امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آمریکا برای قتل عام فرهنگی ملت‌ها برنامه‌ریزی کرده است

#1
آمریکا برای قتل عام فرهنگی ملت‌ها برنامه‌ریزی کرده است

خبرگزاری فارس: دبیرستاد حقوق بشر در جمع اعضای جنبش عدم تعهد آمریکا و دول غربی را به عنوان عاملان قتل عام فرهنگ ملل مختلف معرفی کرد.
خبرگزاری فارس: آمریکا برای قتل عام فرهنگی ملت‌ها برنامه‌ریزی کرده است

به گزارش خبرنگار قضایی فارس،‌ محمدجواد لاریجانی که در حاشیه نوزدهمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل و به دعوت اعضای جنبش عدم تعهد در میان آنها حاضر شده بود گفت: آمریکا و دول غربی به اسم جهانشمولی حقوق بشر در حال قتل عام سایر فرهنگ‌های بشری هستند و این یک خیانت عظیمی به رشد معنوی انسانیت است.

مشاور اموربین الملل رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه خوشبختانه جنبش عدم تعهد دارای موضعی اصولی و محکم در زمینه استفاده از گزارشگرهای ویژه است گفت: استفاده از این روش اگر با مکانیزم‌های صحیح همراه نباشد به کشورهای سوء استفاده گر اجازه می‌دهد که به طور انتخابی و تبعیض آمیز اعضای جامعه بین المللی را مورد تهاجمات حقوق بشری قرار دهند.

لاریجانی با تاکید بر اینکه اساساً تشکیل شورای حقوق بشر سازمان ملل یکی از دلایلش مقابله با همین روش بود گفت: اگر قرار بر ادامه روش استفاده گزینشی و تبعیض آمیز کشورها بود که دیگر نیاز نبود کمیسیون حقوق بشر را به شورای حقوق بشر تبدیل کنیم. امروز امریکایی ها دقیقا دارند همان بلایی را که بر سر کمیسیون اورده است بر سر شورا می‌اورند و معلوم است که شورا از خاصیت می‌افتد.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه این نشست که به ریاست مصر برگزار شد با تاکید براینکه ایران تعیین گزاشگر ویژه برای خود را تبعیض آمیز، ناموجه و براساس مقاصد خصمانه علیه ملت خود می‌داند گفت: در عین حال رفتار گزارشگر ویژه بسیار دور از کمترین های مورد نیاز برای یک گزراشگری معقول و قابل قبول بود و حتی گزارشگر تلاش نکرده بود تا در گزارش ارائه کرده تظاهر به بی طرفی کند.

به گفته لاریجانی گزارشگر ویژه عملا به یک چهره تلویزیونی برای شانتاژ رسانه ای علیه ملت ایران تبدیل شده است.

لاریجانی با اشاره به اینکه گزارشگر در اقدامی عجیب در صدد پرونده سازی علیه دولت ایران بوده و برای طرح شکایت از ایران دعوت عام کرده است تا اتهامات خود را ارائه کنند گفت: اینکه گزارشگر ویژه در کشورهای مختلف راه بیفتد و از همه بخواهد اتهامات خود علیه ایران را نزد او آورده و مطرح کنند بسیار غیرمترقبه و بیرون از مسئولیت اوست. از همین رو متنی که ایشان به عنوان گزارش ارائه داده مجموعه ای است از تهمت ها و دروغ هایی که در رسانه ها به راحتی یافت می‌شود و فرقی بین گزارش ایشان و گزارش های ارائه شده از سوی وزارت خارجه امریکا نیست.

به گفته لاریجانی همکاری با چنین گزارشگری با این مختصات و ویژگی‌ها بی معنی است در حالیکه ایران گزارشگری اصولی را بسیار کاری مفید و مایه قوت نظام خود می‌داند و از ان استقبال می‌کند چرا که اعتقاد داریم گزارشگری اصولی در صدد کشف واقعیت و بیان آن با زبانی فنی برای جهانیان خواهد بود.

وی درپایان این نشست با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در سال آینده ریاست جنبش عدم تعهد را برعهده می گیرد بر لزوم افزاش تلاش ها در زمینه تنوع فرهنگی در امر حقوق بشر تاکید کرده و ابراز امیدواری کرد که تلاش اعضای عدم تعهد بتواند متون حقوق بشری را به نفع تنوع فرهنگی اصلاح کند.
. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط reza u? ، mohammadreza...
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سگی ایرانی سوژه جدید در آمریکا شد (+عکس)
  قتل‌های اخیر نیازمند ریشه‌یابی فرهنگی است
Earth آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه صادرات نفت ایران خبر داد
Subarrow سیاست آمریکا نسبت به ایران به ویژه فعالیت های آن در منطقه چیست
Subarrow فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده‌ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد
  استایل و جواهرات کامالا هریس در مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا
  چرا گوشواره های نامتقارن جایگاه خاصی در بین جوانان پیدا کرده اند؟
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا(زنده)
  پیش فرض انتخابات 2020 آمریکا و تاثیر آن بر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه و قیمت نقره

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان