امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نابودی رژیم صهیونیستی در صورت حمله به ایران

#1
Wink 


آیت الله خاتمی تاکید کرد تهدیدهای صهیونیستها به اقدام نظامی علیه ایران، صرفا جنگ روانی است، زیرا آنها می دانند که حمله به ایران بازی با دم شیر است و کابوسی برای آنها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ناتوانی دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد ما متجاوز نیستیم ولی جواب ما به متجاوزان بسیار کوبنده است.

آیت الله خاتمی که شامگاه یکشنبه با العالم گفتگو می کرد، درباره تهدیدهای استکبار جهانی ضد ایران گفت : طی هشت سال جنگ تحمیلی ما با دنیای استکبار جنگیدیم، تا اینکه این دشمن بود که سرانجام دست تسلیم خود را بلند کرد.

وی افزود: سال گذشته هم در مقطعی رسانه های خارجی آنقدر زمزمه جنگ را سر دادند که هر کسی در صورت توجه به این رسانه ها، احساس می کرد آمریکا فردا به ایران حمله می کند.

خاتمی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنانی در دانشگاه امام علی (ع) فرمودند، اگر دشمن بخواهد به ایران اسلامی تجاوز کند، ما آنچنان پاسخ می دهیم که دشمن را از درون متلاشی کند.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: فردای آن روز وزیر دفاع آمریکا به صراحت گفت که اقدام نظامی علیه ایران حماقت است، و جلو پیشرفت هسته ای این کشور را نمی توانیم بگیریم .. رئیس رژیم صهیونیستی نیز به سرعت اعلام موضع کرد و گفت که ما هیچ بنایی برای حمله نظامی به ایران نداریم.

تهدید به حمله جنگ روانی است

خاتمی خاطرنشان کرد: چندی است که در رسانه ها زمزمه اقدام نظامی به خصوص از سوی رژیم صهیونیستی آغاز شده است؛ این زمزمه های شوم جز جنگ روانی چیزی نیست. آنها می دانند که حمله به ایران بازی با دم شیر است و کابوسی برای آنها خواهد بود.

نابودی رژیم صهیونیستی در صورت حمله به ایران

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: آنها می دانند که حمله به ایران به معنای نابودی محض رژیم صهیونیستی است.

خاتمی خاطرنشان کرد: آنها نتوانستند دربرابر سلاح حزب الله که حداکثر برد آن ۷۰ کیلومتر بود مقاومت کنند، و ۳۳ روزه دستهای تسلیم را بالا بردند؛ بنابراین آنها چگونه می خواهند در برابر توانایی موشکی ایران تاب بیاورند.

خاتمی تأکید کرد: پاسخ صریح مقام معظم رهبری این بود که اگر دشمن بخواهد حمله کند، در همان سطح پاسخ می دهیم؛ یعنی اگر به مراکز هسته ای ما حمله کنند به مراکز هسته ای آنها حمله می کنیم .

وی ادامه داد: این فرمایش رهبری، فرمایش فرمانده کل قوا است، وقتی می فرمایند در همان سطح پاسخ می دهیم، یعنی جواب تجاوز پاسخ است.

خاتمی گفت: سیستم دفاعی جمهوری اسلامی همانطور که قرآن بیان می کند، سیستم بازدارنده است؛ ما متجاوز نیستیم ولی جواب ما به متجاوزان بسیار کوبنده است.

گام بلند ایران در مبارزه با تحریم ها

سید احمد خاتمی تأکید کرد: نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حقیقت گامی بلند در جهت مبارزه با تحریم های دنیای استکبار علیه ایران اسلامی است.

وی افزود: از خصوصیات انقلاب اسلامی ایران این بوده که بحرانها را تبدیل به فرصت کرده است.

خاتمی تأکید کرد: حتی خود دشمنان هم می دانند ما بمب اتم نداریم و اصولا با ساختن بمب اتم مخالفیم و این مطلب مبنای فقهی دارد .. در روایات ما آن است که آب دشمن را مسموم نکنید درختان دشمن را قطع نکنید .. ما مردانه و انسانی می جنگیم.

خاتمی با اشاره به ادعای دشمنان مبنی بر انحراف برنامه مسالمت آمیز هسته ای ایران، خاطرنشان کرد: آنها هنوز این دروغ را تکرار می کنند، آنها می خواهند نفت ایران را در مشت بگیرند، ولی این آرزو را به گور خواهند برد؛ زیرا دوره استعمار و استثمار در ایران تمام شد.

پیروزی نهایی از آن ملت بحرین است

خاتمی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی ملتها در منطقه گفت: ملتهای به پاخاسته بدانید که اگر مقاومت کنید دیر یا زود پیروز می شوید، ولی باید مقاومت کرد و ایستاد و خسته هم نشد.

وی خطاب به ملت بحرین گفت: به ملت آزاده، قهرمان و نستوه بحرین می گویم خسته نشوید، سنتهای الهی می گویند که ملتها پیروزند، ملتهای مصر، تونس، یمن و لیبی پیروز شدند، و شما هم پیروز هستید.

خاتمی ادامه داد: به فضل خدا ملت به پا خاسته بحرین هم شهد شیرین پیروزی را خواهد چشید.


. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط mohammadreza...
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حمله ایران به اسرائیل
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت
Heart بیانیه ارتش عراق درباره حمله راکتی ناشناس به پایگاه «الحریر» اربیل
Heart حمله با سلاح سرد در اسکاتلند سه کشته برجای گذاشت
Heart مخالفت وزیر خارجه رژیم صهیونستی با طرح نتانیاهو برای الحاق دره اردن
Heart دادگاه صهیونیستی یک اسیر فلسطینی را به ۴ بار حبس ابد محکوم کرد
Heart رونمایی رژیم صهیونیستی از اولین پهپاد جاسوسی سه بعدی جهان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان