امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زندگی نامه جاستین بیبر

#1
بیوگرافی : جاستین بیبر خواننده ی جوان کانادایی این روزها سر و صدای زیادی بین مردم به پا کرده. جاستین خوانندگی را از 3 سال پیش شروع کرد ، در سال 2007 مادرش کلیپ هایی از جاستین در سایت یوتیوب گذاشت که مورد توجه بسیاری از مردم واقع شد به طوری که کلیپ هایش بازدیدی بیش از 10,000,000 نفر داشتند. بعد از گذشت 7 ماه که جاستین کلیپ های خود را در یوتیوب می گذاشت با استقبال بیشتری مواجه شد و این چنین بود که توسط مدیران MTV کشف شد و اکنون تبدیل به ستاره ی بزرگی شده. جاستین در سال 2008 قرارداد خود را با استدیو Island امضاء می کند و اولین تک آهنگ خود را به نام One Time بیرون می دهد. جاستین متولد اول مارس 1994 (16 سال) است.

نام:Justin Drew Bieber

متولد 1 مارچ 1994 (3 اسفند 1373 )

قد: 16۸

رنگ چشم: قهوه ای

سرگرمی ها: فوتبال بسکتبال اسکیت گلف!

رنگ مورد علاقه: آبی و بنفش

ساز مورد علاقه: گیتار و پیانو

عدد مورد علاقه:6!

خواننده های مورد علاقه: کریس براون (Chris Brown) آشر (Usher) تی بن Ti bone و ...

برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه: امریکن آیدول (AMERICAN iDOL)

اسم مامانش پتی PATTY اسم باباش جرمی Jeremy Bieber که وقتی جاستین خیلی کوچیک بوده طلاق گرفتن! نا خواهری: جازمین نابرادری:جکسون

اسم دوستای صمیمیش: رایان و کریستین

اسم سگش: سمی sammy

غذای مورد علاقه: ماکارونی و از چیزای شیرین هم خوشش میاد

شکلات مورد علاقه: مارس Mars

نوشیدنی مورد علاقه: آب پرتغال

از سبزیجات خوشش میاد!

دانش آموز ممتاز و درس ادبیات انگلیسیس هم از همه ی درساش بهتره!

جاستین به چشم ها و لبخند یک دختر توجه میکنه و از دخترایی که شوخ طبع اند خوشش میاد!

از بستنی کاکائویی خوشش نمیاد!!!!!!!!!

وقتی 13 سالش بود توی مراسم رقص مدرسشون اولین بوسشو کرد! Big Grin (توی آمریکا در ماه های سپتمبر و اکتبر یه مراسم رقصی هست که البته فقط برای راهنمایی ها و دبیرستانیاس ابتدائیا ندارن که تو این مراسم باید لباس مجلسی بپوشن و با date شون برقصن!

میتونه طبل و شیپور و گیتار و پیانو بزنه!!

دست چپه!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نخستای زندگی و پیش از سرشناسی
جاستین بیبر در تاریخ ۱ مارس ۱۹۹۴ (‎۱۰ اسفند ۱۳۷۲) در لندن، انتاریو به دنیا آمد و در شهر استرت فورد، انتاریو بزرگ شد. پدر بزرگ پدری او اهل آلمان بود که مدت ها قبل به کانادا مهاجرت کرد. مادر جاستین، پتی مالته، نیز فرانسه-کانادایی تبار است. مادرش وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد. وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش، جرمی بیبر، برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می آورد بزرگ کرد. در حالی که جاستین بزرگ می شد مادرش نحوهٔ نواختن پیانو، درام، گیتار و ترومپت را به او آموخت. اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که او ۱۲ ساله بود در مسابقه ای محلی که در شهر استرت فورد برگزار می شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید. سپس مادرش فیلم هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند. پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم های جدیدی از او در یوتوب کرد. او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیو های پسرش به ۱۰ میلیون رسید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
پیشه
۲۰۰۸: آغاز کار
بعد از محبوبیت ویدیوهای بیبر در یوتوب، اسکوتر براون به طور تصادفی یکی از ویدیوهای او را مشاهده کرد. براون که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود، شروع به تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقهٔ مدرسه کرد و در نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ پسرش صحبت کند. پتی در ابتدا علاقه ای به این که پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد. یک هفتهٔ بعد، براون، جاستین را با آشر، خوانندهٔ معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد. به این ترتیب بود که جاستین به گروه موسیقی ریموند و براون (گروه موسیقی آشر ریموند و اسکوتر براون) که به اختصار آربی ام جی خوانده می شد، پیوست. در اکتبر ۲۰۰۸ بیبر قرارداد خود را با کمپانی آیلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه های او شد. در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

۲۰۰۹: آلبوم دنیای من
در ژوئیه ۲۰۰۹ اولین تک آهنگ بیبر با نام «یک بار» در رادیو پخش شد. این تک آهنگ در اولین هفتهٔ انتشارش توانست رتبه ۱۲ را در جدول ۱۰۰ اثر برتر کانادا و رتبهٔ ۱۷ را در جدول ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد بدست آورد. اولین اثر بیبر با نام «دنیای من» که آلبومی چندآهنگه (EP) بود، در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ روانه بازار شد. این آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ به رتبهٔ ۶ دست یافت و در کمتر از یک سال، ۱ میلیون نسخه فروش داشت. سه تک آهنگ این آلبوم به نام های «یک دختر تنها»، «مرا دوست بدار» و «دختر محبوب» در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد جز ۴۰ اثر برتر شدند.

در ۲۰ دسامبر ۲۰۰۹ جاستین آهنگ «روزی در کریسمس» را به مناسبت کریسمس برای رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما و همسر او، میشل، در کاخ سفید اجرا کرد. («روزی در کریسمس» را استیو واندر در سال ۱۹۶۷ برای کریسمس خواند و مایکل جکسون آن را برای کریسمس ۱۹۷۰ باز خوانی کرد).

او همچنین در پنچاه و دومین مراسم اهدای جوایز گرمی حاضر شد. در همان شب پس از مراسم گرمی جاستین به همراه ۸۴ خوانندهٔ دیگر برای خواندن تک آهنگ خیریه «ما دنیاییم ۲۵ برای هائیتی» که به مناسبت ۲۵اُمین سالگرد ترانهٔ «ما دنیاییم» و جمع آوری کمک برای زلزله زدگان هائیتی بازخوانی می شد به استودیویی رفتند. جاستین در بین آن خوانندگان جوان ترین بود. («ما دنیاییم» نوشتهٔ مایکل جکسون و لایونل ریچی، برای کمک به قحطی زدگان آفریقا به همراهی ۴۳ تن از ابر خوانندگان آن زمان بعد از مراسم گرمی در سال ۱۹۸۵ ضبط شد).

۲۰۱۰: آلبوم دنیای من ۲٫۰
این آلبوم اولین آلبوم استودیویی بیبر است. قبل از دنیای من ۲٫۰، آلبومی چند آهنگه به نام «دنیای من» که تنها ۲۵ دقیقه زمان داشت منتشر شد. در ۱۹ مارس ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی بیبر با نام «دنیای من ۲.۰» منتشر شد. اولین تک آهنگ این آلبوم، ترانهٔ «عزیزم» بود که با هم خوانی لوداکریس در ژانویهٔ ۲۰۱۰ منتشر شد و با فروش بیش از ۶ میلیون نسخه تا پایان سال ۲۰۱۰، پرفروش ترین و موفق ترین ترانهٔ وی تا به امروز است. این ترانه در جداول موسیقی آمریکا به رتبهٔ ۵ رسید و در هفت کشور دیگر در ۱۰ ترانهٔ برتر قرار گرفت و در فرانسه شماره ۱ شد. سپس او اولین تور رسمی خودش را با نام «تور دنیای من» در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۰ (‎۱ مرداد ۱۳۸۹) و از شهر هارتفورد آغاز کرد. در ماه ژوئیه ۲۰۱۰، بیبر، جستوجو شده ترین فرد مشهور در اینترنت بود. در همان ماه، ویدئوی ترانهٔ «عزیزم»، با بیش از ۲۵۰ میلیون بازدید در سایت یوتوب، به «پر بازدیدترین ویدئوی تاریخ تاسیس یوتوب» بدل گشت. هم زمان با این اتفاق، این ویدئو به «دوست نداشتنی ترین ویدئوی یوتوب» تبدیل شد. در سپتامبر ۲۰۱۰ گزارش شد که حساب کاربری بیبر در توییتر، به تنهایی ۳ درصد از ترافیک روزانهٔ این سایت را دارد.

در ژوئیه ۲۰۱۰، او کار ضبط دومین آلبوم استودیویی خود را آغاز کرد.

۲۰۱۱ تا اکنون: فیلم ۳ بعدی هرگز نگو هرگز و آلبوم زیر دارواش
در فوریه ۲۰۱۱ فیلم سه بعدی جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز به کارگردانی جون چو، کارگردان فیلم Step Up 3D اکران شد.

در سال ۲۰۱۱ او از طرف مجله تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. در مه ۲۰۱۱ جاستین بیبر ۶ جایزهٔ بیلبورد را از آن خود کرد. در این مراسم، جاستین بیبر و امینم، هر یک با ۶ جایزه، بیشترین تعداد جایزه را از آن خود کردند.

او در ژوئن ۲۰۱۱ (خرداد ۱۳۹۰)، از طرف مجلهٔ فوربس به عنوان دومین فرد ثروتمند مشهور زیر ۳۰ سال در ۱۲ ماه گذشته انتخاب شد. او در این فهرست جوان ترین ستارهٔ موسیقی بود. طبق بررسی های این مجله، دستمزد او در ۱۲ ماه گذشته، ۵۳ میلیون دلار بوده است.

بیبر هم اکنون رابطه ای عاشقانه ای با سلنا گومز دارد. رابطه ای که تا مدت ها از طرف هر دو تکذیب می شد.



دومین آلبوم استودیویی جاستین با نام «زیر درخت دارواش» در ۱ نوامبر ۲۰۱۱ (‎۱۰ آبان ۱۳۹۰) منتشر شد. این آلبوم در هفتهٔ اول انتشارش در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت و باعث شد تا جاستین به جوان ترین خونندهٔ تاریخ تبدیل شود که آلبوم کریسمس اش در جدول آمریکا شماره یک می شود. رکورد قبلی برای آلبوم کریسمس الویس پریسلی بود که در سال ۱۹۵۷ منتشر شد. این آلبوم سومین آلبوم جاستین است که در جدول بیلبورد ۲۰۰ شماره یک می شود. جاستین بیبر با این آلبوم به اولین خواننده ای تبدیل شد که قبل از تولد ۱۸ سالگی اش، ۳ آلبوم شماره یک در جدول بیلبورد ۲۰۰ دارد. (اولین آلبوم شماره یک او «دنیای من ۲.۰ و دومین آلبوم «هرگز نگو هرگز - ریمیکس ها» بود.)

۲۰۱۲: آلبوم باور
جاستین در اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی و در آستانهٔ ۱۸ سالگیش، در مصاحبه ای با مجلهٔ وی، از حرفه و تأثیرش در آینده سخن گفت:

من هرگز نمی خواهم چیزی شوم که مردم می خواهند. اینکه در پارتی های شبانه شرکت کنم و گرفتار الکل شوم. من هرگز نمی خواهم طوری رفتار کنم که احترام بچه ها و والدین شان را از دست بدهم. من می خواهم توانایی انجام کاری که مایکل جکسون کرد را داشته باشم. او همواره ترانه های پرهیزکارانه و پاک می خواند. و همیشه بچه ها، مادربزرگ ها و پدربزرگ هایشان او را دوست می داشتند. من نمی خواهم در مورد رابطه های جنسی و مواد مخدر بخوانم و ناسزا بگویم. می خواهم در مورد عشق بخوانم و شاید وقتی بزرگ تر شدم بیشتر عاشق شوم. اما می خواهم مورد احترام همه باشم.

در اواخر مارس ۲۰۱۲ نخستین تک آهنگ از آلبوم باور به نام «دوست پسر» به صورت رسمی منتشر شد. قرار است که آلبوم باور در تابستان ۲۰۱۲ منتشر شود.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موهای جاستین بیبر
حالت خاص موهای جاستین بیبر در بین دختران نوجوان محبوب است و استایل موهای او در بین پسران جوان بسیار کپی شده است. این نوع استایل پس از بیبر در بین لزبینها نیز مجبوبیت پیدا کرده است.

در فوریه ۲۰۱۱، بیبر فرم موهای خود را تغییر داد و آن را کوتاه کرد. پس از کوتاه کردن، او قسمتی از موهایش را برای فروش در سایت ای بی قرار داد که پس از ۹۸ پیشنهاد، به قیمت ۴۰،۶۶۸ دلار به فروش رفت. سپس سودش را به یک مؤسسهٔ حفاظت از حیوانات بخشید.
دَلقــَــک بـازیـــآت


دیــــــــوُوُنــَم کـــَـرد
پاسخ
 سپاس شده توسط *setare* ، parmida.a ، YASI007 ، خانوم دکتر ، G◎lḓℯᾔ~Ŝtąr ، پری استار ، حقوقدان انجمن
آگهی
#2
ببخشید تاریخ تولدش به فارسی هر بار که نوشتی فرق داره کهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟/ExclamationIdea
مرسی من خیلی دوسش دارم!!!!
THERE IS A HELL

BELIEVE ME ،I'VE SEEN IT
پاسخ
#3
منتقل شد بیوگرافی خوانندگان
پاسخ
#4
وا؟!؟!
پاسخ
#5
نا خواهری: جازمینExclamationExclamation
درمورد بازیگریش من میدونستم:cool:
[ اینم یه نوشیدنی خنک که تو تابستون میچسبه D: ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زندگی نامه جاستین بیبر 1
پاسخ
#6
امیدوارم بعضی چیزاش راست باشهBlush
زندگی نامه جاستین بیبر 1
پاسخ
آگهی
#7
ممنون Heart
زندگی نامه جاستین بیبر 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی
  "کتاب زندگی نامه امیر تتلو منتشر شد"
  چند حقیقت جالب از جاستین بیبر
  توضیحی درباره ی آلبــوم هـــــآی جاستین
  فداکاری مادر جاستین
  بیشتر جاستین بیبررا بشناسید
Smile زندگی نامه ی آرش
  زندگی نامه مایکل جکسون،سلطان پاپ
  فکت های جدید جاستین بـیـبـر
  اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان