امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در خانهی مان چه رنگی باشد بهتر است؟

#1
در خانه مان را چه رنگی کنیم بهتر است ؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.taknaz.ir/upload/84/0.795908001386828529_taknaz.jpg
مشکی :
مشکی همیشه کلاسیک و شیک است. مشکی براق کانون توجه بسیار باشکوهی برای نمای خانه شما به وجود می آورد. برای این که رنگ مشکی در ورودی خانه شما برجسته تر و بارزتر جلوه کند باید از رنگ چاشنی و متضادی برای قسمت های دیگر نما استفاده کنید.

نارنجی :
نارنجی رنگی است که کمی محتاط باید با آن برخورد کرد، اما این به معنی حذف کلی این رنگ نیست. بلکه می توانید با استفاده از رنگ نارنجی – قهوه ای و یا آجری انتخابی مناسب و با ریسک کمتر داشته باشید. نارنجی هم از جمله رنگ های بسیار گرم و نشاط آور است که انتخابی مدرن برای رنگ آمیزی در ورودی محسوب می شود. این رنگ احساس تازگی و طراوت را القا می کند و به مقدار زیادی فصل طلایی پاییز را تداعی می کند. این رنگ در کنار رنگ هایی همچون سبز زیتونی، بنفش، آبی، کرم و زرد به زیبایی می نشیند.

زرد :
با استفاده از رنگ زرد برای در ورودی فضای گرمی برای استقبال از مهمانان ایجاد کنید. به دلیل درخشش و گرمای زرد، این رنگ بسیار نشاط آور و انرژی زاست و درخشندگی خوشایندی را به نمای سرد و بی روح یک خانه می بخشد.

آبی :
آبی رنگی است که بیشتر در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و به ندرت می توان آن را در دکوراسیون خارجی و نمای خانه مشاهده کرد. اما گاهی خوب است پا را از عرف و عادت ها فراتر بگذارید. رنگ آبی به خصوص اگر با مواد و رنگ های طبیعی و خنثی همنشین شود، رنگ زیبا و مناسبی برای در ورودی خانه است. آبی تیره یا سورمه ای نیز انتخابی امن است که جلوه ای باشکوه برای در ورودی شما ایجاد می کند.

نیلی :
زمانی که رنگ نیلی برای در ورودی استفاده می شود جلوه ای غنی و سلطنتی به نمای خانه می دهد. این رنگ انتخابی کلاسیک است و ماهیتی بسیار شیک و زیبا دارد و به در خانه جلوه ای سنتی می دهد. رنگ نیلی دارای تناژهای مختلفی است. برخی از تناژهای این رنگ به سمت ارغوانی تیره و برخی دیگر به سمت مشکی گرایش دارد. رنگ نیلی معمولا با رنگ هایی از قبیل طلایی، آبی و سبز به خوبی هماهنگ و همنشین می شود.

ارغوانی :
در استفاده از رنگ ارغوانی زیاده روی نکنید؛ زیرا استفاده بیش از اندازه از این رنگ جلوه ای زننده ایجاد می کند. از مقدار کافی و کمی از رنگ ارغوانی برای در ورودی خانه خوداستفاده کنید تا معنی واقعی شیک و جذاب بودن را دریابید. چه طرفدار رنگ های سرد باشید چه گرم، رنگ ارغوانی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و جلوه ای شیک به نمای خانه شما می بخشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط مح3ن ، سیما777 ، دالتون انجمن 2 ، ღ✿❤ پـرنیـــــــان ❤✿ღ ، دیانا2 ، ایلیا021 ، دختر زیبا ، saba 3
آگهی
#2
زرد..............
************************************************************
تنها که باشی گاهی آرزو میکنی

یک نفر اسمت را صدا بزند

______Angryحتی اشتباهی Angry
پاسخ
#3
ابی........
پاسخ
#4
زرد..........
پاسخ
#5
زردددددددد
پاسخ
 سپاس شده توسط k1..
#6
ممممممممممممرررررررررگگگگگگگAngry
................................
پاسخ
آگهی
#7
(24-07-2014، 12:52)زهرا15 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ممممممممممممرررررررررگگگگگگگAngry

مرررررررگ اینجا دیگه چ صیغه ایه؟؟؟؟؟؟
COME FLY WITH ME
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان