امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شلیک های خونین 3 برادر روستایی در یکه اختلاف بچگانه

#1
سه برادر روستایی که به خاطر کینه بچگانه مرد آشنایی را به رگبار بستند، هنوز فراری هستند. پنجشنبه یازدهم اسفندماه سال جاری صدای رگبار گلوله اهالی روستایی در همدان را وحشت‌زده کرد. با فرار خودروی شکارچیانHunters، مرد جوانی به نام مرتضی که هدف گلوله‌‌های تفنگ قرار گرفته بود، روی زمین افتاد و تسلیم مرگ شد. ماجرای این جنایت دقایقی بعد به بازپرس ویژه قتل و مأموران پلیس آگاهی مخابره شد و بررسی‌‌های میدانی در دستور کار قرار گرفت. تحقیقات نخست از شاهدان نشان داد که سه برادر که سوار بر خودرویی بودند به سمت مرتضی شلیک کرده‌اند و سپس پا به فرار گذاشته‌اند. مأموران در این تجسس‌‌ها پی برده‌اند این اقدام تلافی‌جویانه بخاطر یک اختلاف بچگانه قدیمی بوده است. شاهدانی که هر دو سوی درگیری را می‌شناسند به مأموران پلیس گفتند که یک بار برادرزاده مرتضی مو‌های بلند امیر را مسخره کرده است و همین مسأله شروع درگیری‌‌های آنها شده است. مرتضی که متوجه می‌شود امیر معروف به امیرپلنگ برادرزاده‌اش را چند بار جلوی دیگران تهدید کرده است به هواخواهی از وی با این سه برادر امیر و امید و امین درگیر شده است اما این سه برادر پیش از این جنایت مرتضی را با ظاهری به هم ریخته در حالی که دست و پایش را بسته بودند در خیابان ر‌ها می‌کنند و در آخرین اقدام هولناک خود، دست به قتل وی زده‌اند. مأموران بلافاصله پس از آنکه مشخصات عاملان قتل را شناختند به مخفیگاه آنها مراجعه کردند اما در بازرسی از خانه متوجه شدند که این سه برادر از محل گریخته‌اند. با گذشت چند روز از این ماجرا پلیس همچنان در جست‌وجوی این سه برادر است.
گفت‌و‌گو با یکی از روستاییان
یکی از روستاییان در تماس با شوک در مورد جزئیات این حادثه گفت: امیر ، امید و امین سه برادر هستند که برادر بزرگتر یکی از اراذل است و به امیرپلنگ مشهور است.
چند وقت پیش برادرزاده مقتول که نوجوانی 14ساله است یکبار امیر را مورد تمسخر قرار داده است و همین باعث شد که کینه خانواده این نوجوان در دل سه برادر بنشیند. وقتی آنها با برادرزاده مرتضی دعوا کردند، وی هم به پشتیبانی از برادرزاده‌اش با آنها درگیر شد و همین درگیری‌‌ها سرانجام مرگباری برایش داشته است.
این مرد در ادامه گفت: پنجشنبه شب وقتی مرتضی از محل کارش که نزدیک گلزار شهدای روستا است به سمت خانه می‌آمد متوجه يك خودرو می‌شود و سه برادر در حالی که اسلحه‌ای در دست داشتند. ابتدا با شلیک چند تیر هوایی فضای ترس و وحشتی ایجاد کردند و سپس با آن مرتضی را گلوله‌باران
کردند.
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  روستایی زنانه که هیچ مردی حق ورود نداردღ¸.•*` `*•.¸ ღ
  رسانه‌های اسرائیلی از اختلاف‌نظرهای آمریکا-اسرائیل درباره معامله قرن گفتند
  شیوع کرونا و اختلاف‌نظرها درباره اجباری شدن ماسک در آلمان
  عکس معنادار سایت رهبر انقلاب بعد از تهدید ترامپ برای شلیک به شناورهای ایرانی
Heart تلاش‌های حدادعادل برای به کرسی نشاندن قالیباف بر صندلی ریاست مجلس / رویای برادر بزرگت
  روستایی که دمای آن 70 درجه زیر صفر است (+عکس)
  ازدواج خواهر و برادر+عکس
  روستایی عجیب که همه افرادش کور هستند (عکس)
  روستایی عجیب که ناخودآگاه اتش میگیرد (عکس)
  زن و شوهری که شلیک می‌شوند! (+عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان