امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سخنان جنجالی داریوش ارجمند در باره مسعود ده نمکی!

#1
داریوش ارجمند گفت:مسعود ده‌نمکی را درک نمی‌کنم، وی فیلم‌ساز نیست بلکه جوک‌ساز است.
این بازیگر سینما در حاشیه مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر در استان همدان با بیان این مطلب ادامه داد:البته این دیدگاه من است و ممکن است تاوان آن را هم بدهم.
وی ادامه داد: با این نگاه که همسایه‌ها یاری کنید تا من شوهر داری کنم نمی‌توان فیلم ساخت. البته وی از من برای بازی در فیلمهای خود دعوت کرده ولی من نمی‌توانم در فیلم‌های او، بازی کنم.
داریوش ارجمند تاکید کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید به همدان برگردد، چرا که جشنواره‌ی فیلم کودک و نوجوان به استان همدان تعلق دارد.
وی خاطرنشان کرد: جای خوشحالی دارد که استان همدان استانداری روشنفکر به فکر استان دارد، پیگیری وی برای برگرداندن جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به استان همدان جای خوشحالی برای مردم استان دارد.
این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان اینکه متاسفانه چون بر سر فیلمبرداری بودم موفق نشدم فیلمهای جشنواره را ببینم، یادآور شد: کارگردانان نباید منتظر لطف مردم باشند، وظیفه فیلم ساز دنبال لطف مردم بودن نیست و باید حرف خود را در فیلم بزند و رو به جلو حرکت کند.
ارجمند حضور کارگردانان جوان در این دوره از جشنواره را به فال نیک گرفت و گفت: کارگردانهای جوان خوبی در حال رشد هستند که همچون طوفان گوی سبقت را از با تجربه‌های این عرصه می‌ربایند. این امر جای خوشحالی برای پیشکسوت این عرصه دارد چراکه مطمئن می‌شود که جایش خالی نخواهد ماند.
*********
داریوش ارجمند همچنین در مراسم رسمی آیین‌ پایانی جشنواره‌ی فیلم فجر در استان همدان اظهار کرد:مردم در سالهای اخیر با سینما چندان مهربان نبودند ولی امسال به همت دولت تدبیر و مهر با سینما آشتی کردند.
وی ادامه داد: اکران همزمان فیلم‌های جشنواره در تمامی استانها کشور تفکر ارزشمندی است چراکه ایران سرزمینی به وسعت همه جهان و تنوع آداب و رسوم، هنر، زبان و آب و هواست.
ارجمند تصریح کرد: جا داشته این جشنواره مختص تهران نباشد و سهم استانهایی که بیشترین نقش را در استواری این سرزمین داشته‌اند، داده شود.
وی اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر برای تمامی مردم ایران است و هر کس با هر بضاعتی می‌تواند از آن استفاده کند. زیباتر از این موارد داوری آثار توسط مردم است، چراکه وقتی اثری توسط مردم برگزیده می‌شود از جایگاه بالایی برخوردار است.
این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به بخشی از تاریخ همدان یادآور شد: همدان سه‌گانه بزرگی چون ابوعلی سینا، باباطاهر و عین القضات را دارد که این سه برای سیراب کردن تشنگان فرهنگ ایرانی کافی هستند.
وی با بیان اینکه عبودیت خداوند، نوکری مردم و خدمت به فرهنگ مملکت شعار زندگی من بوده است، افزود: از همه بخصوص جوانان می‌خواهم که این شعار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، چرا که این سرزمین شایسته چنین تفکری است. مردم اصل هستند و همه چیز برای آنهاست.
ارجمند در بخش دیگری از سخنانش گفت: سیمرغ جشنواره برای کسانی که آن را به دست می آورند، شکوهمند و برای کسانی که از دست می‌دهند حسرت است چرا که فرهنگ حماسی و اسطوره ای و فرهنگ اعتقادی دو بال این سیمرغ هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اکران فیلمهای جشنواره فجر از 16 تا 25 بهمن در همدان گفت: 13 هزار نفر از فیلمهای جشنواره دیدن کردند.
“خسرو بیات” ادامه داد: مردم همدان به خوبی فیلم را می‌شناسند و از این رو همدان پتانسیل برگزاری جشنواره‌های ملی و بین المللی را دارد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت مسؤولان استان و مردم در سالهای آینده نیز جشنواره فیلم فجر را با شکوه تر در استان برگزار کنیم.
در پایان مراسم از فیلم “فرشته‌ها باهم می آیند” به کارگردانی”حامد محمدی” و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی تقدیر شد. این فیلم توسط آرا مردمی برگزیده اعلام شد.
همچنین از نازنین بیاتی بازیگر این فیلم و باکیده مدیر امور استانهای سی و دومین جشنواره فیلم فجر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا؛ مسؤولان برگزاری مراسم از داریوش ارجمند به پاس چندین سال فعالیت در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون تقدیر کردند.
نباید زندگی را سخت گرفت چون هیچکس از ان زنده بیرود نمی آد.
پاسخ
 سپاس شده توسط I LOVE YOU FARHAD ، sir_ghost ، Frozen ، GreenBoy ، LastArny
آگهی
#2
قشنگ بودش ممنون .... -__*
سُبحانَ الله يا فارِجَ الهَمّ وَ يا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج

 هَـمّی وَ يَسّر اَمری وَ ارحِم ضَعفی وَ قِلَـّةَ

حيلَتی وَ ارزُقنی حَيثَ لا اَحتَسِب يا رَبَّ العالَمين

پاسخ
#3
maazerat halesh nabood bekhoonam valii mamnoonHeart
دلگیر شدم از این شبا از هرچی عشقه بعد تو
دستی نبود باور کنه سردی دستای منو
این رابطه تموم شد و روزای خوب یادت نموند
یادت میاد کی با تو بود
کی تو رو تا اینجا رسوند ؟؟؟؟؟؟
پاسخ
#4
حالم از مسعود ده نمکی به هم میخوره
خدافظ:|
پاسخ
 سپاس شده توسط bahar labeouf


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهران مدیری در فیلم جدید مسعود کیمیایی حضور خواهد داشت
  مسعود مهرابی، مدیر و صاحب امتیاز مجله فیلم درگذشت
  «مسعود جهانی» موسیقی فیلم «رضای خدا» را می‌سازد
  «عید همدلی» میزبان داریوش ارجمند می شود!
  اظهار نظر سیلوستر استالونه درباره ماسک نزدن جنجالی شد!
  بازگشایی یک پرونده جنجالی / آیا هیث لجر خودکشی کرد؟
  حقایق جنجالی جدید درباره مرگ مرلین مونرو / او نمی خواست فرزندش از کندی را سقط کند!
  شفاف سازی رضا رشیدپور درباره دستمزدهای جنجالی اش!
  جدایی لری کینگ از هفتمین همسرش جنجالی شد!
  حمله ازرا میلر، بازیگر فیلم « لیگ عدالت » به یکی از طرفدارانش جنجالی شد! + ویدئو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان