امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقتول با خون خود نام قاتل را نوشت

#1
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ مداحي رييس پليس آگاهي آذربايجان شرقي در تشريح اين خبر گفت: بدنبال گزارش وقوع قتل صاحب زرگري از طريق فوريت هاي پليسي 110 بعلت حساسيت، رييس اداره مبارزه با جرائم جنايي به همراه تيم ويژه جنايي و عوامل بررسي صحنه جرم و عوامل کلانتري در محل حاضر شدند.

وي گفت: عوامل در محل مشاهده کردند فردي به هويت عليرضا در داخل کارگاه زرگري خود بوسيله ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است.

وي افزود: صحنه توسط عوامل کلانتري 16 تبريز حفظ شده و پس از کنترل صحنه و اعلام به قاضي ويژه قتل، عوامل بررسي صحنه اقدام به جمع آوري آثار و دلايل صحنه کردند که در اين حين مشاهده شد مقتول قبل از اينکه در اثر خونريزي ناشي از جراحات جان خود را از دست دهد با انگشتان آغشته به خون کلماتي نظير نام قاتل را بر روي ديوار نوشته است.

سرهنگ مداحي ادامه داد: اين نوشته سر نخ خوبي براي دستيابي به مجرم گرديد به اين ترتيب که قاتل و مقتول همديگر را مي شناختند.

وي گفت: پيرامون اين نام ها از آشنايان و برادران مقتول بررسي به عمل آمده و نهايتاً چند نفر از بين آنان شناسايي شد و ادامه تحقيقات احتمال ارتکاب قتل توسط يکي از مظنونين را تقويت نمود که يک مغازه‌دار در نزديکي کارگاه مقتول بود.

وي ادامه داد: پيرامون فرد مورد نظر تحقيقات ادامه يافت و مشخص شد متهم روز حادثه به مغازه خود مراجعه و سپس آنجا را ترک نموده است.

مداحي گفت : پس از شناسايي محل سکونت مظنون، اکيپي از عوامل انتظامي به محل اعزام شده و مشخص گرديد نامبرده به همراه خانواده اش با خودروي شخصي منزل را ترک نموده اند.

اين مقام انتظامي تاكيد كرد: با فعال نمودن گشت‌هاي پليس آگاهي خودرو مظنون در نزديکي محل سکونت متهم بدون سرنشين پارک شده که با انتقال خودرو پليس، آثار انگشتان آغشته به خون و قطرات خون در داخل آن مشاهده گرديد.

سرهنگ مداحي تصريح کرد: با شناسايي چند تن از بستگان متهم و انجام تحقيقات مشخص گرديد برخي از بستگان وي از جريان اطلاع دارند و با راهنمايي همسر وي بخشي از طلا و جواهرات و مقاديري از پول هاي مسروقه کشف و ضبط گرديد.

وي گفت: با ادامه تلاشها جهت دستگيري متهم با انجام کارهاي تحقيقاتي محل اختفاي وي در جاده تبريز- تهران شناسايي شده و با اعزام اکيپ نامبرده در کمتر از 24 ساعت دستگير گرديد و در بازرسي از وي مقاديري وجه نقدي و چک و طلاجات مسروقه از وي کشف گرديد.

وي ضمن اشاره به کشف جمعاً شش کيلو طلا و جواهرات و مبلغ 128 ميليون ريال وجه نقد و سه قطعه چک از قاتل اظهار داشت: در تحقيقات پليسي و قضايي متهم به سرقت و قتل ارتکابي اعتراف نمود و با صدور قرار روانه زندان گرديد.

رييس پليس آگاهي استان در خاتمه تصريح کرد: بررسي ها نشان مي دهد علت قتل بلند پروازي خانواده قاتل بوده که بدهي هاي هنگفتي را به وي تحميل نموده و قاتل جهت رهاي از بدهي ها و رسيدن به پول خواسته راه صدساله را در يک شب بپيمايد و دست به چنين جنايت هولناکي بزند.
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وحشتناک ترین نامه دنیا که یک قاتل نوشت (عکس)
Clocket قتل و مثله کردن کارگردان سینما بابک خرمدین و انگیزه قاتل!
  قاتل بی‌رحمی که فقط آدم‌های بد را می‌کشت
  قتل در جشن تولد ، قاتل در یکی از برج های الهیه بازداشت شد !
Heart لاوروف به ظریف نامه نوشت
  گورستان جنجالی راهبه‌های قاتل در ایرلند
  خانه امن خودت را رها نکن؛ قاتل پشت در کمین کرده است
  ازدواج خانم خواننده معروف با یک قاتل زندانی (عکس)
  شوهر قاتل تصاویر جنازه تکه تکه‌ زن جوان را در فیسبوک گذاشت+تصاویر
Shocked ماجرای نویسنده مشهوری که قاتل شد +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان