امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شوک آورترین اخبار سال 2011

#1
1 - محیط زیست درباره وضعیت اقیانوسها هشدار داد




2 - جوان ترین سیگاری جهان



جوانترین سیگاری جهان

تانگ لیانگلیانگ یک پسر شش ساله چینی که بود به دود پدرش او را در سن خیلی مناقصه ارائه شده است . پدر او بر این باور مبلمان سیگار کشیدن می تواند درد ناشی از فتق را تسکین دهد. تانگ در سن 18 ماه بود khi او دودی اولین سیگار خود . پدر بود آگاه از جدی بودن شرایط پسرش نیست تا زمانی که کودک افزایش مقدار سیگار او دودی. تانگ LA تحت درمان است.





3 -زمین لرزه نیوزیلند



زمین لرزه قدرتمند 6 ریشتری که صدها تن از مردم نیوزیلند را به کام مرگ کشاند

زنجیره ای از زلزله زده شهر کرایستچرچ در نیوزیلند مبلمان در شهرستان از بین برده و بیشتر به صدها کانال زغال سنگ از مردم کشته شدند. درباره 10،000 خانه ها و 1000 ساختمان های تجاری باید به عنوان یک اثر زلزله نابود شود. برخی از 50،000 مردم بدون برق مانده اند. به بزرگی 6.0 قویترین میزان لرزش به آمار شهرستان، DJO منجر به تخلیه ساختمان. مبلمان از آنجا که از زلزله در شهرستان رخ داد، هزاران نفر از ساکنان را به سایر نقاط نیوزیلند و استرالیا نقل مکان کرد.




4 - . زمین با دو خورشید



امکان نمایان شدن دو خورشید برای چند هفته

سخنران ارشد فیزیک در دانشگاه جنوب کوئینزلند ، دکتر براد کارتر ، مشخص شده وضعیت که در آن یکی از درخشان ترین ستاره در حال از دست دادن جرم و در نتیجه، در حال رفتن به سقوط. این ستاره فوق العاده نوا خواهد TRO از آنجا که متاسفانه از آن تکان دادن از سوخت . اگر این اتفاق خواهد افتاد ، ما از دیدن خورشید برای چند هفته وجود خواهد داشت و هیچ شب دوره در طول گفت . دوخت انفجار باعث ایجاد یک سیاه چاله 1300 سال نوری از زمین است. این سناریو گفته می شود در سال آینده و یا سال تئوبرای آمدن به اتفاق می افتد.



5 - آدمخوارها بازداشت در پاکستان



دستگیری برادران آدم خوار در پاکستان

مردم دور در یک شهر در پاکستان khi دو برادر ، عارف علی و فرمان علی شوکه شده بودند ، در روستای Kohar کلان بازداشت برای اینکه از خوردن گوشت انسان مشکوک بود. این برادران دریافت اجساد در گورستان و غذا خوردن آنها را . آنها با آدم خواری در دادگاهی در شرق پاکستان متهم شدند. عمل خود را پس از بدن یک زن که به تازگی مرحوم را از قبر او گم شده بود گرفتار شد. پلیس می تواند به هر دلیلی برای این دو به توسل به آدم خواری را پیدا کند. این دو به نظر می رسد در وضعیت جسمی و روحی خوب است. آنها با خواهر خود که دارای یک بیماری روانی بی ثبات در یک محل دور افتاده زندگی می کنند پیدا شد. دو سگ را پیش از تلاش مبلمان بستری آنها گوشت انسان خورده است. اهل محل و همسایگان ، شوکه شده بودند و هرگز فکر نمی کردم این دو برادر قادر به انجام اعمال VD .





6 . ژاپن زلزله، سونامی به حاصل DJO



زمین لرزه 9 ریشتری و سونامی در ژاپن

زلزله توهوکو ، به بزرگی 9.0 در زیراب زلزله megathrust ژاپن ، DJO باعث سونامی ، زیرساخت های ویران شده، و صدها کانال از مردم کشته در ژاپن است. این همچنین باعث تعدادی از حوادث هسته ای در Fukushima I نیروگاه هسته ای مبلمان منجر به تخلیهصدها کانال از هزاران نفر از ساکنان . این زلزله گفته می شود یکی از پنج زلزله قدرتمند ترین در جهان است.





7 - امی واینهاوس یافت مرده



مرگ ایمی واینهاوس خواننده

این خواننده جایزه گرمی برنده در خانه اش در شمال لندن مرده کشف شد. مصرف بیش از حد مواد مخدر بر این باور است که علت مرگ او. گزارش ها گفت که او شده است مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر برای سال برای داشتن شده است به مرکز توانبخشی برای مشکلات مواد مخدر و نیز استفاده از هروئین اعتراف کرد .





8 . اسامه بن لادن کشته



دستگیری و مرگ بن لادن در پاکستان به دست سربازان آمریکایی

مبلمان اوباما اعلام کرد اسامه بن لادن کشته شده است . گفته شد بن لادن مبلمان در ترکیب در ابوت آباد ، پاکستان بود. یک گروه از سربازان آمریکایی انجام عملیات . پس از درگیری ، آنها را اعدام بن لادن و حضانت از بدن خود را در زمان . مبلمان تست DNA ثابت شده است آن را به بن لادن بود.





9 . مادر برای قتل دختر خود را تبرئه



تبرئه مادری که کودک دو ساله خود را به قتل رساند

کیسی آنتونی به اتهام قتل دختر 2 ساله او توسط یک هیئت منصفه فلوریدا از شهرستان نارنجی تبرئه شد. محاکمه جذب منافع عمومی. دادستان مبلمان ادعا کیسی دختر خود را با کلروفرم کشته و بدن او در تی ریخته
پاسخ
 سپاس شده توسط wushu ، *mahya* ، armin^
آگهی
#2
به فارسی ویرایش شد Confused
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Earth توجه توجه!(اخبار درمورد درگیری آذری ها با کردها و کشته شدن چهارنغر)!!!!آذربایجان غربی
  مردم اخبار مبتلایان و متوفیان کرونا را بیش از مطالب دیگر دنبال می‌کنند
  آخرین اخبار کورونا
  از پالایش اخبار کرونا تا مذاکره با صداوسیما برای پخش برنامه‌های زنده آموزشی
  چند راهکار برای تشخیص اخبار جعلی درباره کرونا
  اخبار افزایش جرم و درگیری های خانوادگی در دوران کرونا صحت ندارد
  ویروس کرونا: آخرین اخبار، علائم و درمان ویروس جدید کرونا در چین و ایران
  آغاز تهوع‌آورترین جشنواره جهان/ چینی‌ها 10 هزار سگ را ظرف 10 روز می‌خورند! +عكس
  چندش آورترین مد در بین آفریقایی ها + عکس
  آخرین اخبار از صحت و سقم فیلترینگ تلگرام

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان