امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بنیتس رونالدو را بهترین نمی داند!

#1
رافا بنیتس روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با شاختار، بار دیگر از گفتن این جمله که کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دنیاست سرباز زد.





به گزارش "ورزش سه"، اگر در دو سال گذشته ،کارلو آنچلوتی(مربی سابق رئال) در اکثر نشست های خبری اش، از رونالدو به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا نام می برد و بارها به این نکته اشاره می کرد که رونالدو بهترین بازیکنی است که او مربی گری اش را بر عهده داشته، جانشین او در رئال یعنی رافا بنیتس، رویه دیگری را در پیش گرفته است.

اولین بار در ملبورن استرالیا و پس از بازی دوستانه با سیتی بود که از بنیتس در مورد رونالدو سوالی پرسیده شد و او تنها به این جمله اکتفا کرد:" رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست."
این اظهارنظر عجیب بنیتس، با واکنش های مختلفی در رسانه های اسپانیا مواجه شد و نارضایتی هواداران رئال را نیز در پی داشت اما بنیتس روز گذشته بار دیگر نشان داد که علاقه ای به گفتن جملاتی که مردم دوست دارند بشنوند ندارد، شاید او هنوز درک نکرده و نمی داند که در چه باشگاهی مربیگری می کند؛ شاید هم چون انسان بسیار صادقی است و برای رضایت خاطر کسی تغییر عقیده نمی دهد.

بنیتس روز گذشته حتی حاضر نشد از رونالدو به عنوان بهترین بازیکنی که مربی گری اش را بر عهده داشته یاد کند. او در لیورپول، چلسی، اینتر، والنسیا و ناپولی، سابقه مربیگری دارد و شاید بتوان از جرارد، هازارد، آلونسو و تورس، به عنوان شاخص ترین بازیکنانی که او پیش از قبول مربیگری رئال مادرید، هدایتشان را بر عهده داشته است نام برد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بنیتس رونالدو را بهترین نمی داند! 1

مشخص نیست که بنیتس چگونه این 4 بازیکن را در سطح رونالدو می داند؛ رونالدویی که سه توپ طلا را در ویترین افتخاراتش دارد. او سال 2009 نیز در مصاحبه ای، از رونالدو در کنار مسی، رونی و جرارد به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برده بود.

جالب است بدانید که بنیتس سال 2004 و پس از بازی جنجالی رئال مادرید و والنسیا، در نشست خبری خود، صراحتا داور بازی را به جانبداری از رئال مادرید متهم کرده بود، او با زیر سوال بردن پنالتی اعلام شده روی رائول، گفت که در 100 بازی دیگر نیز چنین پنالتی ای را نمی گیرند و داور بازی مانع از پیروزی والنسیا بر رئال شد.

همه از سبقه رئالی بودن بنیتس آگاه بودند اما او در آن نشست خبری نیز حرف دل خود را بدون واهمه به زبان آورد. سال 2013 نیز وقتی گرت بیل با 100 میلیون یورو از تاتنهام راهی رئال مادرید شد، بنیتس گفته بود که همشیک(ستاره اسلواک ناپولی) را برتر از بیل می داند و در این صورت نمی توان قیمتی روی همشیک گذاشت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان