امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راز گشایی از قتل سه دست پس از 14 سال

#1
سرهنگ غلام‌عباس بلفكه، فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر اصفهان در گفت‌وگو با ايسنا گفت: كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان، پرونده مفقود شدن فردي به نام ولي‌الله را كه 14 سال پيش از منزل خارج شده و بازنگشته بود و هيچ سرنخي از اين فقداني وجود نداشت، بررسي كردند.
وي افزود: در بررسي بيشتر معلوم شد 2 دوست اين جوان به نام‌هاي «محمد» و «محسن» نيز 9 سال پيش مفقود شده‌اند و به اين ترتيب ارتباطي ميان اين سه پرونده وجود دارد.
فرمانده انتظامي شاهين‌شهر با بيان اين‌كه ماموران در تماس با برادر ولي‌الله دريافتند كه اين جوان 14 سال پيش، در شب نيمه‌شعبان از برادرش جدا شده و تاكنون به منزل بازنگشته است، گفت: ماموران در تحقيقات بعدي دريافتند فرد گمشده با فردي به نام اكبر بيشترين رابطه دوستي را داشته و اين در حالي بود كه اكبر با محسن و محمد نيز دوست بوده و محمد، شوهرخواهر اكبر محسوب مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: ماموران در تحقيقات تكميلي دريافتند محمد، فردي معتاد بود. سپس كارآگاهان به تحقيق از همسر وي پرداختند و به دليل اظهارات ضدونقيض او دريافتند به طور قطع «اكبر» از سرنوشت نامشخص سه گمشده اطلاعاتي دارد.
فرمانده انتظامي شاهين‌شهر افزود: در حالي كه تحقيقات كارآگاهان براي واكاوي زواياي پنهان اين پرونده ادامه داشت، آنان در تحقيقات تكميلي دريافتند اكبر كه معتاد به هروئين بوده و چندين سابقه كيفري نيز در پرونده خود دارد، هم‌اكنون به اتهام سرقت در زندان به سر مي‌برد، كه وي از زندان به پليس آگاهي منتقل شد.
با شروع تحقيقات اكبر ابتدا منكر هرگونه ارتباط با پرونده سه فقداني شد اما در مواجهه حضوري با خواهرش، پرده از راز اين جنايت 14 ساله برداشت.
بلفكه با بيان اين‌كه متهم در اعترافات خود عنوان كرد كه سال 76 متوجه شده بود «ولي‌الله» براي خواهر و برادر زن وي مزاحمت ايجاد مي‌كند، گفت: متهم از اين موضوع به خشم آمده به گونه‌اي كه در شب نيمه شعبان همراه محسن، ولي‌الله را به سمت چاه‌هاي قنات بيابان‌هاي محمودآباد كشانده و باسلاح كلت يك تير به سينه او زده سپس تمام گلوله‌ها را برسر و بدن مقتول شليك مي‌كند و جسد را به كمك محسن در يكي از قنات‌ها انداخته و متواري مي‌شوند.
وي با اشاره به اين‌كه متهم از راز قتل 9 ساله محمد و محسن نيز پرده برداشت، تصريح كرد: براساس اظهارات متهم، وي سال81 متوجه مي‌شود محمد (شوهرخواهرش) با خواهرش اختلاف دارد و از آنجا كه متهم به قتل پي مي‌برد كه چندي است رابطه محسن و محمد به دليل مصرف موادمخدر بيشتر شده و احتمال دارد محسن ماجراي قتل ولي‌الله را براي محمد بازگو كند، نقشه قتل محمد را طراحي مي‌كند.
وي افزود: براين اساس اكبر به بهانه سرقت گوسفند از محمودآباد، محسن و محمد را به بياباني كه ولي‌الله را در آن كشته بود كشانده و هر2 را به قتل مي‌رساند و اجسادشان را درون قنات مي‌اندازد.
بلفكه با بيان اين‌كه هنگامي كه خواهرش از سرنوشت محمد جويا مي‌شود اكبر عنوان مي‌كند كه محمد و محسن را در حالي كه قصد سوار شدن به اتوبوسي به مقصد بندرعباس را داشته‌اند ديده است و اطلاعي از سرنوشت آنان ندارد، يادآور شد: پس از مدتي خواهر اكبر به اقدامات مشكوك برادرش پي‌برده و با اطلاع از قتل‌ها از جمله قتل شوهرش، موضوع را پنهان نگه مي‌دارد.

فرمانده انتظامي شاهين‌شهر افزود: هم‌اكنون متهم همراه پرونده تشكيل شده در اختيار مقام‌قضايي است.
پاسخ
 سپاس شده توسط عارفه
آگهی
#2
واقعا ممنونمSmileمن عاشق حوادث صفحه حوادث روزنامه ها هستم.4xv
 [url=http://www.akskhor.ir/do.php?imgf=one-direction-18-.jpg][/url]
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart عقده‌گشایی دوباره العربیه علیه ایران
  رمز گشایی محرمانه ترین اسرار آمریکا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان