امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گروه خونی و دانستنی های جالب و عجیب

#1
هر فردی یک گروه خونی دارد و بر حسب آن باید خون بگیرد و گروه های خونی یک سری ویژگی های ما را هم تعیین می کنند. آگاهی از گروه خونی می تواند زندگی شما را نجات دهددر مواقع تصادف ، پزشکان نیاز به عکس العمل سریع دارند. و اگر نوع گروه خونی خود را همراه نداشته باشید ، کمک رسانی به موقع به شما انجام نخواهد شد.



علاوه بر این ، اگر عمل تزریق خون بر اساس گروه خونی اشتباه انجام گیرد ، فرد آسیب دیده یا مشکلات بسیار جدی و پیچیده تری از یک تصادف مواجه خواهد شد.نیاز بدن به مواد معدنی و ویتامین ها بر اساس گروه خونی تعیین می شود.نیاز بدن هر فرد با فردی دیگر ، بر اساس گروه خونی ، تفاوت هایی دارد.



این بدان معناست که مثلا شخصی با گروه خونی O ، باید پروتئین ، گوشت و مرغ ، ماهی و سبزیجات مصرف کند زیرا مستعد بیماری های گوارشی و مشکلات معده است . اما افراد با گروه خونی A معمولا سیستم ایمنی ضعیفی داشته و نیاز به مرکبات ، بروکلی ، سیر و اسفناج فراوان دارند .



این افراد همچنین باید از مصرف چربی های ترانس ، روغن های خوراکی گیاهی و الکل پرهیز نمایند. در موردی دیگر ،میزان اسید معده در گروه خونی AB ، کافی نیست و این گروه نیاز به تحریک معده برای تولید بیشتر اسید و پیشگیری از مشکلات گوارشی دارند و این یعنی مصرف عسل و سرکه سیب .



گروه خونی روی میزان استرس و عصبانیت موثر است

گروه خونی O بیشتر دچار عصبانیت های ناگهانی و شدید می شود. این در حالی است که تولید کورتیزول در بدن افراد با گروه خونی A کمتر بوده و استرس کمتری نیز دارند. بنابراین اگر همیشه عصبانی هستید و استرس دارید ، گروه خونی خود را چک کنید.



تاثیر گروه خونی بر بیماری

در برخی از گروه های خونی ، احتمال بروز سرطان بیشتر از دیگر انواع است. در گروه خونی O ، احتمال ابتلا به سرطان معده ۲۰ درصد بیشتر می باشد. همچنین این گروه خونی با زخم معده ارتباط دارد. افراد با گروه خونی A نیز معمولا با مشکل کلسترول بالا مواجه هستند.



گروه خونی روی چربی های دور شکم موثر است

در گروه خونی A ، بدن واکنش منفی به برخی از مواد غذایی مثل محصولت لبنی و گوشت نشان می دهد . این تاثیرات به صورت رفلکس اسید ، سوء هاضمه و خطر ابتلا به دیابت نمایان می شوند. همچنین از بین بردن چربی های دور شکم برای این افراد با سختی بسیاری همراه است.



گروه خونی روی شخصیت افراد تاثیرگذار است

در واقع این موضوع سال ها پیش توسط طب آسیایی کشف شده است. افراد با گروه خونی مشابه معمولا عادت ها و خصوصیات اخلاقی یکسانی دارند.درگروه خونی O نگرانی زیاد دیده می شود. این افراد پشت کار بالا و برنامه ای منظم در زندگی دارند. افراد دارای گروه خونی AB سرسخت ، منطقی و بدون نگرانی هستند . در گروه خونی B ، سخت گیری کمتری دیده می شود.



این افراد همچنین رفتار دوستانه ای دارند و از نظر عاطفی انعطاف پذیر هستند. اشخاص با گروه خونی A بسیار مهران اند و بیش تر از خودشان به دیگران فکر می کنند.


پاسخ
 سپاس شده توسط @پوریا@
آگهی
#2
جالب بود
دوست دارم.....  Heart  
پاسخ
#3
(11-09-2016، 13:43)مهران1600 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
جالب بود

پس سپاست کو ؟ Huh


پاسخ
#4
فکر کنم گروه خونی oرو همه برعکس گفتی Huh




پاسخ
 سپاس شده توسط ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
  لوگوی جدید ایرانسل و گاف عجیب آن به نقل از رندباز
  داستان واقعی ترسناک درباره اتفاقات عجیب
  حماقت بسیار عجیب و باور نکردنی یک مرد
  مردان عجیب آنهای که جیگر دارند بیان دا خل
  فال جالب حروف اول اسم مجموعه : انواع فال های گوناگون فال جالب حروف اول اسم توجه : در
  طرح «پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت» در مجلس کلید خورد
Smile ☼عجیب ترین کلاه های دنیــا+عکس☼
  پارتی،دانستنی ها،عکس ها و تالار نازی ها نسخه 1
  عجیب ترین حیوانات و جونور های عالم!!!!!!!!!!+18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان