امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ممنوعیت حضور بازیگر« سق‌ سیاه » در تلویزیون + عکس

#1
مهران امامیه که با ایفای نقش «سق‌سیاه» شناخته می‌شود، درخصوص عملکرد این روزهای شبکه نسیم گفت: «عملکرد نسیم به عنوان شبکه طنز خوب است، اما اگر از عقاید و نظرات مردم بیشتر استفاده کند، قطعا می‌تواند روز به روز موفق‌تر شود.

مهران امامیه که با ایفای نقش «سق‌سیاه» شناخته می‌شود، درخصوص عملکرد این روزهای شبکه نسیم گفت: «عملکرد نسیم به عنوان شبکه طنز خوب است، اما اگر از عقاید و نظرات مردم بیشتر استفاده کند، قطعا می‌تواند روز به روز موفق‌تر شود.»

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://uc.niksalehi.com/images/ypd4dqbux37i6uhxhpyz.jpg

این بازیگر طنز که اکنون در رادیو فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: «مردم ایران به شاد بودن نیاز دارند و روحیه می‌خواهند؛ بر این اساس نسیم به عنوان تنها شبکه‌ طنز کشورمان باید تا جایی که می‌تواند از نظرات مردم بهره بگیرد و از نظراتشان مطلع شود، اگر این اتفاق بیفتد قطعا شبکه نسیم با رویکرد بهتری مواجه خواهد شد؛ ضمن اینکه مردم هم خوشحال می‌شوند از اینکه نظراتشان در یک شبکه تلویزیونی لحاظ می‌شود.»

او تاکید کرد: «مردم ما دوست دارند به جای اینکه از ماهواره‌ها استفاده کنند از برنامه‌های طنز و خنده‌دار شبکه‌های خودمان استفاده کنند؛ بنابراین امیدواریم شبکه نسیم به عنوان تنها شبکه طنز تلویزیون همیشه موفق باشد.»

شبکه‌ها به مخاطب اجازه انتخاب بدهند

مجری و گوینده «جمعه ایرانی» در ادامه با بیان اینکه به نظر می‌رسد رقابت میان شبکه‌های تلویزیونی کم شده است، اظهار کرد: «به نظرم شبکه‌هایی مثل نسیم که به تلویزیون اضافه می‌شوند خیلی رقابت میان آنها حاکم نیست؛ به عنوان مثال به جای اینکه شبکه‌ها بگویند فلان سریال در فلان ساعت پخش می‌شود،‌ بهتر است که در ساعت‌های پیک‌، برنامه‌های جذابشان را پخش کنند و این اجازه را به مخاطب بدهند تا مخاطب خودش برنامه مورد علاقه‌اش را انتخاب کند.»

وی اضافه کرد: «اگر این اتفاق بیفتد رقابت میان شبکه‌ها ایجاد می‌شود. هرچند که پیش از این‌، این سیاست در شبکه‌ها حاکم بود. به عنوان مثال من به یاد دارم زمانی که طنز «جدی نگیرید» یا همان «سق‌سیاه» خودمان پخش می‌شد همه می‌دانستند که پنجشنبه شب‌ها ساعت 21 «جدی نگیرید» را می‌بینند. این مساله موجب می‌شود که شبکه‌های دیگر هم به فکر بیفتند و برنامه‌هایی بسازند تا مخاطبانشان را جذب کنند.»

ممنوعیت حضور «سق سیاه» در تلویزیون

امامیه در ادامه درباره‌ حضور کمرنگش در تلویزیون توضیح داد: «بعد از فعالیتم در رادیو،‌ چندین کار تلویزیونی انجام دادم اما به خاطر ممنوعیت حضور مجریان رادیو در تلویزیون و بالعکس، دیگر در تلویزیون حضور نداشتم؛ ضمن اینکه خودم هم رادیو را بیشتر از تلویزیون دوست دارم، به همین خاطر ترجیح دادم در رادیو بمانم. از طرفی هم کارهای تلویزیونی که به من پیشنهاد می‌شد نمی‌توانست سطح توقعات مردم را برآورده کند چرا که شخصا معتقدم بیننده هر بار باید کار بهتری از بازیگر ببیند.»

تلویزیون طنز نیش‌دار بسازد

این بازیگر طنز همچنین گفت: «علاقه شدیدی به اجرای یک مسابقه تلویزیونی مهیج دارم که اگر شرایط فراهم شود می‌خواهم وارد عمل شوم؛ چرا که فکر می‌کنم جای جُنگ در تلویزیون ما خالی است. در حال حاضر جنگ‌های کوتاه تصویری در تلویزیون ما کم است. ما باید در کنار طنزهایمان، طنز نیش‌دار هم برای مخاطب تولید کنیم تا مردم بتوانند مشکلاتی که در جامعه به آن مبتلا هستند را در قالب طنز ببینند تا کمی خیالشان راحت شود و بدانند که همه مشکل دارند و فقط خودشان نیستند که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.»

هنوز مردم سراغ سق سیاه را از من می‌گیرند

بازیگر نقش «سق‌سیاه» در ادامه گفت‌وگوی خود با اشاره به طنز «جدی نگیرید» که این روزها بخش‌هایی از آن از شبکه نسیم پخش می‌شود، یادآور شد: «این طنز مربوط به 16 سال پیش می‌شود. هنوز هم که هنوز است مردم در کوچه و خیابان سراغ «سق‌سیاه» را از من می‌گیرند! در آن زمان که «جدی نگیرید» شب‌ها از تلویزیون پخش می‌شد، مردم در روز نسبت به من اظهار محبت می‌کردند، جالب از همه این است که من فکر می‌کردم مردم بعد از 15-16 سال نسبت به برنامه‌های قدیمی فراموشی بگیرند اما الان که هنوز در کوچه و خیابان سراغ این کاراکتر را از من می‌گیرند خوشحال می‌شوم و یاد و خاطرات خوش آن دوران و صحنه‌های خوب جدی نگیرید برایم زنده می شود.»

او ادامه داد: «البته درست است که با آمدن اینترنت و ماهواره همه چیز به‌روز شده است اما مهم‌ترین رویکرد این است که باید به طنز‌هایی توجه شود که مردم آنها را دوست دارند.»

کاراکتر سق سیاه چگونه شکل گرفت؟

امامیه همچنین درخصوص طرح و ایده اولیه کاراکتر «سق سیاه» در طنز «جدی نگیرید»، گفت: «به یاد دارم زمانی که برای پیدا کردن لوکیشن طنز «جدی نگیرید» به یکی از روستاهای کرج به نام چندار رفته بودیم، مردمان خیلی خوب و مهمان‌نوازی داشت. در آن لوکیشن دو درخت به فاصله دو متری در کنار هم بودند که یکی از آنها سرسبز و تنومند بود و دیگری خشک و بی‌جان‌ بود. همان جا بود که آقای توکل - کارگردان «جدی نگیرید» - گفت چه اتفاق جالبی! مثل اینکه یکی این درخت را چشم‌زده و خشک شده است. از همان جا بود که کاراکتر «سق سیاه» شکل گرفت و در واقع اولین آیتمی هم که تولید شد، مربوط به سق سیاه بود.»

این بازیگر گفت‌وگوی خود را با تعریف خاطره‌ای از طنز «جدی نگیرید» خاتمه داد.

خوشحالم که مردم باورم کردند

وی گفت: «در آن زمان که کار ضبط «جدی نگیرید» در روستای چندار به پایان رسید، دو ماه پس از پایان ضبط، رودخانه‌ای که در نزدیکی آن روستا بود خشک شد و خبر رسید که اهالی همان روستا گفته بودند مقصر این اتفاق سق سیاه است! چرا که 60 - 70 سال این رود خشک نشده بود‌. بعد از مدتی خبر دادند که رودخانه مجدد برقرار شد. این یکی از خاطرات خیلی خوب من است و برایم جالب بود که مردم مرا باور کردند.»

ایسنا
پاسخ
 سپاس شده توسط Mιѕѕ UηυѕυαL
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  حضور پررنگ زنان و کودکان در تبلیغات تلویزیون !
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست
  بازیگر Hellboy به فیلم Don’t Look Up آدام مک‌ کی پیوست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان