امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش آنلاین بازی کردن SPLINTERCELL BLACKLIST

#1
Star 
همونطور که دیگه همتون اطلاع دارید مدتیه این بازی منتشر شده و خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته. امروز نگاه و آموزشی داریم به بخش آنلاین این بازی زیبا.
بخش چند نفره ی این بازی یکی از خلاقانه ترین مولتی پلیرها بین بازیهای این سبک است. سوییچ کردن بین دو حالت اول شخص و سوم شخص در کارکترهای مختلف، مخفی کاری بسیار لذت بخش، صداگذاری و گیم پلی خوب و البته گرافیک چشم نواز آن از نکات قوت آن به حساب میروند.
بازی تحت Uplay و دارای نسخه های Standard Edition , Upper Echelon edition و Delux edition میباشد که بهترین آن Delux و به صرفه ترین و ارزانترین نسخه ی استاندار هست که به شما پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید دارید و پول زیادی هم ندارید(!) نسخه ی استاندارد رو خریداری کنید.
برای دانلود آخرین نسخه ی یوپلی به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وبسایت رسمی یوپلی  بروید و بالای صفحه سمت راست Download uplay رو انتخاب کنید. پس از نصب و آپدیت یوپلی از سمت راست-بالای یوپلی مانند تصویر گزینه ی Activate Product رو انتخاب و سی دی کی که از طرف فروشگاه به ایمیل شما ارسال شده رو وارد کنید. بازی به اکانت شما اضافه میشود. یکی از مزیت های یوپلی اینست که به طور خودکار بازی رو هرجا که نصب کرده باشید پیدا میکنه و دردسری نداره. اما توجه داشته باشید که اول یوپلی رو نصب کنید بعد بازی برو.





آموزش آنلاین بازی کردن SPLINTERCELL BLACKLIST 1




حالا که بازی به اکانت شما اضافه شده و نصب هم هست روی PLAY کلیک کنید اگر بازی شما به آخرین نسخه آپدیت نباشد یوپلی شروع به دانلود آخرین آپدیت ها میکند، صبر کنید تا آپدیت تمام و بازی اجرا بشه. بازی فایل exe جدایی برای مولتی پلیر نداره و زمانی که SAM FISHER توی هواپیما ( که برای انتخاب مراحل اصلی و فرعی کاربرد داره) پیش کامپیوتر بزرگ رومیزی بروید و از روی نقشه(SMI) قسمت SPIES vs. MERCS رو انتخاب و روی Online کلیک کنید تا وارد منوی بخش آنلاین شوید. تصویر این محیط:




  

آموزش آنلاین بازی کردن SPLINTERCELL BLACKLIST 1





#ممکن است به دلیل کرکی بودن بازی شما و یا ثبت نشدن بعضی آدرس ها در ریجیستری بازی شما اجرا نشه و ارور بده، این مشکل به راحتی قابل حل هست:




برای حل این مشکل شما باید فایل های اصلی ستاپ اورجینال بازی رو دانلود و جایگزین فایل های کرکی خود کنید و سپس ریجیستری رو اصلاح کنید. برای این کار:




۱٫ از سیو های خودتون واقع در مسیر C:\Users\USERNAME\AppData\Local\storage یه بک آپ بگیرید.
۲٫ فایل های اورجینال بازی رو از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک  دانلود کنید و اون ها رو توی پوشه ی SYSTEM واقع در مسیر Splinter Cell Blacklist\src\SYSTEM بریزید و با فایل های قبلی خودتون جایگزین کنید.
۳٫ فایل مربوط به اصلاح ریجیستری رو از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک  دانلود کنید، اون رو توی فولدر مادر بازیتون (Splinter Cell Blacklist) بریزید و بازش کنید تا به طور خودکار ریجیستری رو اصلاح کنه.
تشکر ویژه از دوست خوبم سهند (kingofnorth) بابت آپلود فایل ها.





-MULTIPLAYER-





در قسمت چند نفره ی این بازی دو گروه SPYها و MERCها به مقابله با هم میپردازند، تمام مدهای بازی بر این اساس پایه ریزی شده اند که یکی از این گروه ها از یک هدف مشخص دفاع و گروه دیر سعی در Hک کردن یا نابود کردن اون هدف دارند. هر مچ از دو راند تشکیل شده و در راند دوم تیم شما عوض میشه. دو تیم (بهتره بگیم گروه!) این بخش عبارتند از :




۱- SPY :




آموزش آنلاین بازی کردن SPLINTERCELL BLACKLIST 1




این گروه با نمای سوم شخص (همانند سم فیشر) قابل بازی هستند. قابلیت اصلی آن ها مخفی کاری و Hک کردن جایگاه هاست. در سایه ها پنهان میشوند و میتوانند از دیوارها بالا بروند. با سلاح هایی مانند تیر کمان شُک دهنده، EMP ، فلش بنگ و… . توانایی دید مادون قرمز. قابلیت شخصی سازی برای مواردی همچون آسیب دیدن کمتر ، سرعت بیشتر ، آلودگی صوتی(!) کمتر و …




۲- MERC :




آموزش آنلاین بازی کردن SPLINTERCELL BLACKLIST 1




این گروه با نمای اول شخص قابل بازی هستند. زره و قابلیت های دفاعی بالا و سرعت کمی دارند، وظیفه ی کلیدی آنها کشتن SPYها و دفاع از خود در برابر آنهاست. با قابلیت شخصی سازی اسلحه ها، زره ها، گجت ها و… . دارای سلاح های سنگین و چراغ قوه برای دید در تاریکی. SPYها اگر شناخته نشوند و از پشت حمله کنند به راحتی میتوانند آن ها را از پای در آورند.





♦-CO-OP-♦



بخش دونفره ی بازی هم دنیایی دارد برای خودش! در این بخش شما با دوست خود(یک نفر کنترل سم فیشر و نفر دیگر کنترل بریگز رو بر عهده داره)همکاری میکنید و به انتخاب خودتون یا مراحل رو به صورت دونفری میرید یا بخشی که شباهت زیادی به SURVIVAL توی co-op بازی MW3 داره!(و به صورت تک نفری هم قابل بازیه) دشمنان به صورت Wave های پشت سر هم میان و شما باید با دوستتون دخلشون رو بیارید!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آموزش آنلاین بازی کردن SPLINTERCELL BLACKLIST 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Aiden Pearce ، mashroom
آگهی
#2
من همه کار هارو با دقت انجام دادم اما وقتی بازی رو میخام باز کنم اکتیو کد یوپلی میخواد ممنون میشم راهنمای کنید
پاسخ
#3
الان رایگان نمیشه انلاین بازی کرد ؟
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سن اندرس آنلاین
Wink @@@ بازی اینترنتی مزرعه رایگان من فارسی (مزرعه داری آنلاین !!)
  اعلام اکانت STEAM برای اد کردن
  بازی call of duty در ایران تحریم شد + بازی پابجی در ایران فیلتر شد
  آموزش آنلاین بازی کردن gta
  توضیحات کامل بازی erevollution + فیلم آموزشی بازی
  آموزش بازی گرگینه تلگرام
  بهترین بازی‌های دو‌نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید
Photo معرفی بازی آنلاین ماشین سواری نیتروکارز
  درخواست نویسندگی در بخش بازی های آنلاین و تحت شبکه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان