امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاریخچه ی برند های معروف لباس،معروف ترین مارک هاوانتخاب اسم شرکت های معروف بین المللی

#1
اول از برند های معروف لباس شروع می کنیم



Roberto Cavalli

روبرتو کاوالی متولد ۱۵ نوامبر ۱۹۴۰ در فلورانس ایتالیاست.او در یک خوانواده ی هنرمند و اصیل فلورانسی پرورش یافت و در انستیتوی هنری فلورانس تحصیل و تخصص خود را در زمینه ی رنگ آمیزی و نقاشی روی پارچه تکمیل کرد.
روبرتو کاوالی عاشق نوآوری و تجارب نوین است.در دهه ی هفتاد انقلابی را در صنعت رنگ آمیزی و نقاشی روی چرم ایجاد کرد و برای بنمایش گذاشتن هنر نوینش راهی پاریس و مشغول به همکاری با بزرگانی چون Hermès و Pierre Cardin شد.
در همان سال و برای اولین بار کلکسیون لباسهایش را بنام خودش در پاریس،رم و میلان روی صحنه میبرد.
جینهایی با استامپهای عجیب،لباسهای چرمی نقاشی شده و پارچه هایی با طرح پوست حیوانات،همه از نوآوریهای او میباشند.
روبرتو در سال ۱۹۸۰ با Eva Duringer ازدواج کرد و تا به امروز نه تنها بعنوان همسر بلکه بعنوان همکار و بازوی راست وی در کنارش ظاهر میشود
روبرتو کاوالی همیشه در حال سفر است و در سفرهایش دوربین عکاسی را یک لحظه از خود دور نمیکند.
تمدنهای مختلف دنیا و مناظری که در طول سفرهایش میبیند الهام بخش وی در خلق کارهایش میباشند.
در ۱۹۹۸ لاین جوان پسند و ارزانتر Just Cavalli را ابداع و پس از آن لاینهای Angels & Devils مخصوص بچه ها و سپس Class Cavalli را ایجاد میکند.
طرحهای گلدار و طرحهایی از پوست حیوانات از معروفترین طرحهای کاوالی میباشند.
و هنرمندانی نظیر:مدونا،درو باریمور،شارون استون،جنیفر لوپز،گوینت پالترو،بیونسه نولز،چارلیز ترون،ویکتوریا بکهام،مایکل جکسون و... از علاقمندان کارهایش بوده و همیشه در مهمانی ها و بر روی فرش قرمز لباسهای او را انتخاب میکنند.



Pierre Cardin طراح آوانگارد

Pierre Cardin (پیر کاردن)طراحی فرانسوی با اصلیت ایتالیایی است.این طراح مشهور که سالها برای کریستین دیور کار میکرده،بنیانگذار سبک پیشرو در مد میباشد و عمده ی طرحهای معروف او طرحهایی هندسی و گاهی فضایی(منظور پوشش ساکنین کرات دیگر میباشد)هستند.

ظاهرأ این آقای کاردن ربطی به لباسهایی که در ایران به اسم این مارک فروخته میشه نداره.
چون من پیراهن مردانه به اسم این مارک دیدم به قیمت ۵۰۰۰ تومان.
شاید مطمئن ترین چیزی که از این مارک در ایران پیدا میشه عطرهاش باشه.

البته این رو هم بگم که پیر کاردن در کل مارک لوکس و گرونقیمتی نیست و تو اروپا و آمریکا جز مارکهای بسیار اقتصادی و ارزون به حساب میاد



Giorgio Armani



Giorgio Armani متولد ۱۱ جولای ۱۹۳۴،پیاچنتزا،ایتالیا است.او یکی از معروفترین و موفقترین طراحان و سرمایه گذاران حال حاضر دنیاست.ثروت وی طبق آمار مجله ی فوربس بالغ بر ۴.۵ میلیارد دلار است و وی پس از رالف لورن،ثروتمندترین طراح لباس دنیاست.
او کارش را در فروشگاه La Rinascente میلان به عنوان طراح ویترین آغاز کرد و سالها به این کار ادامه داد تا اینکه توسط نینو چروتی طراح معروف آن زمان دعوت به همکاری شد.
بعد از گذشت ۱۰ سال از همکاری او با چروتی و ارائه ی طرحهای مختلف برای این کمپانی،به فکر افتاد که لباسهایی با استیل و تحت نام خودش ارائه دهد.و در سال ۱۹۷۵ این ایده را عملی نمود و بدین شکل پایه های امپراطوری Armani بنا نهاده شد.
استیل وی کاملا منحصر بفرد و تا حد زیادی مردانه است،بطوری که در کلکسیون لباسهای زنانه ی وی نیز کت و شلوار عناصری تفکیک ناپذیر هستند.
Armani در کارهایش بیشتر از رنگهای سرد استفاده میکند،و به جرات میتوان گفت که رنگ خاکستری را در مد مدرن او جاودانه ساخته است.
در ۱۹۸۰ با طراحی لباسهای فیلم ژیگولوی آمریکایی توانست استیلش را به جهانیان و در سطح وسیعی بشناساند.
او همواره در کارهایش نگاهی عمیق به استیل شرقی دارد و از تلفیق آن با سبک مدرن،شاهکارهایی خلق میکند که شوهای لباس او را تبدیل به نمایش هایی باشکوه و مسحور کننده مینماید.
بدون اغراق میتوان گفت که او پرطرفدارترین و مردمی ترین استیلیست دنیاست ،چراکه لباسهای او فقط به طبقه ی خاصی تعلق ندارند و طرفداران او،در هر سن و موقعیت اجتماعی همه ی محصولات او را اعم از کیف و کفش،جین و تی شرت،کت وشلوار،عطر،موبایل و ...استفاده میکنند.Armani
از لحاظ لاین های مختلف محصولاتش،نیز یکی از استثناها در زمینه ی کار خود میباشد.لاینهایی از قبیل:



Giorgio Armani ،Armani Privé ،Emporio Armani ،Armani Jeans ،Armani Junior
A|X (Armani Exchange) ،Armani Collezioni ،Armani/Casa ،Armani Occhiali
GA BEAUTY



Chanel

Chanel خانه ی مد بسیار معروف فرانسوی است که در سال ۱۹۰۹ توسط خانم Gabrielle Bonheur Chanel معروف به Coco بنا نهاده شد.
کوکو شانل نه فقط اولین طراح زن معروف قرن شد بلکه با تکیه بر استعداد خارق العاده اش توانست ظرافتها و ارزشهای زن را در زمینه ی مد، هم تراز مردان سازد و با طرحهای شیک و زیبایش ذائقه مشکل پسند زنان آن دوره را ؛از هر طبقه و کلاس اجتماعی،تغذیه نماید.
امروز این خانه مد توسط Karl Lagerfeld طراح آلمانی اداره میشود،اما با گذشت سالها از مرگ کوکو شانل این مارک،هنوز هم سمبل ظرافت و شیک پوشی زنانه است



Prada



پرادا یک خانه ی مد معروف ایتالیایی ست که در اصل بنام برادران پرادا شناخته شده ،و در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو پرادا بنا شده است.
در سال ۱۹۷۸ نوه ی ماریو بنام موچا پرادا(Miuccia Prada)این کمپانی را به ارث برد و آن را به یکی از گرانقیمت ترین و معروف ترین مارکهای دنیا مبدل کرد.
موچا این موفقیت را مدیون شناخت بالایی که از مواد اولیه و کاربرد آنها دارد،میباشد.
اولین آثار وی کیفهای ساده ی براقی بودند که از پارچه های نایلونی که از آن چترنجات ساخته میشود تهیه شده بودند،اما همین انتخاب ساده سکوی پرتاب وی گشت و بدنبال استقبال فراوان از کارهای او؛اولین نمایش مد را در سال۱۹۸۹ برگزار کرد.
امروز پرادا نه تنها یک مارک شناخته شده برای کیف و کفش است بلکه لباسها،عطر،لوازم تحریر،وسایل تزئینی،موبایل و بسیاری از وسایل ساخت این کمپانی نیز علاقمندان خود را در سراسر دنیا راضی نگه میدارد.
ساخت فیلم هالیوودی( شیطان پرادا میپوشد) نیزبه محبوبیت بیش از پیش آن می افزاید.



GUCCI

گوچی یک خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۲۱ توسط گوچو گوچی،در فلورانس بنا شد.
گوچی یک چرم کار ماهر بود که کارهای خود را با تزئین بوسیله یک نوار سبزـقرمز و قطعه ی کوچک فلزی(که از زین و لگام اسب ایده میگیرد) از دیگران متمایز میساخت.
وی توانست در سال ۱۹۳۸ فروشگاهی در خیابان Condotti رم که یکی از معروفترین خیابانهای آن زمان در زمینه مد میباشد،افتتاح کند.
پس از معروفیت در اروپا،در سال۱۹۴۵ گوچی وارد امریکا میشود و با جذب مشتریانی نظیر گریس کلی،ژاکلین کندی،ادری هی( ممنوعه ) و...تبدیل به یک مارک جهانی میشود.
پس از مرگ گوچو،پسرانش الدو،اوگو،واسکو و رودولفو راه او را ادامه میدهند.
از ابتکارات انها میتوان به خلق لوگوی GG،استفاده از بامبو،پارچه های canvas و... اشاره نمود.
در سال ۱۹۹۰ و با ورود Tom Ford به عنوان طراح،این مارک در زمینه لباس نیز به اوج خود میرسد؛بطوریکه در ۲۰۰۶ با درآمدی بالغ بر ۷،۶ میلیارد یورو پس از لویی ویتون و شرکا،در مقام دومین مارک پرفروش قرار میگیرد.
از سال ۲۰۰۷ تا به امروز نیز Frida Giannini بعنوان طراح گوچی مشغول بکار میباشد.



FENDI



Fendi یک خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۲۵ توسط ادواردو و آدله فندی بنا نهاده شد.این دو، کیف سازانی بودند که کار خود را در رم آغاز نموده و طی دو دهه توانستند محصولات خود را به جهانیان بشناسانند.
در سال ۱۹۴۶ بنیانگذاران این مارک اداره ی خانه مد خود را به دست کارل لاگرفیلد(که هم اکنون طراح شانل نیز میباشد) سپردند.
در سال ۱۹۶۶ لوگوی این مارک که به صورت دو حرف F در کنار هم میباشد ارائه شد و در همان سال با پشتکار و خلاقیت لاگرفیلد، اولین کلکسیون این مارک معرفی شد و شعباتی نیز در آمریکا و ژاپن افتتاح شدند.
این مارک تا به امروز نیز در سایه طراح قدرتمند خود، همه ساله با ارائه طرحهای زیبا و جذاب،علاقمندان خود را راضی نگه میدارد.

همه چیز درباره ی D&G

دلچه و گابانا (یا به اختصار D&G) یکی از معروف‌ترین نام‌ها در جهان فشن است که بعضا در سایر حوزه‌ها هم به چشم می خورد. این نام در حقیقت نام یکی از سالن های مشهور و سطح بالای فشن است که دومنیکو دلچه و استفانو گابانا آن را تاسیس کرده اند. شرکت دلچه و گابانا در نزدیکی میلان واقع شده است.

دومنیکو دلچه و استفانو گابانا برای طراحی لباس در صنعت هالیوود بسیار مشهور هستند. آنها لباس هایی را برای مدونا، ژیسل بوندچن، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، کایلی مینوگ، نیکول کیدمن، دمی مور و بسیاری از افراد مشهور دیگر طراحی کرده اند. دلچه و گابانا؛ اولین ملاقات
دومنیکو دلچه ۱۳ سپتامبر سال ۱۹۵۸ در نزدیک پالرمو سیسیلی ایتالیا و استفانو گابانا روز ۱۴ نوامبر سال ۱۹۶۲ درمیلان متولد شد. دلچه طراحی فشن را درسیسلی فراگرفت و در کارگاه لباس کوچک خانوادگی مشغول به کار بود. اما گابانا در زمینه فشن تحصیلاتی ندارد و طراحی گرافیک خوانده است. این دو نفر برای نخستین بار یکدیگر را در سال ۱۹۸۰ در میلان ملاقات کردند، زمانی که به عنوان دستیار برای یک کارگاه هنری کار می کردند. آنها شغل حرفه ای مشترک خود را در سال ۱۹۸۲ آغاز کردند.
در سال ۱۹۸۵ زمانی که برگزار کنندگانMilano Collezioni از دلچه و گابانا دعوت کردند تا در نمایش فشنی برای معرفی استعدادهای جدید شرکت کنند، آنها نام مشترک خود (دلچه و گابانا) را ایجاد کردند…


نمایش اولین مجموعه
یک سال بعد در سال ۱۹۸۶ آنها نخستین مجموعه آماده پوشیدن زنانه مستقل خود را ارائه کردند که مورد تحسین جهانی قرار گرفت.

این برند به زودی با ورود به عرصه‌ی لباس های کشباف، لباس شنا و لوازم جانبی توسعه یافت و سپس شعبه لباس مردانه و عطر خود را وارد بازار کرد. آنها در سال ۱۹۹۰ نخستین مجموعه مردانه خود را نمایش دادند.
نخستین بوتیک دلچه و گابانا در سال ۱۹۸۹ در توکیو ژاپن افتتاح شد. پس از آن در میلان و هنگ کونگ نیز فروشگاه هایی افتتاح شد.

در سال ۱۹۹۹ دلچه و گابانا فروشگاه خود را در لندن باز کردند.

سبک دلچه و گابانا
دلچه و گابانا بسیاری از اوقات از فیلم های معتبر ایتالیایی برای طراحی مجموعه های خود الهام می گیرند. دومینکو دلچه گفت: « ما مجموعه خود را مانند یک فیلم طراحی می کنیم. ما به یک داستان فکر می کنیم و سپس لباس ها را متناسب با آن طراحی می کنیم.»
دلچه و گابانا ادعا می کنند که بیشتر به خلق بهترین و مناسبترین مدل توجه می کنند، تا اینکه فقط به گرایشات و سبک فصلی توجه کنند.

نشانه های مشخصه تجاری دلچه و گابانا، لباس زیر به عنوان لباس رو، کت شلوارهای راه راه باریک گنگستری، کتهایی که به شکلی اغراق آمیز طرح دار و تزئین شده است، و رنگ سیاه می باشد.
دلچه و گابانا اساسا برای خلق مدلهای زنانه کاملا ساده و بینهایت جذاب و فریبنده خود معروف هستند. به آنها لقب«جورج و گیلبرت فشن ایتالیا» را داده اند.

برندهای اصلی دلچه و گابانا؛Dolce&Gabbana یا D&G؟

دلچه و گابانا دو برند اصلی دارد:


Dolce&Gabbana: که به کالاهای لوکس و گرانقیمت اختصاص دارد و رسمی تر و دائمی تر است و بیشتر پاسخ گوی گرایشات طولانی مدت است تا تغییرات فصلی.
این برند، لباس شنا، لباس زیر، عینک آفتابی، عطر و کیف نیز عرضه می کند.

D&G: برند غیر رسمی تر این دونفر است و سعی می کند به جای دنبال کردن گرایشات فصل، آنها را ایجاد کند. این برند جوان پسندتر و پر زرق وبرق تر است. این برند هم علاوه بر لباس، لباس شنا، لباس زیر، عینک آفتابی، عطر، جواهرات و ساعت نیز تولید می کند.

D&G Junior یک برند جداگانه است که لباس های کودکان زیر ۱۱ سال را تهیه می کند. همانند برند بزرگسال D&G، این برند هم گرایشات فصلی دختران و پسران این سنین را دنبال می کند.

ثروت سرشار دلچه و گابانا
در سال ۱۹۹۷ گردش مالی شرکت دلچه و گابانا ۴۰۰ میلیون دلار اعلام شد و دلچه و گابانا گفتند که از سن ۴۰ سالگی بازنشسته می شوند؛ وعده ای که خوشبختانه آن را انجام ندادند.

در سال ۲۰۰۵ گردش مالی شرکت آنها به ۵۹۷ میلیون دلار رسید.
آنها در اکتبر ۲۰۰۶ نخستین رستوران خود را در میلان افتتاح کردند.
در سال ۲۰۰۸، عطرLight Blue دلچه و گابانا توسط جوایز فی فی آمریکا و جوایز آکادمی عطر دنیا، به عنوان بهترین عطر مردانه سال انتخاب شد

zara

برند ِ زارا به شرکت اسپانیایی Inditex Group تعلق دارد که مالک برندهای دیگری از جمله Massimo Dutti , Pull and Bear , Stradivariuos و Bershka هم هست. تمامی این برند ها از دفتر مرکزی ایندیتکس گروپ واقع در Coruna ی اسپانیا مدیریت می شوند.
در مارچ 2006 این کمپانی برند ِ سوئدی Hennes & Mauritz یا همان H&M را هم خرید و به این وسیله به بزرگ ترین Fashion Retailer اروپا تبدیل شد. فقط برند زارا حدود 3100 فروشگاه در 70 کشور دنیا دارد. نکته ی جالب درباره ی برند ِ زارا، بیزنس مدل ِ بی نظیرش است. در جایی که نام های معروف دنیای ِ مد دیزاین های جدیدشان را فصل به فصل و در واقع هر دو فصل یک بار- بهار و تابستان ، پاییز و زمستان - معرفی می کنند و حدود نه ماه برای بررسی و تحقیق و طراحی و تایید و تولید یک کلکسیون ِ جدید وقت صرف می کنند، زارا فقط دو هفته زمان نیاز دارد تا همان پروسه را طی کند. با این روش، زارا سالانه حدود ده هزار طرح جدید به بازار مد عرضه می کند که رقم بی نظیری ست.

چطور امکان دارد دو هفته ای طرح های جدید را طراحی و تولید کرد ؟!

زارا سیستمی دارد که تمام مدیران ِ فروشگاه هایش در سراسر دنیا را موظف می کند هر شب بعد از اتمام ساعت کار، فروش روزانه شان را بررسی کنند و به دفتر مرکزی اطلاع دهند که کدام آیتم ها بیشتر فروخته شده اند و کدام آیتم ها اصلا خریده نشده اند. این اطلاعات در دفتر مرکزی گردآوری و دسته بندی و آنالیز میشود تا معلوم شود که یک آیتم چرا اصلا فروخته نشده و دلیل محبوبیت آیتم ِ دیگر چیست. هیچ آیتمی - اگر فروش نرود - بیش از یک هفته روی طبقات فروشگاه های زارا باقی نمی ماند، جمع آوری و انبار می شود برای استفاده های بعدی. مدیرعامل این کمپانی آقای آرمانیکو اورتگا اعتقاد دارد که لباس ها هم درست مثل مواد غذایی تاریخ مصرف دارند و نمی شود برای مدت طولانی روی طبقات فروشگاه نگه شان داشت. گروه طراحی زارا که از تعداد زیادی طراح تشکیل شده آیتم های جدید را در عرض چند روز طراحی می کنند، پارچه ها انتخاب می شوند، الگوها تهیه می شوند و محصولات در کارخانه هایی که در شمال پرتغال واقع شده اند تولید می شوند. این کمپانی سیستم توزیع بسیار قوی ای هم دارد که محصولات را به سرعت در اروپا و دیگر نقاط دنیا پخش می کنند. جالب است بدانید که قیمت ، کیفیت و طرح ِ محصولات ِ زارا در هر کشوری با کشور دیگر متفاوت است. طبق یک تجربه در پاریس محصولات زارا تقریبا سه برابر ِ قیمت ِ مادرید فروخته می شوند ولی کیفیت شان بهتر است. یکی از دلایل محبوبیت ِ محصولات ِ این برند همان قیمت های پایین و مناسبش است که همراه با تنوع ِ طرح ها، این برند را بین خانم ها - و گاهی هم آقایان - محبوب می کند. بگذریم از اینکه در ایران آیتم های بنجل و ایراد دار ِ این برند را به چندین برابر قیمت می فروشند و تقریبا به برند گران قیمت و لوکسی تبدیل شده. قیمت هایی که در ایران روی آیتم های این مارک می گذارند گاهی واقعا خنده دار است.
مدل ِ بازاریابی و تبلیغات این برند هم در نوع خودش بی نظیر است. زارا برای معرفی محصولاتش از بیلبوردهای عظیم و صفحات براق و رنگی مجلات ِ مد استفاده نمی کند. تبلیغ تلویزیونی هم ندارد. از چهره های معروف ِ دنیای سینما و موسیقی هم استفاده نمی کند. به جای همه ی اینها، زارا از ویترین های فروشگاه هایش که همه جای دنیا در یک زمان یک شکل هستند و بدنه ی کامیون های حمل لباس هایش برای تبلیغ و نمایش طرح های جدید بهره می گیرد. میلیون ها دلاری که زارا این راه پس انداز می کند برای گشایش ِ فروشگاه های جدیدش صرف می شود.
Daniel Piette مدیر هنری Louis Vuitton از زارا به عنوان خلاق ترین و خطرناک ترین برند ِ دنیای مد یاد می کند.

___________________________________

حالا میریم برای تاریخچه ی بهترین مارک ها





کشور تولید کننده : ایتالیا
شعبه مرکزی : میلان ایتالیا

جورجیو آرمانی یک کمپانی طراحی و ساخت پوشاک و ادکلن های مدرن و امروزی می باشد . این کمپانی به غیر از ادکلن و پوشاک و عینک و لوازم آرایش هم تولید می کند . این کمپانی جواهر های زیبایی را هم بفروش می رساند . این کمپانی در بین مردم جهان مخصوصا اروپا طرفداران و خریداران زیادی را بهمراه دارد .
پوشش پخش : اروپا - امریکا و آسیا
مدیرعامل و اداره کننده : جورجیو آرمانی


کمپانی گوچی

نام کمپانی : گوچـی
تولید کننده : کشور ایتالیا
شعبه مرکزی : فلورانس ایتالیا
کمپانی گوچی در سال 1953 میلادی تاسیس و شروع بکار کرده است . این کمپانی انواع محصولات چرمی و عطر و ادکلن را طراحی و تولید و به بازار جهانی عرضه می کند . کمپانی گوچی هر هفته جز بهترین های مجله بیزینس ویک انتخاب می شود . مجله بیزینس ویک هر ساله گوچی را جز یکی از بهترین تولید کندگان عطر و ادکلن انتخاب می کند . شهرت و کیفیت محصولات گوچی طرفداران خوبی را در سطح جهان مخصوصا اروپا بدست آورده است .

مدیرعامل : گوچیو گوچی
بنیانگذار : روبرت پلت
طراح : فریدا جیانی



نام کمپانی : اسکادا
تولیدکنندگان : کشور انگلیس و آلمان
شعبه مرکزی : مونیخ المان
این کمپانی بزرگ و معتبر در سال 1978 میلادی اغاز بکار کرده است . فعالیت این کمپانی بیشتر در ارتباط با خانمها می باشد . فعالیت این کمپانی بیشتر در زمینه پوشاک و کیف دستی و پوشاک کودکان و عطر و ادکلن می باشد . ادکلن های این کمپانی هم بیشتر برای خانمها می باشد . ادکلن های این کمپانی طرفداران زیادی در اروپا مخصوصا آلمان و انگلیس و ایران و کشورهای عربی دارد


نام کمپانی : دلچه گابانا
تولید کننده : کشور ایتالیا
شعبه مرکزی : میلان ایتالیا

کمپانی دوچل گابانا در سال 1980 میلادی کار خودش را رسما شروع کرد .
نام این کمپانی بر اساس اسم و فامیل رئیسان این کمپانی گرفته شده است . این کمپانی در زمینه پوشاک آقایان و خانم ها و محصولات چرمی و کفش و عطر و ادکلن فعالیت می کند . هنرمندان زیادی مانند مدونا و مونیکا بلوچی و کریستینا اگولیرا و ایزابل روسلینی در سطح جهان گفته اند محصولات این کمپانی را دوست دارند و استفاده می کنند . امروزه ادکلن های خوشبو این کمپانی شهرت بسیار فراوانی را در عرصه عطر و ادکلن پیدا کرده است . همچنین این ادکلنها طرفداران زیادی در اروپا مخصوصا ایتالیا و ایران و کشورهای عربی نیز دارد .

مدیر عامل ها : دومنیکو دلچه و استفانو گابانا
کارمندان و کارگران : سه هزار و صد و چهل هزار نفر



نام کمپانی : لاگوست
تولید کننده : کشور فرانسه
شعبه مرکزی : پاریس فرانسه

کمپانی لاگوست یکی از کمپانی های بزرگ و معتبر و قدیمی در جهان می باشد . فعالییت این کمپانی در زمینه های عطر و ادکلن و پوشاک آقایان و خانم ها و کفش و محصولات چرمی می باشد . محصولات این شرکت فرانسوی بسیار با کیفیت و پرفروش و پرطرفدار در سطح جهان می باشد . در کشور ما هم بسیاری از محصولات این کمپانی مانند کفش و پوشاک و ادکلن عرضه می شود . این کمپانی قدیمی در سال 1933 میلادی اغاز بکار کرده است . ادکلن های این کمپانی به خوشبویی و درجه 1 بودن در بازار اروپا معروف می باشد .بیشتر ادکلنهای این کمپانی مخصوص خانمها می باشد . این کمپانی اسپانسر بسیاری از مسابقات ورزشی در جهان می باشد معروفترین مسابقاتی که کمپانی لاگوست اسپانسر آن بوده دیویس کاپ تنیس بوده است


کمپانی کلوین کلین

نام کمپانی : کلوین کلین
نام مخفف: سی کی
تولید کننده : امریکا
شعبه مرکزی : نیویورک امریکا
کمپانی بزرگ کلوین کلین در سال 1968 میلادی شروع بکار کرده است . اصلی ترین فعالییت این کمپانی در زمینه پوشاک آقایان برای تمامی سنین مختلف می باشد . این کمپانی در زمینه تهیه و تولید ادکلن های واقعا خوشبو بسیار فعال می باشد . محصولات این کمپانی فروش بسیار خوبی در اروپا و امریکا دارا می باشد .
طراح و هدایت کننده مخصوص محصولات خانمها : فرانسیسکو کاستا
طراحان اصلی : ایتالو زوچلی و گیل ساندر


کمپانی هوگو بوس

نام کمپانی : هوگو
تولید کننده : کشور آلمان
شعبه مرکزی : برلین المان

کمپانی هوگو یک کمپانی با سابقه نسبتا زیاد در عرصه ادکلن می باشد . بعضی از محصولات این کمپانی به هوگو بوس هم معروف و نامگذاری شده است . این کمپانی بزرگ در زمینه پوشاک و عطر و ادکلن فعالیت می کند . این کمپانی ادکلن های باکیفیت خوب و خوشبو وارد بازار جهان کرده است . محصولات این کمپانی در کشور ما و کشورهای عربی فروش خوب و طرفداران زیادی دارد .

______________________

و حالا هم تاریخچه ی انتخاب اسم شرکت های معروف بین المللی


Apple:

این شرکت به دلیل علاقه شدید استیو جابز ( موسس شرکت apple ) به میوه سیب این گونه نام گذاری شده است !!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخچه ی برند های معروف لباس،معروف ترین مارک هاوانتخاب اسم شرکت های معروف بین المللی 1
Google:

شرکت اینترنتی گوگل ( Google ) نخستین اسمش ( GoogOl ) بوده ! به معنای یک عدد خیلی بزرگ ( 10 به توان 99 ) که فراوانی اطلاعاتی را که توسط این جستجوگر قابل جستجو بود را نشان می داد اما در نخستین چکی که در وجه این شرکت کشیده شد به جای Googel اشتباه نوشته شده بود GoogOl و مدیران این شرکت این نام را به GOogOl ترجیح دادند !!؟؟!!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخچه ی برند های معروف لباس،معروف ترین مارک هاوانتخاب اسم شرکت های معروف بین المللی 1
eBay:

payegahe اینترنتی خرید و فروش الکترونیکی ای بی ( eBay ) / مبدع آن یعنی آقای امیدیار یک شرکت مشاوره الکترونیک داشت که اسمش این بود : گروه اکوبی ( Echo Bay ) اما امیدیار وقتی می خواست اسم اکوبی را ثبت کند دید که echo bay.com را قبلا ثبت کرده اند !؟! به همین خاطر مجبور شد اسم دیگری را انتخاب کند . آن اسم دیگر هم که eBay.com بود....
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخچه ی برند های معروف لباس،معروف ترین مارک هاوانتخاب اسم شرکت های معروف بین المللی 1
Lotus:

شرکت نرم افزاری لوتوس موسس این شرکت یعنی میچ کابور عاشق یوگا بود و به همین دلیل اسم لوتوس را که به معنای pu زیشن خاصی در یوگا است برای شرکت نرم افزاری اش بر گزید .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخچه ی برند های معروف لباس،معروف ترین مارک هاوانتخاب اسم شرکت های معروف بین المللی 1
Microsoft:

شرکت نرم افزاری میکروسافت Microsoft / اولین اسمی که بیل گیتز انتخاب کرده بود میکرو computer _ سافت ور / بود که به مرور زمان مخفف گردید و تبدیل به میکروسافت گشت .

Hotmail:

Poste رایگان الکترونیکی هات میل از ترکیب اچ تی ام ال ( H T M L ) و میل ( Mail ) به دست آمد اوایل برای این که بر روی H T M L تاکید شود این 4 حرف را در ترکیب " هات میل " با حروف بزرگ می نوشتند : HOTMail .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخچه ی برند های معروف لباس،معروف ترین مارک هاوانتخاب اسم شرکت های معروف بین المللی 1
Motorola:

شرکت تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی موتورولا...پال گالوین موسس موتورولا از نوجوانی تعمیر کار بود و تخصصش تعمیر رادیوی اتومبیل بود . این بود که از اسم " موتور " و " ولا " ( به معنای صدا ) استفاده کرد و این ترکیب را ساخت : موتورولا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخچه ی برند های معروف لباس،معروف ترین مارک هاوانتخاب اسم شرکت های معروف بین المللی 1

سپاس و نظر فراموش نشهHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط nafas.k ، nastaran17
آگهی
#2
اصلا اینایی که گفتید مهمه ؟
آیا می‌توان روزی گفت: «ماشین هوشیار است و می‌تواند فکر کند؟»
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست بهترین شرکت ‌های تولید محتوا در ایران
  بهترین برند بستنی ساز کدام است؟
  ارتباط ناسا و کرونا با ۶۶۶(همون عدد شیطانی معروف) | #sadra_winner
  ترسناک ترین و خطرناک ترین ماساژ در تایوان (عکس)
  معروف ترین روح های دنیا(واقعی)
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
  شخصیت های معروف ماه تولد شما(نیمه اول)
  شخصیت های معروف ماه تولد شما(نیمه دوم)
  تاثیر لباس سفید بر فشار خون
  لباس فضانوردان را چه کسی می شوید؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان