امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شکار دختران جوان و دم بخت در سایتهای همسریابی!

#1
شکار دختران جوان و دم بخت در سایتهای همسریابی!  1

به گزارش ایران ناز به نقل از مهر ۱۶ اردیبهشت زنی با مراجعه دادسرای ناحیه ۳۱ تهران با طرح شکایتی گفت: چندی قبل از طریق سایت همسریابی با مردی آشنا شدم. او پس از چند جلسه ملاقات حضوری و با دادن وعده ازدواج، اعتماد مرا به خود جلب کرد. بعد از گذشت چند هفته و به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه، از من مبلغ ۲۴ میلیون تومان گرفت و از آن زمان متواری شد.

با تشکیل پرونده و ارجاع آن به پایگاه هفتم پلیس آگاهی، مالباخته پس از حضور در پایگاه هفتم به کارآگاهان گفت: از طریق سایت همسریابی با مردی به نام عباس که حتی شماره تماس خود را نیز در داخل سایت گذاشته بود آشنا شدم. پس از چند جلسه که با یکدیگر به صورت تلفنی در تماس بودیم، قرار ملاقات گذاشته و برای اولین بار حدود یک ماه پیش با یکدیگر ملاقات کردیم.

شکار دختران جوان و دم بخت در سایتهای همسریابی!  1

چند هفته‌ای از آشنایی من با این شخص نگذشته بود که وی از من درخواست ازدواج کرد و از آن زمان، به تدریج ارتباط من با وی افزایش پیدا کرد بگونه‌ای که در همین مدت زمان کوتاه به او اعتماد کامل پیدا کردم. مالباخته در ادامه اظهارات خود و در خصوص نحوه پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون تومان اظهار داشت: پس از گذشت نزدیک به یک ماه و در حالی که طی همین مدت کوتاه اعتماد کاملی به عباس پیدا کرده بودم، او با طرح پیشنهاد سرمایه گذاری در زمینه فعالیت‌ های تجاری و اقتصادی عنوان داشت که در صورت سرمایه گذاری سود ماهیانه بسیار خوبی به من پرداخت خواهد شد و به من پیشنهاد سرمایه گذاری داد.

من که به او بسیار اعتماد پیدا کرده و از سوی دیگر نیز نمی‌خواستم تا او از دست من ناراحت شود. قبول کردم تا مبلغی را به عنوان سرمایه گذاری در اختیار او قرار دهم. به همین منظور و برای پرداخت پول، به شعبه بانک... واقع در خیابان شهید رجایی رفته و مبلغ ۲۴ میلیون تومان پس انداز حاصل از چندین سال کار و زحمت خود را در اختیار او قرار داده و پس از گذشت چند روز، دیگر او جوابگوی تماس من نشد. تلفن همراهش را نیز خاموش کرد. آن زمان بود که متوجه شدم در این مدت من هیچ گونه اطلاعات دقیقی در خصوص خانواده و حتی محل سکونت عباس ندارم.

کارآگاهان پایگاه هفتم با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از مالباخته، به شعبه بانک در خیابان شهید رجایی رفته و در بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته بانکی و و بهره گیری از بانک مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه جعل عنوان مامور به نام عباس ۳۸ ساله شدند.

با شناسایی عباس و در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان دریافتند او آخرین بار و پس از دستگیری در سال ۸۵ به اتهام «جعل عنوان مأمور» به ۵ سال زندان محکوم شده که به تازگی و پس از گذراندن این مدت، سه ماه پیش از زندان آزاد شده است.

کارآگاهان پایگاه هفتم در ادامه تحقیقات و با شناسایی محل‌های تردد متهم در محدوده مرکزی سطح شهر تهران، سرانجام هشتم اردیبهشت موفق به دستگیری او در میدان شهدای هفتم تیر شدند.

با دستگیری متهم و انتقال وی به پایگاه هفتم، بلافاصله از سوی مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت و به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که این شیوه و شگرد کلاهبرداری را از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای داخل زندان، فرا گرفته است.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی - رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ -با اعلام این خبر افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب کلاهبرداری‌های مشابه از طریق سایت همسریابی، کارآگاهان این پایگاه با بررسی شکایت‌های مشابه موفق به شناسایی دو مالباخته دیگری شدند که متهم به همین شیوه از هر کدام، مبالغ ۴۰ میلیون و ۱۵ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

وی در پایان این خبر با اشاره به احتمال افزایش تعداد سایر مالباختگان و شکات احتمالی در این پرونده گفت: در حال حاضر با توجه به احتمال افزایش تعداد مالباختگان و دیگر شکات احتمالی در این پرونده، شناسایی سایر شکات و مالباختگان این پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

به همین دلیل از کلیه مالباختگان و شکات احتمالی که بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا برای طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان ۱۵ خرداد ـ میدان ۱۵ خرداد مراجعه کنند.
دسـتمــرا از دورهــایــ دووور مــیــ گـیریــ
داریـ تــلو داری تـلو از درد مـــیـــ مـــیـــریـ
خـامـوشـ گــریـهـ مـیــ کـنیـــ بــر ســینه ی دیــوار
بــابغـــضـ روشــنـــ مـــیـ کــنیــ ســـیگار بــا ســیگار
بــایـد بــخــوابـیــ تــویـ آغــوشــیـ کــه مـجــبوریــ
داریـ تــنـتـ را داخــل حـــمامـ مـیـــ شـــوریـ
پاسخ
 سپاس شده توسط badboy6666 ، Armina ، frozen✘girl ، (raha) ، !Hollow! ، # αпGεʟ ، ✘PETER✘ ، Mahdie over flowers
آگهی
#2
واقعا که 24 میلیون پولو داده به یه نفر که تو. سایت باهاش آشنا شده Dodgy
زندگــی ...
به من آموخــــت...
همیشه منتظر حمله ی ....
احتمالیه کسی باشم ..........
که به او...
محبت فراوان کــــــــــردم............
:499:
پاسخ
 سپاس شده توسط Danger.A ، Armina ، ✘PETER✘
#3
چه قدر ما دخترا بدبختیم اینترنت خوبه ولی نه اینجوریUndecided
شکار دختران جوان و دم بخت در سایتهای همسریابی!  1


پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#4
SadSad
ی نهههه
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﺍﻏـــــــــــــﻮﻭﻧَﻢ                                                                                                                       ﻣِﺚِ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﯼِ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﺟﺪﯾﺪﺕ  Heart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Thumbsdown گرفتاری جوان موتورسوار با ۲۰ کیلو تریاک!
Earth ایجاد مزاحمت پسران اروپایی برای دختران با پایانی تلخ +ویدیو
  دختران بی حجاب در سواحل شمال ایران (عکس)>_<
  دعوت دختران به خانه های خالی
  اتو کردن سینه دختران در یک قبیله!! (عکس)
  چهره زن جوان چینی بعد از زایمان 40 سال پیر شد (عکس)
  غرق شدن جوان ۲۵ ساله در بند گلستان مشهد!
  این زن جوان صاحب غول پیکرترین سگ دنیا است (عکس)
  بازگشت روح این پسر جوان به خانه اش (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان