امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عروس قاتل

#1
سوییچ را برداشته و با خودرو ماتیز که در حیاط پارک بود به مغازه رفته و اسناد را برداشتیم. ماتیز را به خانه برگردانده و همانجا داخل حیاط، پارک کردیم و سودف و بیالی هم رفتند تا صبح که به کلانتری اطلاع دادم. طبق اعترافات عروس و سه همدستش آنان به وسیله بازپرس و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اما به احتمال زیاد پس از محاکمه عروس جوان سودف و بیالی محکوم به اعدام می*شوند

عروس قاتل - از پرونده های پلیس جنایی

آنچه در این حادثه می*خوانید، صرفا اقرار قاتل است و نظر نویسنده و مقامات انتظامی و قضایی نبوده و صحت یا سقم آن مورد تایید نمی*باشد

. با تشکر و سپاس فراوان از سرهنگ «صمد افراسیابی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی و رییس اطلاع*رسانی معاونت اجتماعی، همچنین سرهنگ پاسدار «مجتبی امانی» رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی نصرتی»، سرهنگ «محمد ازلی» رییس دایره مبارزه با جرایم جنایی استان، قاضی «محمدرضا حسنلو» بازپرس ویژه قتل و رییس شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی تبریز سرگرد «اصغر باقری»، ستوان*یکم «ابوالفضل زارعی» و «صمد نوجوان» و رییس کلانتری 11 تبریز که در تهیه این گزارش مرا یاری دادند.

زن، به شدت گریه می*کند و به سوالات سرگرد اصغر باقری افسر کارآگاه شعبه مبارزه با جرائم جنایی آگاهی تبریز پاسخ می*دهد. حیاطی که آنان در آن ایستاده*اند مساحتی حدود چهارصد متر مربع دارد و در دو طرف حیاط، دو ساختمان قرینه است. در هر ساختمان دو طبقه زیرزمین و همکف وجود دارد. زن، عروس خانواده است که همراه همسرش، در یکی از ساختمان*ها زندگی می**کند. برادر شوهر، پدر و مادر شوهرش نیز در ساختمان قرینه آن طرف حیاط هستند. سرگرد باقری می*پرسد:


-شما کی متوجه شدید؟

زن که گریه امانش نمی*دهد با همان حال می*گوید:

-صبح می*خواستم دو دخترم را به مدرسه ببرم. بچه*ها که حاضر شدند، رفتم تا به پدر و مادرشوهرم بگویم آیا بیرون کاری ندارند که دیدم شوهرم و برادرش، نیمه برهنه وسط هال افتاده*اند، لباس*های*شان یک طرف جمع شده و هر دو ضمن این که ضرباتی با چاقو خورده*اند، در حالت خفگی کشته شده*اند...

سرگرد اصغر باقری به طرف ساختمانی که قتل*ها در آن اتفاق افتاده، می*رود. در همان طبقه همکف دو جسد افتاده*اند؛ جسدهای دو مرد جوان که هر دو لباس زیر به تن دارند. جسد مرد جوان*تر روی رختخواب در حالی که آثار ضربات متعدد جسمی برنده را در پشت دارد به رو افتاده و با طنابی که دور گردنش پیچیده، خفه شده است. جسد دیگر به فاصله کمی از او روی زمین، طاقباز افتاده، اثر یک ضربه به زیر دنده چپ او که با جسمی برنده وارد آمده دیده می*شود. بالای سر اجساد، لباس*های آنان روی هم ریخته شده است. خون در اتاق پاشیده شده و روی یک قسمت فرش که خون ریخته، رد یک کفش مردانه دیده می*شود. ماموران دایره تشخیص هویت آگاهی تبریز مشغول عکسبرداری از اجساد و محل کشف آنها و همچنین نمونه*برداری از آثار و مدارک می**شوند. زن، هویت جوانی را که در رختخواب به قتل رسیده برادرشوهر و جسدی را که آن طرف*تر قرار دارد، شوهرش، اعلام می*کند.

سرگرد از زن می*پرسد:

-افراد دیگری هم، در این خانه زندگی می*کنند؟

زن که از گریه بی*تاب است با سر، پاسخ مثبت می*دهد و سپس با همان وضع گریه می*گوید:

-پدرشوهر و مادرشوهرم در طبقه زیرزمین زندگی می*کنند.


-آنها کجا هستند؟

زن، اظهار بی*اطلاعی می**کند.

سرگرد به طرف زیرزمین می*رود. وقتی به زیرزمین می*رسد عمق فاجعه مشخص می*شود. در هال زیرزمین، جسد پیرزن و پیرمرد که در بسترهای*شان با طناب خفه شده*اندنیز دیده می*شود. سرگرد به طبقه همکف آمده و به دیگران وجود دو جسد دیگر را اطلاع می*دهد. با این وضع پلیس و مقامات قضایی در مقابل یک قتل عام خانوادگی قرار می*گیرند. سرگرد با توجه به مواردی که از صحنه می*بیند و این که تنها بازمانده خانواده همین زن است از بازپرس پرونده اجازه بازجویی می*خواهد و با هماهنگی بازپرس، عروس جوان را مورد بازجویی رسمی قرار می*دهد. او از نوع، ساعت و دلیل وقوع قتل اظهار بی*اطلاعی می*کند و می*گوید:

-وقتی می*خواستم فرزندانم را به مدرسه ببرم، طبق برنامه هر روز خواستم از مادرشوهر و پدرشوهرم بپرسم که کاری در خارج از خانه ندارند؟ یا چیزی نمی*خواهند؟ که در طبقه همکف با جسد شوهر و برادر شوهرم رو*به*رو شدم. -چطور شده که شوهر شما در اتاق خواب خودش نبوده و نزد برادرش خوابیده است؟

-پدرشوهرم، شوهرم و برادرش، مغازه پخت نان دارند، شب قبل، شوهرم پس از شام گفت که چون فردا سفارش زیادی دارند، لازم است ساعت چهار صبح با برادرش به مغازه* بروند. برای این*که من و بچه*ها بیدار نشویم، شوهرم به ساختمان برادرش رفت و شب را در آن*جا و در اتاق برادرش خوابید.

-آیا خانواده شوهر شما دشمنی هم داشتند؟

-دشمن که نه... ولی شوهرم و برادرشوهرم مشکلاتی داشتند، لابد کسی آمده و از آنها تقاص گرفته است!

-یک خودرو ماتیز در حیاط خانه اخیرا پارک می*شد، این خودرو متعلق به کیست؟

-یکی از همسایگان که رفیق شوهرم هم هست دو روز قبل از حادثه ماشین خریده بود. به علت این***که خانه**شان حیاط ندارد ماشین را می*آورد و در منزل ما پارک می**کرد.

سوالات دیگری از عروس جوان می*شود و او را مرخص می*کنند.صاحب خودرو احضار می*شود. او نیز در مورد وجود خودرو در خانه، همین موضوع را عنوان می*کند.

تیم*های اطلاعات اکیپ به سرپرستی ستوان یکم ابوالفضل زارعی و ستوان یکم صمد نوجوان دست به تحقیقات نامحسوس در محل می*زنند.این تحقیقات نشان می*دهد: 1- در شبی که قتل*ها اتفاق افتاده یک خودرو مدتی جلوی مغازه نانوایی فانتزی شوهر عروس برای مدتی توقف کرده و سپس حرکت کرده است.-2 تحقیقات محلی در مورد عروس جوان نشان می*دهد که او بی*مسئله نیست. -3 تحقیقات در مورد رفتارهای خانوادگی با عروس، نشان می*دهد کل خانواده با عروس اختلاف دارند و همین اختلافات باعث شده که دو بار جهیزیه او برای جدا شدن از همسرش، به خانه پدر و مادرش فرستاده شود که با وساطت آشنایان دوباره وسایل را برگردانده اند ولی اختلافات همچنان با شدت ادامه دارد. -4 تحقیقات در مورد خانواده عروس نشان می*دهد که آنان نسبت به جدایی او از همسرش روی خوش نشان نداده و به او تکلیف کرده*اند باید با همسرش بسازد و به زبان ساده*تر در صورت جدایی از همسرش، در میان خانواده*اش جایی ندارد. -5 در این اواخر او را با دو یا سه جوان در خارج از خانه دیده*اند که محرمانه صحبت می*کرده است.

با این اطلاعات سرگرد از کارآگاه کارمند اسماعیل شامی خواست تا با گرفتن پرینت تلفن، تماس*های عروس جوان را کنترل کندو شخصا نیز تحقیقاتی در مورد خودرویی که در آن سپیده*دم به جلوی مغازه شوهر عروس جوان رفته بود به عمل *آورد. اطلاعات قبلی حاکی از این بودکه خودرو، پژو 206 تیره یا پراید تیره بوده، ولی تحقیقات کامل او نشان داد خودرو ماتیز بوده است. به همان رنگی که در حیاط خانه، شب*ها پارک می*شده و تحقیقات ریزتر نشان می*دهد که راکبین خودرو به در مغازه رفته، در را باز کرده، داخل شده و سپس با اسنادی خارج شده*اند. شامی نیز گزارش می*دهد که عروس جوان در روزهای اخیر تماس*های متعددی با یکی، دو محل مشخص داشته است.«سرگرد باقری» این اطلاعات را در کنار مشاهدات خود در روز بازدید از صحنه قتل قرار می*دهد و یکبار دیگر مرور می*کند:

الف- برادران به قتل رسیده در یک اتاق بودند. منتهی با یک تشک که برادر کوچکتر روی آن کشته شده بود، بنابراین شوهر زن تشک نداشته و خونی هم اطراف او ریخته نشده بود. اینها نشانگر این بود که:

1-این مرد در جای دیگری کشته شده و سپس او را به محل پیدا شدن اجساد انتقال داده*اند.

-2ضربه چاقویی که زیر قفسه سینه جسد را شکافته بعد از مرگ برای رد گم کردن زده شده بود.

-3هر دو برادر تنومند و قوی بوده*اند. امکان این که هر دو در آن محل به قتل رسیده باشند بسیار ضعیف است. به اضافه این که در جسد برادر کوچک*تر نشانه*های درگیری با قاتل یا قاتلین بوده و وضعیت محل کشف اجساد نیز چنین چیزی

یعنی برخورد فیزیکی مقتول را با قاتل یا قاتلین نشان می*دهد.

-4به نظر می*رسد که البسه دو برادر در یک محل در بالای سر اجساد ریخته شده تا با گفته عروس جوان در قسمتی از بازجویی که آنان را صحیح*العمل ندانسته، مطابقت داشته باشد. یعنی پس از مرگ از تن مقتولین خارج شده باشد که خونی بودن البسه برادر کوچک*تر موید همین نظر است.

-5چطور ممکن است عروس جوان که در فاصله* کمی تا محل حادثه بوده سر و صدای درگیری را نشنیده باشد.

این دلایل و مدارک به بازپرس پرونده ارائه شده و با دستور قضایی ، عروس جوان دستگیر می*شود. او ابتدا در بازجویی*ها اظهار می*دارد، شوهرش را دوست داشته و به خانواده شوهرش نیز احترام می*گذاشته و کوچک*ترین اختلافی با هم نداشته*اند. ولی پس از رویارویی با مدارک و شواهد بالاخره اعتراف می*کند:

-من با شوهرم اختلاف داشتم و مسبب آن نیز خانواده او به خصوص پدر و مادرش بودند. آنان دو بار قبلا زندگی مرا بهم زدند و برای بار سوم نیز قرار بود مرا طلاق بدهند. من هم که دیگر جایی در میان خانواده*ام برای بازگشت نداشتم می*خواستم با شوهرم که حتی وضعیت اخلاقی مناسبی نداشت به زندگی*ام ادامه بدهم اما دیگران مانع از ادامه زندگی ما بودند، در ضمن من یک زن جوان هستم دلم می*خواست با دوستانم معاشرت داشته باشم مهمانی بدهم و دو روز دنیا را بد نگذرانم. به همین خاطر، تصمیم به قتل شوهرم و خانواده*اش گرفتم تا تنها وارث آنان، من و فرزندانم باشیم و بتوانیم آن*طور که دلمان می*خواهد، زندگی کنیم. برای همین ابتدا با جوانی به نام «سیامک» طرح دوستی ریختم و آرام*آرام خودم را شیفته او نشان دادم، طوری وانمود کردم که شوهرم و خانواده*اش سد راه خوشبختی من و او هستند. بالاخره یک روز حرف اصلی را زدم، گفتم که می*خواهم همسرم، برادرش و پدر و مادرش را به نحوی به قتل برسانم که همه فکر کنند آنان فدای بوالهوسی*های شان شده*اند. سیامک ابتدا با من موافق نبود ولی در مقابل اصرار من بالاخره یک روز به من گفت که دو نفر را می*شناسد که می*توانند نقشه مرا اجرا کنند. با این دو نفر به اسامی «سودف» و «بیالی» ملاقات کردم. آنها قرار شد در مقابل صدمیلیون تومان شوهر، برادرشوهر و پدر و مادر شوهرم را به نحوی بکشند که پای من، در میان نباشد. یک مقدار طلا داشتم به عنوان پیش پرداخت به آنان دادم. و وقتی که مادرشوهر و پدرشوهرم را به قتل رساندند، بقیه طلاهای آنها را هم بدهم و پس از فروش قسمتی از اموال نیز بقیه را بدهم.

عروس، از این*جا شروع به ضد و نقیض*گویی می*نماید تا تمام تقصیر را به گردن سودف و بیالی بیندازد، ولی پس از رویارویی آنان، بقیه ماجرا را این*طور تعریف می*کند:

-شب حادثه قرار شد که آن دو از دیوار خانه وارد ساختمان بشوند که این کار را کردند. اول قرار بود همسر من به قتل برسد. دو فرزندم در اتاق دیگر خواب بودند بنابراین بایستی این کار خیلی بی*سر و صدا انجام می*شد. با سودف و بیالی به بالای سر همسرم رفتیم. ناگهان من روی سینه*اش نشستم. تا آمد بیدار شود و بفهمد که چه شده سودف و بیالی یک طناب را به گردن او انداخته، یک سرش را سودف و یک سرش را بیالی گرفتند و کشیدند تا خفه شد، من هم روی سینه او نشسته دهانش را گرفتم تا سر و صدایی نکند. پس از کشتن شوهرم، لباس*های او را درآورده و یک چاقو هم به زیر قفسه* سینه*اش زدیم که وانمود کنیم قبل از خفه شدن، درگیر شده. نقشه بعد، پدر و مادرشوهرم بودند، چون برادرشوهرم قوی بود و ممکن بود سر و صدا کند به همین علت آرام به طبقه پایین رفتیم و ابتدا پدرشوهرم و بعد مادرشوهرم را به همان طریق که شوهرم را کشتیم، به قتل رساندیم. بعد، به طبقه بالا آمدیم. در این موقع برادرشوهرم از اولین حرکت، یعنی وقتی به روی سینه*اش نشستم، بیدار شد مرا به طرفی انداخت و با ما درگیر شد که بالاخره سودف و بیالی با ضربات چاقو او را از پای در آوردند. وقتی بی*حال روی زمین افتاد، با انداختن طناب دور گردنش و کشیدن دو سر طناب، او را خفه کردند. لباس*هایش را از تنش خارج کردیم. و او را روی رختخوابش خواباندیم.سپس شوهرم را هم به همان اتاق انتقال داده روی کف اتاق انداختیم و لباس*های آنان را هم بالای سرشان ریختیم تا نشان دهیم آنان صحیح*العمل نبوده*اند و در حین ارتکاب به جرم کشته شده*اند و قتل را قتل ناموسی جلوه دهیم. پس از کشتن آنان و جابجا کردنشان سرویس طلا و بقیه طلاهای مادرشوهرم را به سودف و بیالی دادم. مرحله آخر برداشتن اسناد و مدارک از مغازه بود. سوییچ ماتیز را هر شب دوست شوهرم به او می*داد.

سوییچ را برداشته و با خودرو ماتیز که در حیاط پارک بود به مغازه رفته و اسناد را برداشتیم. ماتیز را به خانه برگردانده و همانجا داخل حیاط، پارک کردیم و سودف و بیالی هم رفتند تا صبح که به کلانتری اطلاع دادم. طبق اعترافات عروس و سه همدستش آنان به وسیله بازپرس و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اما به احتمال زیاد پس از محاکمه عروس جوان سودف و بیالی محکوم به اعدام می*شوند. سیامک نیز به دلیل همدستی و معرفی قاتلین به زندان محکوم می***شود.


چـرا جـــرم؟

سرهنگ پاسدار «مجتبی امانی» رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در مورد این پرونده می*گوید: آنچه خواندید یک حادثه ناگوار و تلخ بود که از آن باید به عنوان «پیمان شوم» نام برد. خانواده*ای که با عروس یا داماد برخوردی ناپسند و غیرمنطقی می*کنند او را وادار به عکس*العمل*های مختلف منفی می*کنند که این عکس*العمل*ها او را از رفتارهای منطقی در زندگی زناشویی*شان دور می*سازد. بعد از این مسئله است که زن و شوهر نسبت به یکدیگر سرد و تصمیم به انتقام از یکدیگر می**گیرند. و هر کدام در پی فرصتی هستند برای کوبیدن طرف دیگر و متاسفانه این شکاف، نفاق را بیشتر می*کند و قضیه به جایی می*رسد که متاسفانه از کنترل اخلاق و رفتار و اخلاقیات منطقی خارج می*شود. در این که طبق اقرار زن، شوهر، رفتار ناپسندی در اجتماع داشته مورد تایید نمی*باشد، بلکه بعید نیست زن، خواسته تا با این دستاویز، قتل را موجه*تر جلوه دهد و صحنه را نیز طوری طراحی کرده تا ماموران گمراه شده و قتل را ناموسی تلقی کنند که هوشیاری ماموران این نقشه را به هم زد اما باید اشاره داشته باشم که برای داشتن یک زندگی سالم، تقوا و دینداری مهم*ترین عامل آرامش، دوام و بقای خانواده است که مدنظر قرار دادن آن در انتخاب و در طول زندگی خانوادگی لازم و واجب است. این نوع اتفاقات اولین دلیلش عدم تقوا و پای بند نبودن به اصول دین، مذهب و رفتارهای صحیح اجتماعی است. که رفته*رفته آتش*های زیر خاکستر به چنین آتش بزرگ و شعله*وری تبدیل می*شود، امیدوارم که دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
^__^

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عروس قاتل 1

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  داستان عاشقانه و غم انگیز عروس"اگه ناراحت نشدی بهم فحش بده"
  رمان کابوس های یک قاتل
  داستان عیب کوچک عروس
  زبان قاتل مادر
  رمان عروس 18ساله (اگه اینو از دست بدی دیگه از دستش دادی حالا خودتون میدونین)
  طنز فوق العاده خنده دار عروس کم توقع
Tongue نامه یه عروس کم توقع به نامزدش
Shocked داستان ترسناک عروس قاتل
  داستان ترسناک مرگ نو عروس
  ماجرای عیب کوچولوی عروس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان