امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیدایش و تولد آلمان

#1
1100 سال پیش در روز 24 سپتامبر سال 911 میلادی اشراف زادگان زمیندار بزرگ ژرمنی فردی به نام کنراد دو فرانکونی را از میان خود برگزیده و تاج پادشاهی سرزمین ژرمن ها را بر سرش می گذارند ، این سرآغاز پیدایش آلمان و تولد این کشور بود.
انتخاب کنراد دو فرانکونی به پادشاهی ژرمن ها به 10 سال جنگ های جانشینی که در پی مرگ آرنول پادشاه فرانس شرقی (آلمان کنونی) درگرفته بودند ، خاتمه داد. در سال 901 میلادی آرنول ، پادشاه فرانسی شرقی روز قبل از مرگ جانشین خود را انتخاب کرد.

اما پس از مرگ آرنول اشراف زادگان زمیندار ژرمن از به رسمیت شناختن سلطنت کارل سوم ، جانشین آرنول خودداری کرده و جنگ های ده ساله جانشینی آغاز شدند.

سرانجام آنها پیرامون کنراد دو فرانکونی گرد آمده و به سلطنت سلسله کارولنژین در شرق رودخانه راین خاتمه می دهند. بر ویرانه های امپراتوری رنیوم فرانکوروم در 2 سوی رودخانه راین دو کشور ظهور می کنند که آینده بزرگی در پیش رو دارند ، آلمان و فرانسه. در سال 918 میلادی ، کنراد اول در بستر مرگ دوک هانری دوساکس را به جانشینی خود انتخاب کرد.

پسر دوک هانری دوساکس به نام اوتون سرزمین ایتالیای امروزی را تصرف کرد و با اتحاد آلمان و ایتالیا امپراتوری مقدس رومن را تاسیس می کند. در همین زمان ، در شهر پاریس ، اشرافزادگان زمیندار فرانسی غربی (فرانسه کنونی) فردی به نام هوگ کاپه را به تخت سلطنت نشاندند که بازماندگانش تا سال 1792 میلادی در این کشور که نام فرانسه را می گیرد ، سلطنت کردند.

به این ترتیب ، در روز 24 سپتامبر سال 911 میلادی اشراف زادگان زمیندار بزرگ ژرمنی فردی به نام کنراد دو فرانکونی را از میان خود به پادشاهی سرزمین ژرمن ها انتخاب می کنند. او با نام کنراد اول به تخت سلطنت می نشیند.این سرآغاز پیدایش آلمان در شرق رودخانه راین بود.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیدایش و تولد آلمان  1
عضو گروه تاریخ انجمن
 سپاس شده توسط .ali. ، aCrimoniouSs
آگهی
#2
تکرارریییییییییییییییییییییییی
نابود باد کمونیسم نابود باد صیهونیسم







پیدایش و تولد آلمان  1
عضو گروه تاریخ انجمن






















[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان