امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نامزدهای اسکار به اسرائیل سفر نکنند

#1
در آستانه برگزاری جشن اهدای جایزه اسکار و پس از آنکه یکی از جوایز اسکار به سفر به سرزمین‌های اشغالی اختصاص یافت، فعالان تحریم این رژیم اقدام به برپایی کمپین‌هایی برای ترغیب نامزدهای اسکار برای سفر نکردن به اسرائیل کرده‌اند.


نامزدهای اسکار به اسرائیل سفر نکنند 1


در آستانه برگزاری جشن اهدای جایزه اسکار در لس‌آنجلس و پس از آنکه دست‌اندرکاران این جایزه یکی از جوایز خود را سفر به سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند، گروه‌های تحریم این رژیم اقدام به برپایی کمپین‌های مختلف کرده‌اند.

بنابر این گزارش، در بین گروه‌های تحریم اسرائیل دو گروه آمریکایی از نامزدهای اسکار خواسته‌اند سفر به سرزمین‌های اشغالی را که تلاشی برای بهتر نشان دادن چهره اسرائیل است رد کنند.

این دو گروه که اطلاعیه خود را پیش از برگزاری جشن جایزه اسکار ۵ بار در یک صفحه کامل در روزنامه لس‌آنجلس تایمز منتشر کرده‌اند، با حمایت از سوی «کمپین آمریکایی برای پایان اشغالگری اسرائیلی» و «گروه صداهای یهودی برای صلح» خطاب به هنرمندان هالیوودی نوشتند: «با رد سفر به اسرائیل نژادپرستی اسرائیلی را تایید نکنید»

بنابر این گزارش، در عین حال «سازمان بین‌المللی معروف به آوآز AVAAZ» که برای حقوق بشر و آزادی بیان مبارزه می‌کند از نامزدهای اسکار خواسته‌ است اگر به اسرائیل سفر می‌کنند از این رژیم بخواهند تا امکان دیدار با کودکان فلسطینی اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس را فراهم آورند.

این سازمان در طومار الکترونیکی خود از امضاکنندگان خواسته تا با امضای هزاران نفری از ستاره‌های هالیوودی بخواهند که به فلسطین سفر کنند و از مقاومت آنها و مسئله کودکان اسیر آشنا آگاه شوند چه اینکه این دعوت موجب پرسیدن سوالاتی از آنان درباره کودکان اسیر می‌شود و نهایتا با فشار افکار عمومی آنها(ستارگان هالیوود) ممکن است قید سفر به اسرائیل را بزنند.

این سازمان به اشاره به اسارت بیش از ۵۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تعهد داده است در صورت امضای هزاران نفری طومار خود هزینه سفر و هماهنگی سفر ستاره‌های هالیوودی نامزد اسکار و دیدار آنها با کودکان اسیر را تامین کند چراکه مسئله کودکان اسیر فلسطینی مهمترین پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی است.

این گزارش حاکیست جایزه سفر برگزیدگان اسکار به رژیم نژادپرست اسرائیل در حالی از سوی برگزارکنندگان این جایزه مطرح شده که هنرمندان هالیوودی بسیاری اسکار را به دلیل عدم توجه به هنرمندان سیاه‌پوست تحریم کرده‌اند.

این سفر که بخشی از هزینه آن را رژیم صهیونیستی پرداخت خواهد کرد همه نامزدهای اسکار سال جاری را دربر می‌گیرد و ۱.۵ میلیون دلار هزینه آن خواهد بود که رژیم صهیونیستی برای سفر هر فرد بین ۱۵ تا ۱۸ هزار دلار تخصیص خواهد داد.
-هَمه کِ عَقاید تو رو باور نَدارن ..
+عَقاید مَن نیازی بِ باور اون ها نَداره !

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد
  اسکار آیزاک در فیلم Francis and The Godfather نقش فرانسیس فورد کاپولا را بازی می‌کند
  اسکار قوانین جدید کسب نامزدی و جایزه در بخش «بهترین فیلم سال» را اعلام کرد
  بردلی کوپر درباره ماهیت «کاملاً بی‌معنی» و «خالی از خلاقیت هنری» اسکار صحبت می‌کند
  مدیر موزه اسکار به اتهام تجاوز تحت پیگرد قرار خواهد گرفت!
  رکورد داران جایزه اسکار در رشته بهترین بازیگران مرد را بشناسید
  «دیگر هرگز برف نمی‌بارد» نماینده رسمی لهستان در اسکار ۲۰۲۱ شد
  نامزدهای جوایز 2020 Emmy اعلام شدند
Video همکاری بن استیلر و اسکار آیزاک برای تولید فیلم London
Video شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد تغییرات در قوانین اسکار 2021 شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان