امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعتیاد، راننده آژانس را سارق مطب پزشک کرد

#1
خبرگزاری فارس: راننده آژانسی که به دلیل اعتیاد شدید از محل کار خود اخراج شده بود پس از سرقت اموال یک مطب پزشکی به دام پلیس افتاد.



به گزارش خبرنگار حوادث فارس، در ساعت 10 صبح روز 25 آبان سال گذشته مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره سرقت از داخل مطب پزشکی‌، واقع در شهرک امام خمینی (ره) قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل، خانم جوانی به عنوان منشی مطب و فرد تماس گیرنده با 110 به مأموران گفت: در ساعت 10 شب روز 23 آبان و پس از رفتن دکتر، مطب را تعطیل کرده تا اینکه صبح امروز زمانی‌که در ساعت 10 به مطب مراجعه کرده بودم، متوجه باز بودن و تخریب در مطب شدم.

وی ادامه داد: پس از ورود به مطب متوجه به هم ریختگی اسباب و اثاثیه داخل مطب شده که پس از کمی بررسی متوجه شدم که برخی وسایل پزشکی داخل مطب به همراه مقداری وجه نقد، طلا و جواهرات و عابر بانک شخصی‌ام که همه آنها را در کشوی میز نگهداری می‌کردم ، به سرقت رفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور غفاری، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 18 تهران، پرونده جهت انجام تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات در پایگاه پنجم پلیس آگاهی و با مراجعه منشی مطب، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که پس از سرقت داخل مطب پزشکی و زمانی‌که منشی مطب جهت ابطلال عابر بانک مسروقه خود به بانک مراجعه کرده متوجه شده که مبلغ 200 هزار تومان، از حساب وی برداشت شده است. با شناسایی شعبه بانک محل برداشت وجه از حساب مالباخته، کارآگاهان به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته بانکی پرداخته و در بررسی‌های خود موفق به شناسایی برداشت کننده پول از حساب مالباخته شدند.

همزمان با بدست آمدن تصویر سارق احتمالی، کارآگاهان با توجه به زمان سرقت اطمینان پیدا کردند که سارق یا سارقان اطلاعات دقیقی از موقعیت و زمان کار مطب داشته و در زمان ارتکاب سرقت نیز با اطمینان از نبودن فرد یا افرادی در ساختمان، اقدام به تخریب کامل در مطب و سرقت کرده‌اند.

با توجه به جمع بندی اطلاعات بدست آمده، کارآگاهان با بهره‌گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته بانکی به تحقیقات میدانی از محل سرقت پرداخته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که تصاویر متعلق به راننده یکی از آژانس‌های کرایه خودرو در نزدیکی محل سرقت است.

شخصی که موفق به شناسایی راننده آژانس شده بود، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در حدود چند ماه پیش بود که برای انجام امورات بانکی و جابجا کردن مقداری پول در شعبات مختلف بانکی در سطح شهر تهران، اقدام به کرایه خودرو از آژانس نزدیک محل کار کرده که در آن زمان، صاحب عکس به عنوان راننده آژانس به محل کار من مراجعه و چندین ساعت را به همراه او بودم اما از آن زمان به بعد و با وجود آنکه چندین بار دیگر از همان آژانس کرایه خودرو درخواست ماشین کرده بودم، دیگر او را ملاقات نکرده‌ام.

با شناسایی آژانس کرایه خودرو در منطقه یافت‌آباد و در نزدیکی محل سرقت، کارآگاهان با مراجعه به مدیر آژانس در خصوص هویت صاحب تصویر دوربین‌های بانک به تحقیق پرداخته و او نیز ضمن شناسایی هویت دقیق صاحب عکس به نام بهروز 45 ساله به کارآگاهان گفت: در طول سال گذشته بهروز به عنوان راننده در این محل مشغول به کار بود تا اینکه از طریق تعدادی از همکاران و رانندگان آژانس متوجه شدم که او اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارد. به همین علت و پس از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌هایم برای ترک دادن وی، مجبور شدم او را اخراج کنم.

وی ادامه داد: چندین‌بار مشتری‌های ثابت و قدیمی آژانس، از مصرف بیش از اندازه سیگار از سوی وی اعلام نارضایتی و شکایت کرده بودند و من نیز برای آنکه به موقعیت کاری آژانس بیش از این ضربه وارد نشود، مجبور شدم تا او را اخارج کنم.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از مدیر آژانس اتومبیل کرایه، کارآگاهان پایگاه پنجم با شناسایی مخفیگاه بهروز در منطقه یافت آباد – بلوار الغدیر به تحقیق از محل سکونت وی پرداخته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که اعضای خانواده وی نیز به خاطر اعتیاد شدید بهروز به مصرف موادمخدر، با او دچار اختلافات بسیار شدیدی شده بگونه‌ای که او به ندرت به محل سکونت خانواده مراجعه می‌کند و در حال حاضر نیز بلامکان است.

در شرایطی که پس از شناسایی محل سکونت متهم هیچ‌گونه اطلاعات جدید دیگری در خصوص محل‌های تردد وی وجود نداشت، کارآگاهان این محل را تحت مراقبت‌های پلیسی و نامحسوس خود قرار داده و سرانجام در ساعت 10 صبح روز 17 فروردین ماه سال جاری متهم را پس از ورود به منزل دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

سرهنگ کارآگاه علی اکبر اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با دستگیری متهم و آغاز تحقیقات، وی صراحتا به برداشت وجه نقد از حساب متعلق به منشی مطب پزشکی اعتراف کرده و در حال حاضر نیز به دستور مقام محترم قضایی، با صدور قرار بازداشت قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
__________________
. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط best~boy ، ...Sara SHZ... ، مرضیه 79
آگهی
#2
اعتیاد چقدر بدهUndecided
پاسخ
#3
بيشتر راننده هاي تاكسي خمارن و اعتياد دارن

._.

I just want to feel
that l'm important to someone
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
Subarrow قدرت‌های جهانی به دنبال احیای برجام تا قبل از زمان انقضای توافق ایران-آژانس هستند
  ملکه زیبایی پزشک بیماران کرونایی شد (عکس)
  پزشک فرانسوی: همه‌گیری کرونا در حال پایان یافتن است
  پیرترین پزشک جراح جهان + عکس
Star بازی خطرناک آژانس با ایران؛ چرایی مخالفت تهران با بازرسی تکمیلی
Smile اعتیاد زن انگلیسی به سلفی گرفتن
Lightbulb اختراعی که مشکل حواس پرتی راننده ها را حل کرد
  نجات معجزه آسای راننده ی چینی از ارتفاع 150 متری
  ادب کردن راننده خلافکار با این ابتکار بامزه (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان