امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی ایشواریا + عکس

#1
نام : آیشواریا رای ملقب به آیش

تاریخ تولد : اول نوامبر سال ۱۹۷۳

محل تولد :کارناتاکا هندوستان

نام پدر : کریشنا راج

نام مادر : ریندا رای

نام برادر : آدیتیا رای

پدر او کریشنا راج مهندس و مادرش ریندا رای معلم و نویسنده بود آنهاجز آیش پسری نیز به نام آدیتیا دارند.

آدیتیا در سال ۱۹۷۰ به دنیا آمده او هم مانند پدرش مهندس است اما در سینما در زمینه تهیه کنندگی فعالیت می کند.

خانواده آیش مدتی بعد از به دنیا آمدن او در سال ۱۹۷۷ به بمبئی نقل مکان کردند و آیشواریا رای بعد از اتمام دوران دبیرستان وارد دانشگاه بمبئی شد و در رشته معماری به تحصیل پرداخت او بسیار درسخوان و مستعد بود و توانست با رتبه ۹۰ فارغ التحصیل شود.

آیشواریا رای در میان اعضای خانواده با نامی دیگر صدا می شود. نه اشتباه نکنید آیش نیست نام او گولو است. گویا به خاطر لپ هایی که در دوران کودکیش داشته او را با این نام صدا میکردند اما فقط دوستان نزدیک و افراد خانواده اش می توانند او را با این نام صدا کنند. بقیه حواسشان باشد.راستی آیشواریا به زبان های انکلیسی.هندی.کانادایی.تامیلی و اردو آشناست و در سال 2004 نامش در کتاب رکورد های گینس ثبت شد.ای ول به آیش...



زیبایی و معصومیت چهره اش خیلی زود مورد توجه عکاسان قرار گرفت و آیش کارخود را در تبلیغات آغاز کردو در سال ۱۹۹۴ در مسابقات دختر شایسته شرکت کرد و توانست لقب زیباترین بانوی جهان در سال ۹۴ را کسب کند.

بعد از بازگشت, او ابتدا در چند فیلم تامیلی و بعد از آن هم در چند فیلم متوسط حضور یافت و به شدت مورد هجوم منتقدان قرار گرفت.پس آیش تصمیم خود را گرفت و به کلاس های آموزش بازیگری رفت و بعد از آن که توانست با فیلم هایی چون تال و هم دل دچو که صنم در سطح جهانی بدخشد.که فیلم هم دل دچو که صنم توانست عنوان بهترین فیلم در جشنواره فیلم فیر را از آن خود کند.


در سال ۹۹ و در زمان فیلم برداری” هم دل دچو که صنم” آیش با سلمان خان آشنا شد و آن دو به یکدیگر علاقه مند شدند.سلمان به شدت دلباخته او بود او بارفتارهای مخصوصش کم کم باعث ناراحتی و نگرانی آیش شدوبالاخره در سال ۲۰۰۲ آن دو از هم جدا شدند و مدتی بعد از آن خبر آشنایی آیش باویویک اوبری به گوش رسید و در سال ۲۰۰۲ این رابطه علنی شد . آیش و ویویک علاقه بسیار زیادی به هم دارند . اما به خاطر موقعیت آیشواریا رای تا به حال ازدواج نکرده اند.





یکی دیگر از فیلم های آیشواریا شابد نام دارد. شابد یکی از زیباترین و متفاوت ترین داستان های سال را داراست که با همراه شدن آن با بازی خوب بازیگران و موسیقی زیبا به فیلم خوش ساختگی تبدیل شده است.اما مشخص نیست که چرا با وجود قابلیت های فراوان این فیلم نتوانست در گیشه با موفقیت چندانی رو به رو شود و شکست خورد.



اما با حضور در فیلم بانتی اوربابلی توانست بیشترین توجه را از آن خود کند.



او در این آهنگ با ظاهری متفاوت در کنار آمیتا باچان و آبیشک باچان قرار گرفت.او که یکی از اولین بازیگرانی است که در عرصه بین المللی حضور یافته است فیلم هایی چون" دلست لوجیون" ساخته دوگ لفلر در کنار کولین فرت و" بن کینگسلی پروو"کد ساخته جاگ موندرا در کنار ناوین اندرو را در نوبت اکران دارد.

آیشواریا در سال ۲۰۰۵ نیز زیباترین زن دنیا شد. عکس ستاره های زیبای جهان که آیشواریا رای را در بین آنها مشاهده می کنید.





آیش در سال 2005 در برنامه اپرا (برنامه معروف آمریکا) شرکت کرد.در مجله "شصت دقیقه" با دیوید لترمن مصاحبه کرد
آیشواریا زیباترین بانوی جهان مدل حرفه ای و یک بازیگر برتر در سینمای بالیوود و هالیوود شناخته شده است.










و فیلم های زیادی را تا الان بازی کرده است
آیش مدل یکی از مجلات هندی در

هندوستان و مدل تبلیغاتی چند شرکت در پاریس از جمله "الماس و کوکاکولا" است.



همچنین

آیشواریا رای به علت علاقه زیادی که به ساعت دارد کلکسیونی از ساعت های مچی هم جمع آوری کرده است.








آیشواریا با حضور در تبلیغی برای شرکت بهداشتی تجاری" لوکس" فروش این شرکت را دو چندان کرده است.پس از مزاکرات فراوان بین این شرکت و آیشواریا سرانجام او قبول کرد که در تبلیغ جدید صابون "س سد" بازی کند.آیشواریا برای تبلیغ مبلغ 30 میلیون روپیه دستمزد دریافت کرده است.از قرار معلوم این تبلیغ یکی از پر خرج ترین تبلیغات این شرکت است زیرا از فرح خان نیز دعوت شده است که این تیزر کوتاه را کارگردانی کند.فیلمبرداری آن توسط فیلمبردار معروف بالیوود"راوای"است که آخرین بار فیلم "کال"را فیلمبرداری کرد.
آیشواریا رای و آبیشک باچان حامی بیماران سرطانی شدند:

آیشواریا و آبیشک که برای فیلمبرداری فیلم گورو در چنایی حضور داشتند روزهای آزاد خود را به دیدار از بیماران سرطانی اختصاص دادند.این دو ستاره درخشان بالیوود از انجمن حمایت از بیماران سرطانی به نام آدیار دیدن کردندو روزهای خود را در کنار بیماران سرطانی سپری کردند. این کار(دیدن ستارگان از نزدیک) در روحیه بیماران بسیار موثر واقع شد.




علاوه بردیدار آبیشک و آیش با بیماران و گذراندن وقت با آنان آن دو سرپرستی از چند کودک را نیز بر عهده گرفتند.

همانطور که همه میدونید آبیشک باچان (پسر آمیتا باچان) و آیشواریا علاقه زیادی به هم دارند و فیلم های زیادی هم در کنار هم بازی کرده اند امااخیرن خبرهایی شنیده شده از اینکه آمیتا مانع ازدواج پسرش آبیشک باچان با آیشواریا رای شده است زیرا معتقد است که ستاره های آنان با هم جور نیست.اما آمیتا در این باره گفت:این حرف ها توسط رسانه ها ساخته شده استوهیچ اطلاعی در این مورد ندارم.



معروفترین فیلم آیش در انگلیس بنام " عروس و تعصب " است که پر فروشترین فیلم در انگلستان بشمار می رود و بعد از بازی در این فیلم آیشواریا ستاره سینمای انگلیس شد و پوستر ها و عکس های آیش به عنوان مدل تبلیغاتی در انگلستان منتشر شددر این فیلم آیش در کنار " مارتین هندرسون و دنیل گیلیس " ایفای نقش کرده است.




و بعد از اکران فیلم آیشواریا همراه با عوامل فیلم برای شرکت در یک مصاحبه مطبوعاتی به نیویورک سفر

کرده بود

.جالب است که خبر نگاران عوض اینکه از او راجع به نقشش سوال

جهت اکران فیلم Bride & Prejudice کنند و از سختی های کار جویا شوند دائم از او می خواستند تا با عوامل

بایستد تا آنها بتوانند عکس های مطبوعاتی بگیرند.

موضوع دیگر طرز انتتخاب لباس مناسب از طرف آیشواریا برای این مصاحبه بود که با طیف وسیعی از انتقاد در مطبوعات و رسانه ها و سایت های گفتگوی سرتا سر دنیا روبرو شد.!!!




همه انتظار داشتند او به واسطه محتوای فیلم که تقابل 2 فرهنگ شرق و غرب است و این موضوع به عنوان تنها عامل مطرح کننده فیلم در تبلیغات به کار برده شده یک لباس کاملا اصیل هندی که تا حدود زیادی جزو لباس های رایج باشد به تن داشته باشد.
خب حتما خودشان از آیشواریا بر موضوع فیلم احاطه بیشتری داشتند و نخواستند او را زحمت بدهند.



آیش فیلم دیگری به نام "کد بانوی فلفل ها"Mistress of Spices

را که در آن نقش یک زن رمال که آینده مردم را پیشگوئی می کرند بازی کرده است.




:Mistress of Spices ناراحتی آیشواریا از فیلم

با وجود تبلیغات فراوانی که برای فیلم اخیر آیشواریا رای با نام" میسترس آف اسپایس" انجام شد و با وجود انتظارات فراوانی که از این فیلم که کارگردانیش توسط همسر گوریندر گادها.پایول مایدا برگس انجام شده است وجود داشت .این فیلم نتوانست توجه تماشاگران و منتقدین را جلب کندو در انگلستان با شکست مواجه شد.بر طبق آمار بدست آمده "میسترس آف اسپایس" اکرانی مایوس کننده داشته است در حالی که فیلم اخیر آکشی کمار با نام "همکو دیوانا کرگیه" توانست در هفته اول به فروش خوبی دست پیدا کند.منتقدین معتقدند که این فیلم هیچ اشتیاقی در بیننده ایجاد نمی کند.علاوه بر این ترکیب زوج آیشواریا رای ودیالان مک درموت نیزچندان موردتوجه تماشاگران قرارنگرفته است .طرفداران گوریندر گادها با دیدن این فیلم که در ان آیش تنها از ادویه هایش صحبت می کند امید خود را نسبت به فیلم های او از دست دادند.در این فیلم پایول قصد داشت که نشان دهد چگونه آیش با افتادن در دام عشق دیالان خود را از ارزش های سنتی اشان (که سنبل آن در به تصویر بکشد اما نتوانست با کارگردانیش کوچکترین تاثیری در جذابیت این امر ایجاد کند.

علاوه بر این آیش از وجود بعضی از صحنه ها در فیلم راضی نبود ولی سرانجام این صحنه ها را اجرا کرد و همین قسمت ها نیز برای تبلیغ فیلم در نظر گرفته شدند.

از آن جایی که آیش حاضر نیست برای این فیلم تبلیغی بکند و تماشاگران را به دیدن فیلم دعوت کند ، توزیع کنندگان به شدت از دست او ناراحت هستند.





فیلم دیگر آیش با نام دوم2

کارگردان:سانجی گادوی

بازیگران:آبیشک باچان-هرتیک روشن-آیشواریا رای-بی پاشا باسو-آدی چوپرا-ریمی سن.

چرا به فیلم امیدواریم:

قسمت اول فیلم داستان سرگرم کننده کاملی در مورد سرعت-خشونت-دوستی و عشق داشت. اما این بار قرار است محدودیت فیلم بر روی سرعت و موتورسواری نباشد.هرتیک در فیلم یک قهرمان پرورش اندام است و آیشواریا نیز در کنار او قرار دارد. اما جالب ترین خبر در مورد این فیلم این است که جان آبراهام در جایی عنوان کرده که در دوم 3 نیز حضور خواهد داشت.این طور که به نظر می رسد ما باید تا مدت ها شاهد ساخته شده ادامه دوم ها بدون شک یکی از اولین نقش هایی که افراد زیادی منتظر دیدنش هستند نقش آیشواریا رای در فیلم"عمروجان"است.فیلمی بر گرفته از نسخه ای قدیمی با همین نام با بازی فوق العاده رکا.مسلما هیچکس شک ندارد که آیش با قبول نقش رکا ریسک بزرگی را انجام داده است. اما جی پی داتا کارگردان فیلم نظر دیگری دارد."عمروجان"آیش کاملا متفاوت با رکا است.شیوه او کاملا متفاوت است و مسلما بی نظیر و فوق الاده.

پیش از عمروجان که یک فیلم تاریخی و پر خرج است آیش آن را یر "دیوداس" تجربه کرده است.دیویاداتا بازیگر دیگر عمروجان میگوید:"از دقیقه ای که آیش وارد میشود ما نا خود آگاه به کنار کشیده می شویم."

آیش نیز با خنده میگوید:

می دانید من همیشه گفته ام که من به این دوره تعلق ندارم و به دوران گذشته متعلق هستم.شاید عمروجان فرصتی است که این را ثابت کنم.


آیشواریا در سر صحنه فیلم برداری عمروجان:

از زمانی که آیشواریا حضور در عمرو جان را پزیرفته است همه جا صحبت از توجه بیش از حد او به کاراکترش است.او زمان فراوانی را به کار بر روی بازی اش اختصاص میدهد.

کارگردان نسخه جدید عمرو جان.جی پی داتا در این باره می گوید:

او با دقت تمام به صحبت هایم گوش می کند. تمامی جزییات را رعایت می کند و سپس کاملا آماده جلوی دوربین میرود.

ما سر صحنه فیلم برداری این فیلم در راجستان هستیم در نگاه اول آیش که ایفاگر نقش عمروست توجه هر بیننده ای را جلب می کند.او توانسته شباهت زیادی به رکا در نسخه اصلی فیلم که توسط مظفر علی ساخته شده داشته باشد.البته مسلم است که اجرای حرکات موزون آیش بهتر از اوست.

در این محیط و لباسهای بسیار زیبا که توسط آناسینگ طراهی شده است آیشواریا چهره آسمانی و فوق الاده ای دارد گویی او به دنیایی دیگر تعلق دارد.

دیویاداتا که در این فیلم نقش خواهر آیش را بر عهده دارد در این باره می گوید:آیا او دوست داشتنی نیست؟

عموما مردم معتقد هستند که افراد فوق الاده زیبا نمی توانند به خوبی ایفای نقش کنند و توانایی خوب صحبت کردنررا ندارند اما آیش کاملا عکس این قضیه را اثبات کرد.

برای لحظه ای چشم های زیبای آیش نگران می شود و چینی بر پیشانیش می افتد.او می گوید:آمیت جی(آمیتا باچان) واقعا ما را خیلی ترساند و نگران کرد.امیدوارم که خدا عمری بسیار طولانی به او بدهد.هیچ بازیگر دیگری در این کشور به اندازه آمیت جی برای مردم عزیز نیست.به نظر می رسد که آیش از راجستان خوشش



آمده است. راجستان خیلی بهتر شده است برای مدت زیادی این جا خواهم بود.اول برای عمروجان و سپس دوباره برای فیلم "جدا-اکبر" که توسط آشوتوش گواریکار ساخته خواهد شد به اینجا باز خواهم گشت.

این فیلم نیز یکی از فیلم های دیگری است که نیاز به کار فراوان دارد.





آیش حالا دیگر فیلم های فراوانی با لباسهای محلی در دست دارد آیش می گوید که چرا نام این فیلم ها را با لباسهایشان مطرح می کنید؟

اینها نیز کاراکتر هایی هستند که هر کدام با دیگری تفاوت دارند.

واقعا نمی توانم متوجه شوم که چرا در مورد حضور من در پریتو یراج سانجوکتا تا این اندازه بحث وجود دارد.چه ایرادی دارد اگر من کاراکتری متعلق به دوره گذشته را ایفا کنم؟

آیش حاضر به پزیرفتن این موضوع نشد که راج کمار گفته است که سن آیشواریا برای ایفای نقش در فیلم پریتو یراج سانجوکتا خیلی زیاد است.آیش گفت:راج جی دوست عزیز من است. در طی دو سال گذشته او برای هر فیلمی که می خواست بسازد ابتدا از من دعوت می کرد.مثل فیلم "دل هه تومهارا "که در پایان کوندان شاه آن را با حضور پریتی زینتا ساخت.

فکر نمی کنم او چنین حرفی درباره من زده باشد.ممکن است که صحبت های او که اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی فیلم فامیلی اش بیان کرده است بد تعبیر شده باشند.

امیدوارم که اینطور باشد.پس ایا او در فیلم پریتو یراج سانجو کتای سانتوشی حضور خواهد یافت یا در نسخه دیگر این فیلم که به طور همزمان قرار است توسط چاندراپراکاش دیوی ساخته شود؟

آیش پاسخ داد:من به هر دوی آنان اطلاع دادم که دارند برای روی یک موضوع کار میکنند و حالا با خودشان است که مشکلشان را چطور می خواهند حل کنند.

برای هر دوی این فیلمسازان احترام فراوانی قایل هستم.در واقع آقای دیودی فیلم" پینجار" را به من پیشنهاد داد ولی من نتوانستم در این فیلم حضور پیدا کنم.او فیلمسازی توانا و تحصیل کرده است خیلی دوست دارم که با او همکاری داشته باشم.

اما در حال حاضر به حضور در هیچ فیلم جدیدی فکر نمی کنم فعلا با فیلم های عمروجان-دوم 2 و جدااکبر بسیار مشغول هستم و این فیلم اخری نیز زمان زیادی از سال دیگر را به خود اختصاص خواهد داد.

در واقع به همین خاطر از فیلم سامنا ساخته راج کمار کناره گیری کردم.راج جی و من خیلی با هم بحث کردیم

اما مسلما باز هم با او در فیلم دیگری همکاری خواهم کرد.قبل از آمدن به راجستان آیش بخشی از فیلمبرداری فیلم دوم 2 را در بمبیی انجام داده است او در این باره می گوید:تجربه فوق الاده ای بود و آیا این درست است که او در این فیلم لباس ویزه ای به تن می کند؟آیش تقریبابا فریاد پاسخ میدهد:دوباره...

آیا سانجی گادوی نگفته است که این خبر صحت ندارد؟

آیش درباره جی پی داتا چنین می گوید:او خیلی خوب با بازیگرانش رفتار می کند.او در کارگردانی یک اسطوره است و کاملا خوب کاراکتر های زن فیلم را درک می کند.علاوه بر این او آهنگ های بسیار شنیدنی و دوست داشتنی از آنومالک گرفته است.

واقعا از تجربه حضور در این فیلم لذت می برم.رسانه های بین المللی همچنان به نوشتن خبر درباره آیش ادامه میدهند و اما نظر آیش در این باره:

مردم فکر میکنند که من هر کاری میکنم تا نامم در عرصه بین المللی مطرح شود و نامم در رسانه های بین المللی قرار گیرد.در صورتی که ابدا اینطور نیست و این مسعله و وجود نامم در رسانه های خارجی اهمیت چندانی ندارد.





دوستان گلم قسمتها یی از زندگینامه آیشواریا رو خوندید.امیدوارم که خوشتون اومده باشه.

منتظر نظر های زیباتون هستم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی ایشواریا + عکس 1







cof cof
پاسخ
 سپاس شده توسط پریا2 ، *mahya* ، hero2012 ، چاندرا
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان