امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرد افغان در اصفهان ۳ نفر را کشت و ۸نفر دیگر را زخمی کرد

#1
در پی این جنایت هولناک و با اطلاعاتی که شاهدان حادثه از متهم فراری در اختیار پلیس قرار دادند، جستجو برای دستگیری متهم مسلح آغاز شد و در مرحله بعدی ماموران مطلع شدند عامل جنایت قصد دارد از شهر خارج شود. روزنامه جام*جم نوشت:

مرد افغان که در پی اختلاف با یکی از هموطنان خود، وارد خانه*ای که *او در آنجا مهمان بود، شده و با کشتن سه نفر و زخمی کردن هشت نفر دیگر متواری شده بود، از سوی پلیس تیران و کرون در استان اصفهان دستگیر شد.

شامگاه سه*شنبه همین هفته در پی شنیده شدن صدای شلیک گلوله*های مداوم از خانه*ای در یکی از محله*های شهر تیران و کرون در استان اصفهان، سکوت محله درهم شکست. مردم وحشت*زده از منازلشان خارج شده و مشاهده کردند، یک مرد افغان که سلاح کلاشینکف به دست دارد، سراسیمه از خانه یکی از همسایه*ها که خانواده*ای افغان در آن ساکن بودند،خارج شد و به سمت خیابان دوید.

3 کشته و 8 زخمی در خانه مرد افغان
همسایه*ها ابتدا قصد سد کردن راه فرار مرد مسلح را داشتند که او آنها را تهدید کرد در صورت تعقیب وی، آنها را نیز خواهد کشت. پس از فرار مهاجم مسلح، مردمی که در محل حادثه تجمع کرده بودند وارد خانه مرد همسایه شدند و مشاهده کردند یک زن، یک مرد و یک کودک با شلیک گلوله کشته شده و هشت نفر دیگر نیز زخمی شده*اند.

در پی این حادثه، یکی از همسایه*ها با مرکز فوریت*های پلیسی 110 تماس گرفت و از ماموران درخواست کمک کرد. دقایقی بعد ماموران با حضور در محل، موضوع را به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای تیران و کرون گزارش کردند و با هماهنگی قضایی اجساد سه افغان به پزشکی قانونی و پیکر نیمه*جان هشت مجروح حادثه به بیمارستان انتقال یافت. با تشکیل پرونده قضایی در این باره، کارآگاهان جنایی به تحقیق از همسایه*ها پرداختند و معلوم شد عامل جنایت یک مرد افغان بوده است.

در پی این جنایت هولناک و با اطلاعاتی که شاهدان حادثه از متهم فراری در اختیار پلیس قرار دادند، جستجو برای دستگیری متهم مسلح آغاز شد و در مرحله بعدی ماموران مطلع شدند عامل جنایت قصد دارد از شهر خارج شود.

دستگیری قاتل مسلح
با به*دست آمدن این اطلاعات، راه*های ورودی و خروجی شهر تحت کنترل پلیس قرار گرفت و قاتل فراری هنگامی که قصد خروج از شهر را داشت شناسایی و دستگیر شد. با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.

اعتراف به حمله خونین
متهم با اشاره به نحوه جنایت*ها گفت: چندی پیش با یکی از دوستانم اختلاف پیدا کرده و درصدد انتقام از او بودم. چند بار تصمیم به قتل وی داشتم، اما بی*نتیجه بود. بنابراین رفت و آمد*های او را تحت کنترل قرار دادم تا در فرصتی مناسب نقشه*ام را عملی کنم. شب حادثه با اطلاع از این که دوستم در خانه*ای مهمان است، با تهیه سلاح به سراغ او رفتم. وقتی مرد صاحبخانه در را باز کرد، با تهدید او را به درون خانه کشاندم و به همراه مرد صاحبخانه وارد ساختمان شدیم. مردی که با او اختلاف داشتم، با دیدن من قصد فرار داشت که به سمت او تیراندازی کردم. پس از زخمی شدن مرد جوان، ساکنان خانه به من حمله کردند تا مرا دستگیر کنند که به سوی آنها نیز شلیک کردم. پس از فرار متوجه شدم سه نفر کشته و هشت نفر دیگر را زخمی کرده*ام.

بنابراین گزارش، متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. هنوز گزارشی از سوی پلیس درباره وضعیت هشت مصدوم حادثه و دلیل اختلاف متهم با مردی که هدف گلوله قرار گرفته منتشر نشده است. براساس آخرین خبر*ها حال برخی از مجروحان حادثه وخیم گزارش شده است و احتمال افزایش قربانیان وجود دارد. پس از این حادثه با دستور *دادستان شهر تیران و کرون، پرونده به*صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهر قرار گرفته تا زوایای پنهان این پرونده مشخص شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Armina ، frozen✘girl ، ✘PETER✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart درگیری‌های مرز تاجیکستان-قرقیزستان، ۱۳ کشته و ۱۲۱ زخمی برجای گذاشت
Heart رئیس‌جمهور ارمنستان:حوزه قفقاز در حال تبدیل به سوریه‌ دیگر است
Heart محاکمه غیابی قاتلان خاشقچی هفته دیگر در ترکیه برگزار می‌شود
Heart ۵۰ کشته و زخمی در درگیری‌های أبین یمن به رغم اعلام آتش‌بس
Heart توئیتر بار دیگر به مطلب ترامپ برچسب هشدار زد
  مردم اخبار مبتلایان و متوفیان کرونا را بیش از مطالب دیگر دنبال می‌کنند
  تبادل تجربیات کرونایی اصفهان و سن پترزبورگ
  ممنوعیت دوباره تردد به "اورامانات"/ تا یک ماه دیگر پیک "کرونا" را پشت سر می‌گذاریم
Heart ایران برخی خبرسازی‌ها درباره مهاجران غیرقانونی افغان را تکذیب کرد
  تا ۱۲ سال دیگر اولین نوزاد در فضا به دنیا می‌آید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان