امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حضور سلطان سلیمان در فیلم ایرانی +عکس

#1
حضور سلطان سلیمان در فیلم ایرانی +عکس 1

مجموعه «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده پس از حضور گروه تولید در ترکیه، زمزمه هایی مبنی بر حضور «هالیت ارگنچ»، بازیگر نقش سلطان سلیمان در سریال ترک «حریم سلطان» به گوش می رسید اما معلوم…

سریال جدید شبکه سه در حالی مراحل تصویربرداری خود را در ترکیه به پایان رسانده که گفته می شود سازندگان آن از بازیگر مشهور ترکیه برای حضور در سکانس های این کشور بهره گرفته اند. هر چند سازندگان حاضر نیستند در این باره توضیح روشنی دهند و همین برخورد بر ابهام ها و نقاط تاریک افزوده است.
مجموعه «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل از اواخر تابستان امسال در تهران کلید خورد و سپس گروه تولید برای ادامه تصویربرداری به ترکیه رفتند. از همان ابتدای قطعی شدن حضور گروه تولید در ترکیه، زمزمه هایی مبنی بر حضور «هالیت ارگنچ»، بازیگر نقش سلطان سلیمانی در سریال ترک «حریم سلطان» به گوش می رسید. مجموعه ای که از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در حال پخش و انتقادهای فراوانی از حیث نحوه روایت تاریخی و جعل حوادث بر آن وارد شده است. حال جالب است که سازندگان یک سریال ایرانی در چنین شرایطی از وی برای بازی در این مجموعه بهره گرفته اند. ضمن اینکه نباید از نظر دور داشت که حتی رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز خود بر مخدوش بودن روایت سریال «حریم سلطان» صحه گذاشته است. اما عدم واکنش صریح سازندگان سریال آوای باران پیرامون این خبر نیز بر ابهام ها افزوده است.

حضور سلطان سلیمان در فیلم ایرانی +عکس 1

این همان تصویری از سریال است که نشان دهنده حضور «هالیت ارگنچ» در «آوای باران» است
دم خروس را باید پذیرفت یا قسم سازندگان را؟!
این سریال که قرار است اواخر پاییز روی آنتن رود، مضمونی خانوادگی -ماجراجویانه دارد و بخش هایی از قصه آن در ترکیه می گذرد. به تازگی تصاویری از سکانس های ترکیه این سریال منتشر شده که در میان آنها تصویر بازیگری کاملاً شبیه به «هالیت ارگنچ» به چشم می خورد، اما با این وجود سازندگان این شباهت را کتمان می کنند و آن را اتفاقی می دانند! در این وضع مشخص نیست دم خروس را باید پذیرفت یا قسم سازندگان را؟!
آیا سازندگان سریال آوای باران در میان انبوهی از سوالاتی که در این باره پیش آمده، توضیحی قانع کننده دارند و می توانند برای توجیه استفاده از بازیگر ترکِ سریالی با هزار ایراد و اشکال ساختاری و محتوایی که حتی تاریخ ایران را نیز جعل کرده، استدلالی منطقی بیاورند.
بد نیست بدانید محمد هاشمی اصل تهیه کننده این سریال، سال گذشته نیز مجموعه پرحاشیه و جنجالی «مسیر انحرافی» را با حضور جمع کثیری از بازیگران سرشناس برای شبکه سه تهیه کرد که گفته می شد اقتباسی ایرانی از سریال پربیننده لاست (Lost) یا همان «گمشده» است. به نظر می رسد این بار نیز شائبه بهره گیری از بازیگر ترک، از سریال جدید تهیه کننده مذکور اثری پرحاشیه و جنجالی بسازد.
اما آیا این سکوت سازندگان تا زمان پخش هم ادامه خواهد داشت و آیا آنان هنگام پخش تصاویر بازیگر «حریم سلطان» پاسخی درخور برای افکار عمومی و اذهان پرسشگر خواهند داشت؟! هر چند این بازیگر شمار مخاطبان سریال را به نحو چشمگیری افزایش دهد. باید دید سازندگان تا کی موضوع استفاده از این بازیگر ترک را کتمان و پنهان خواهند کرد و خود را از فضاسازیهای رسانه ای دور خواهند داشت؟!
 سپاس شده توسط ***EHSAN - ABADAN*** ، ~Mahnaz~ ، ☻امیرحسین☻
آگهی
#2
من باور نمیکنم شاید یکی شبیح سلیمان باشه مگه میشه×Huh


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  حضور پررنگ زنان و کودکان در تبلیغات تلویزیون !
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  مهران مدیری در فیلم جدید مسعود کیمیایی حضور خواهد داشت
  سونی به شایعه حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man 3 واکنش نشان داد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  مرور زندگی اسرای ایرانی دوران جنگ با بازپخش «نبردی دیگر» از شبکه افق سیما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان