امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پخش «آژانس شیشه‌ای» و «روزهای زندگی» از رادیو

#1
همزمان با آغاز هفته‌ی دفاع مقدس، نمایش‌های «باروی آتش»، «فصل عشق»، «من چمران هستم»، «خبرآن روزها»، «نشانی قلب من است»، «سوران سرد»، «دیگر کسی هامور نمی‌خورد» ، «صعود به ارتفاع بی نهایت» و...عناوین برخی از نمایش‌هایی است که در این ایام پخش می‌شود.

 

همچنین رادیو نمایش فیلم‌های «و اینک بهشت» (صادق آشتیانی)، «ضد گلوله» (مصطفی کیایی)، «آژانس شیشه‌ای» ( ابراهیم حاتمی‌کیا)، «روزهای زندگی» (پرویز شیخ طادی)، «سجاده آتش» ( احمد مرادپور)، «گلوگاه شیطان» (حمید بهمنی) و سریال «خوش غیرت» را در قالب رادیو فیلم در هفتهِ دفاع مقدس پخش می کند.
روزهای زندگی

«شاهد عینی» با موضوع تئاتر دفاع مقدس، «تولد یک پروانه» و «استودیو 8» عناوین دیگر آثاری هستند که از رادیو نمایش پخش خواهند شد.

به گزارش سينماخبر، «باروی آتش» به کارگردانی فریدون محرابی و نویسندگی مریم تاجیک داستان رزمنده‌ای است که در زمان جنگ با رشادت‌های همرزمان خود مواجه شده است. این داستان توسط مادر این رزمنده روایت می‌شود. این نمایش در پنج قسمت برای پخش از رادیو معارف تولید شده است و سردبیری و تهیه‌کنندگی آن را نیز بابک صفی‌خانی برعهده داشته است.

 

«فصل عشق» نمایش رادیویی دیگری در پنج قسمت است که از رادیو ایران پخش خواهد شد و کارگردانی این نمایش را نیز فریدون محرابی برعهده داشته است. «فصل عشق» به نویسندگی مجتبی قدمشاه و سردبیری و تهیه‌کنندگی طیبه محمدعلی داستان پسری 16 ساله به نام نورالدین عافی از اهالی روستای خنجان تبریز است که به جبهه می‌رود و 80 ماه در آنجا می‌ماند.

 

نمایش رادیویی «نشانی قلب من است» داستان جوانی با بیماری قلبی است که در صف انتظار پیوند قلب است و قلب رزمنده‌ای را به او پیوند می‌زنند و شخصیت جوان با توجه به قلب پیوندی عوض می‌شود. این نمایش در 60 قسمت برای پخش از رادیو نمایش تولید شده است. کارگردان آن مجید حمزه و نویسنده‌اش مرضیه رشیدبیگی است، مهتاب امینی نیز سردبیری و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

 

«خبر آن روزها» به کارگردانی میکائیل شهرستانی و نویسندگی جهانشاه آل محمود که بر اساس زندگی سیده زهرا حسینی و رمان «دا» تنظیم شده است در 30 قسمت به سردبیری و تهیه‌کنندگی شهلا نیساری از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

 

نمایش «سوران سرد» نیز بر اساس رمان چهار جلدی «سوران سرد» نوشته‌ی جواد افهمی تنظیم شده است و کارگردانی‌اش را جواد پیشگر بر عهده دارد و درباره‌ی سربازانی است که در محله‌ی غرب کشور در پایگاه سوران در حال خدمت هستند . در این پایگاه جاسوسی برای شبکه‌ی ضد انقلاب فعالیت می‌کند و در 30 قسمت برای پخش از رادیو نمایش تولید شده است.محمد مهاجر نیز سردبیری و تهیه‌کنندگی نمایش «سوران سرد» را بر عهده دارد.

 

همچنین «دیگر کسی هامور نمی‌خورد» که توسط علی جولایی نوشته شده است در شش قسمت برای پخش از رادیو ایران تولید شده است، کارگردانی این نمایش را نیز فریدون محرابی برعهده داشته است و بابک صفی‌خانی آن را سردبیری و نهیه کرده است. این نمایش با نگاهی به حمله ی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حکایت مسافرانی را نقل می‌کند که در دریای جنوب شهید شده‌اند و ماهی‌های هامور بر خلاف ذاتشان آنها را نمی‌خورند.

 
آژانس شیشه‌ای

و در پایان نمایش رادیویی «صعود به ارتفاع بی‌نهایت» در شش قسمت نوسط ندا هنگامی کارگردانی شده است و برای پخش از شبکه‌های رادیویی سلامت و تهران توسط شهرام میرشکاک تهیه شده است. این نمایش که توسط علی جولایی نوشته شده است با نگاهی به زندگی جانبازان داستان جانبازی است که اعضای بدن خود را اهدا می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دفتر وکالت
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرور زندگی اسرای ایرانی دوران جنگ با بازپخش «نبردی دیگر» از شبکه افق سیما
  فیلم زندگی مخزن‌الاسرار «حاج قاسم» ساخته می‌شود
  قصه دختری که هدیه تولدش یک شیشه اسید بود
  رافعی: «بُهت» از اهمیت عقل در زندگی سخن می‌گوید
  آمازون سریالی بر اساس زندگی جو اگزوتیک با بازی نیکلاس کیج می‌سازد
  اعلام روزهای تعطیلی تئاتر در ایام محرم
  حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین شد!
  بزرگترین لذت زندگی اسکارلت جوهانسون
Lightbulb | ۶ فیلم فلسفی که نگاه شما به زندگی را به چالش می‌کشد |
  انگار همه‌ی زندگی کابوسی باشد میانه‌ی خوابی شبانه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان