در اين زمينه آغاز شد تا اين كه جوان خواستگار به پليس آگاهي احضار شد.
انكار مرد جوان به اسيدپاشي
اين مرد به پليس گفت: من خواستگار دختر هووي شاكي بودم، اما خانواده‌اش با اين وصلت مخالف بودند. از آنها كينه به دل نداشتم و نمي‌دانم چه كسي به پدر خوانده دختري كه از او خواستگاري كرده بودم آسيب رسانده است.
تحقيقات در اين باره ادامه داشت تا اين‌كه ماموران متوجه شدند، گفته‌هاي مرد جوان صحت دارد و او روز حادثه در خانه‌اش بوده است. در پي اين موضوع، بار ديگر از همسر مرد مصدوم تحقيق شد و او دوباره ادعا كرد خواستگار دختر هوويش عامل اسيدپاشي است.
تهديد مرد مصدوم از سوي همسر اولش
در مرحله بعدي تحقيقات، ماموران، اطلاعاتي به دست آوردند كه نشان مي‌داد، همسر اول مرد مصدوم از زماني كه او با زن ديگري ازدواج كرده با وي دعوا و مشاجره داشته و چند بار او را تهديد كرده است.
در حالي كه تحقيقات ادامه داشت، ماموران از طريق مسوولان بيمارستان اطلاع يافتند مرد مصدوم به هوش آمده است. با حضور ماموران در بيمارستان و تحقيق از وي معلوم شد همسر اولش با اسيد چهره‌اش را سوزانده است. با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و پس از هماهنگي قضايي، همسر اين مرد به اتهام اسيدپاشي و سوء‌قصد به جان شوهرش دستگير شد.
اعتراف زن اول به اسيدپاشي
اين زن در بازجويي به پليس گفت: شوهرم بدون اطلاع من با زني آشنا شد و با هم ازدواج كردند. اختلاف‌هايمان از همان موقع آغاز شد و درصدد انتقام از شوهرم بودم.
متهم اضافه كرد: وقتي شوهرم از خانه هوويم به ديدن من آمد، تصميم گرفتم نقشه‌ام را عملي كنم و پس از تهيه اسيد، وقتي او خوابيد، بالاي سرش رفتم و به صورتش اسيد پاشيدم. به خاطر سوزش صورت و چشمانش از خواب بيدار شد و با فرياد كمك مي‌خواست و ...

در پي اين اعترافات، زن متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد.
. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط mohammadreza...
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام کشور به خاطر چاقی اقامت نمیدهد؟+عکس
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
Heart من به خاطر بایدن و اوباما اینجا هستم
  شرط عجیب عروس برای ازدواج با نامزدش
  این فرد به خاطر کرونا اولین تریلیاردر جهان شد (عکس)
  اعلام ممنوعیت تردد شبانه در لبنان به خاطر کرونا
  ازدواج بچه های 10 تا 15 سال +عکس با بچه هایشان
  عکس حلقه ازدواج این خانم سوژه خنده شد
  اخراج این دختر از کار به خاطر زیباییش (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان