امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوستی خیابانی ترفند زن جوان تهرانی در شمال شهر برای سرقت

#1
زني که با پرسه زدن در خيابان ها با مردهاي جوان طرح دوستي مي ريخت، بعد از رفتن به خانه طعمه ها، آن ها را بيهوش و اموالشان را سرقت مي کرد.

روز ۱۱آذرماه مردي به کلانتري گاندي رفت و گفت زني که به بهانه فروش دارو به خانه او رفته بود، بعد از بيهوش کردنش پول هايش را دزديده است.وي در اين باره گفت: چند روز قبل براي تهيه يک داروي کمياب به داروخانه اي در نزديکي ميدان ونک رفتم اما نتوانستم داروي موردنظر را پيدا کنم. وقتي از داروخانه بيرون رفتم زن جواني دنبالم آمد و من را صدا کرد. او گفت فردي را مي شناسد که مي تواند داروي موردنظر را تهيه کند. هرچند اميد زيادي به او نداشتم اما شماره تماسم را به او دادم و قرار شد با من تماس بگيرد.

اين مرد ادامه داد: فرداي آن روز زن جوان با من تماس گرفت و گفت توانسته دارو را پيدا کند. او نشاني خانه ام را گرفت و ساعتي بعد به خانه ام آمد. از ديدن زن جوان خيلي خوشحال شده بودم و او را به خانه ام دعوت کردم. سپس برايش شربت درست کردم و دوباره به آشپزخانه رفتم. وقتي برگشتم زن جوان يکي از شربت هايي را که آورده بودم به خودم تعارف کرد و من هم آن را نوشيدم. بعد از آن ديگر متوجه هيچ چيز نشدم و وقتي به هوش آمدم ساعت ۸ شب بود و وضعيت خانه ام کاملا به هم ريخته بود. وقتي وسايلم را کنترل کردم فهميدم مبلغ ۲۵۰ هزار تومان پول از کشوي ميزم سرقت شده است.

به دنبال اظهارات اين مرد به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه ۱۱، کارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات خود را در اين باره آغاز کردند. افسران پليس با بررسي دقيق اظهارات مالباخته تلاش کردند حتي کوچک ترين سرنخ نيز از ديدشان پنهان نماند. چند روز بعد از اين ماجرا ماموران با تجزيه و تحليل مدارک موجود به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد سارق زني ۳۰ ساله به نام ناهيد است که در خانه اي در حوالي خيابان خاوران مخفي شده است.

به اين ترتيب با شناسايي دقيق مخفيگاه اين زن وي دستگير شد. اين زن در بازجويي هاي مقدماتي اتهامش را پذيرفت. وي در جريان بازجويي هاي فني گفت: در خيابان هاي شمال شهر پرسه مي زدم و جوان هايي را که سوار خودروهاي مدل بالا بودند به عنوان طعمه انتخاب مي کردم. در ادامه سعي مي کردم هر کدام از طعمه هايم را با ترفندي خاص فريب دهم و اعتمادشان را جلب کنم. معمولا در اولين ديدار سعي مي کردم راهي پيدا کنم که بتوانم به خانه مرد جوان راه پيدا کنم. به اين ترتيب وقتي به خانه آن ها مي رفتم به دور از چشم صاحب خانه داروهاي خواب آور داخل نوشيدني که برايم آورده بود مي ريختم و به او تعارف مي کردم. چند دقيقه بعد صاحب خانه بيهوش شده بود و من مشغول جمع آوري اموال باارزش او مي شدم و در حالي که مالباخته ردي از من نداشت از آن جا فرار مي کردم.

بر اساس اين گزارش زن دستگير شده تاکنون به ده ها فقره سرقت با اين شيوه اقرار کرده و چند نفر نيز او را به عنوان سارق اموالشان شناسايي کرده اند اما با اين حال هم اکنون بازجويي ها از او ادامه دارد.

. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط mohammadreza...
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Thumbsdown گرفتاری جوان موتورسوار با ۲۰ کیلو تریاک!
  دختران بی حجاب در سواحل شمال ایران (عکس)>_<
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
  آموزش رقص و حرکات موزون در شمال شهر تهران +عکس
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
  چهره زن جوان چینی بعد از زایمان 40 سال پیر شد (عکس)
  غرق شدن جوان ۲۵ ساله در بند گلستان مشهد!
  این زن جوان صاحب غول پیکرترین سگ دنیا است (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان