امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

GTA V به زودی منتشر خواهد شد !!

#1
GTA V به زودی منتشر خواهد شد !! 1
GTA V به زودی منتشر خواهد شد

از سال ۱۹۹۹ میلادی تا به حال شاهد سری بازی های رایانه ای خارق العاده ی GRAND THEFT AUTO از سوی کمپانی بازیسازی ROCKSTAR GAMES بوده ایم و در چندین سال متوالی عناوین مختلفی نیز از این سری منتشر شده است و در ۳ سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۸ میلادی عنوانی خارق العاده به نام GRAND THEFT AUTO IV از طرف کمپانی بازیسازی Rockstar Games منتشر شد ولی چند سال بعد از منتشر شدن آخرین نسخه این سری از بازی های رایانه ای اخباری در رابطه با عنوان پنجم این سری از بازی های رایانه ای منتشر نشد اما در اوایل امروز سخنانی در رابطه با این موضوع زده شده است.

تا ماه آوریل سال جاری میلادی (فروردین ۱۳۹۰) ۳ سال از انتشار بازی رایانه ای GRAND THEFT AUTO IV که آخرین عنوان از سری بازی های رایانه ای GRAND THEFT AUTO می باشد خواهد گذشت و این مدت نسبتا طولانی برای انتشار یکی از عناوین دیگری از این سری پرطرفدار کمی غیر عادی است و با این وجود تحلیلگر سازمان اقتصادی Wedbush Morga آقای Michael Pachter به این اعتقاد دارد که انتظار ها برای عنوان دیگر این سری از بازی های رایانه ای طولانی نخواهد بود و امسال موقعیتی عالی برای انتشار این عنوان خارق العاده خواهد بود.

در روز گذشته استدیوی بازیسازی Take-Two در طی انتشار برنامه اقتصادی و مالی خود در طول ۳ ماهه ی سوم به طور رسما اعلام کرد که در حال حاضر برنامه ای برای انتشار ادامه ی بازی رایانه ای Grand Theft Auto IV ندارند و این در حالیست که آقای Michael Pachter بر این باور است که این بازی رایانه ای قبل از ماه ژانویه سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر خواهد شد.

حتما از خود می پرسید چرا در ماه ژانویه میلادی منتشر خواهد شد؟ زیرا در طول ماه ژانویه قرار داد های مالی سه تن از افراد مهم کمپانی بازیسازی ROCKSTAR GAMES به نام های Sam Houser , Dan Houser و Leslie Benzies که در ساخت پروژه های بازیسازی سری بازی های رایانه ای GRAND THEFT AUTO نقش مهمی را ایفا کرده اند به پایان خواهد رسید.

Michael Pachter اذعان دارد که به احتمال زیاد این سه تن فصد دارند پیش از به پایان رسیدن قراردادشان با کمپانی بازیسازی ROCKSTAR GAMES برای افزایش مبالغ قرارداد های بعدیشان یک عنوان دیگر از سری بازی های رایانه ای GRAND THEFT AUTO را منتشر کنند.

بازی رایانه ای Grand Theft Auto lll در سال ۲۰۰۱ میلادی و بازی رایانه ای ViceCity در سال ۲۰۰۲ میلادی منتشر شد و در طی ۲ سال بعد نیز بازی رایانه ای San Andreas در سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر شد و در این بین دو spin-off از این بازی رایانه ای با نام Liberty City Stories و Vice City Stories به ترتیب در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ میلادی برای کنسول دستی PSP منتشر شد که بعد از مدتی برای کنسول خانگی پلی استیشن ۲ منتشر شد. اگر شما این مدت انتشار عناوین مختلف این سری را با مدت زمانی گذشته از آخرین عنوان این سری از بازی های رایانه ای مقایسه کنید این تفاوت قابل توجه را خواهید دید. بازی رایانه ای Grand Theft Auto IV در سال ۲۰۰۸ میلادی منتشر شد و از آن زمان تا به حال تنها دو نسخه فرعی Episodes From Liberty City و Chinatown Wars را شاهد بوده ایم.

این در حالی است که کمپانی بازیسازی ROCKSTAR GAMES و استدیوی بازیسازی Take-Two در تلاش هستند که برای انتشار عناوینی جدید این سری از بازی های رایانه ای پر طرفدار جلوگیری کنند البته این نکته مهم وجود دارد که کمپانی بازیسازی Rockstar games در حال کار بر روی بسته مجزای GRAND THEFT AUTO 5 است.

آقای Pachter در ادامه افزود که من به این باور دارم که این بازی رایانه ای جدید در ماه ژانویه ی سال ۲۰۱۲ (دی و بهمن ۱۳۹۰) منتشر خواهد شد و نباید زیاد در انتظار این عنوان جدید باشیم در عین حال ممکن است در ماه ژوئن سال جاری میلادی (خرداد ۱۳۹۰) در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه E3 2011 این اتفاق مهم رخ دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط fear ، hadi200000
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  World of Warcraft از کنترلرها پشتیبانی خواهد کرد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  تاریخ انتشار Dying Light 2 احتمالاً در هفته‌های پیش رو مشخص خواهد شد
  گزارش: نسخه‌ی جدید Silent Hill مطمئناً در حال توسعه است و احتمالا به‌زودی از آن رونما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان