امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بنگر: براي اولين بار دوست دارم استقلال برنده شود

#1
بنگر:

براي اولين بار دوست دارم استقلال برنده شود

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شايد براي اولين بار در زندگي ورزشي‌ام دوست داشته باشم تيم استقلال برنده ميدان را ترک کند.

بنگر: براي اولين بار دوست دارم استقلال برنده شود 1



محسن بنگر در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس درباره برتري سرخپوشان مقابل داماش گفت: بازي بسيار سخت و سرنوشت سازي داشتيم که شکر خدا توانستيم با کسب سه امتياز از شانس بالايي براي قهرماني برخوردار باشيم. در اين بازي ما پس از به ثمر رساندن گل سعي در حفظ نتيجه داشتيم و طبيعي بود که تيم داماش در بازي خانگي و با حمايت تماشاگرانش براي جبران نتيجه و فرار از خط سقوط به دسته پايين تر تلاش مضاعفي داشته و حملاتي را تدارک ببيند.

بنگر با اشاره به برگزاري بازي در زمين چمن مصنوعي گفت: برپايي اردوي مازندران و برگزاري تمرينات و دو بازي دوستانه در زمين چمن مصنوعي و همچنين برگزاري يک جلسه تمرين در زمين چمن مصنوعي کمپ تيم هاي ملي در تعطيلات نوروز بسيار به ما کمک کرد تا در بازي مقابل داماش که در چمن مصنوعي برگزار مي شد از آمادگي بهتري برخوردار باشيم. به اعتقاد بنده کادرفني برنامه ريزي حساب شده اي در تعطيلات ليگ برتر داشت و ما چشم بسته به رشت نرفتيم و ماحصل اين برنامه ريزي و تلاش بچه ها کسب سه امتياز ارزشمند بود که پرسپوليس را در کورس قهرماني نگه داشت.

بنگر درباره بازي پرسپوليس و راه آهن گفت: اين بازي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و براي ما حياتي و سرنوشت ساز است. ما از حمايت هاي همه جانبه هواداران در فصل جاري واقعاً ممنونيم. امسال مشکلات زيادي داشتيم و داريم و دلخوشي ما حمايت گسترده و همه جانبه هواداران در طول فصل جاري بود. آنها کمک زيادي به ما کردند تا بتوانيم به رغم مشکلات موجود از شانس قهرماني برخوردار باشيم.

وي ادامه داد: با اين وجود بايد بگويم حالا نوبت هواداران است که بار ديگر نشان دهند در روزهاي سخت حمايت همه جانبه و تاثيرگذاري از تيم محبوب خود خواهند داشت. به همين دليل چشم انتظار حضور يکصد هزار تماشاگر در بازي مقابل راه آهن هستيم. ما اميدواريم هواداران در اين بازي حضور پرشور و انبوهي در استاديوم آزادي داشته باشند. اين به ما نشان مي دهد که هواداران تا چه اندازه مشتاق قهرماني تيم محبوب خود هستند. ما روي حضور پرشمار هواداران پرسپوليس در اين بازي حساب کرده ايم و اطمينان دارم هواداران پرسپوليس با درک اين شرايط از جاي جاي ايران به تهران سفر خواهند کرد و از تيم محبوب خود در بازي مقابل راه آهن حمايت مي کنند تا پرسپوليس از شانس بيشتري براي قهرماني برخوردار باشد.

بنگر درباره اهميت بازي فولاد خوزستان و استقلال تهران براي پرسپوليس گفت: بدون ترديد اين بازي در قهرماني پرسپوليس سرنوشت ساز و تعيين کننده خواهد بود. ما با حمايت هواداران تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا در دو بازي آينده با کسب حداکثر امتيازات ميدان را ترک کنيم. با اين وجود بايد منتظر از دست دادن امتيازات از سوي رقيبان به ويژه تيم فولاد خوزستان باشيم. شايد براي اولين بار در زندگي ورزشي ام دوست داشته باشم تيم استقلال برنده ميدان را ترک کند. اين بازي براي تيم استقلال نيز بسيار تاثيرگذار خواهد بود چراکه آنها در صورت شکست يا تساوي مقابل فولاد شانس قهرماني را از دست خواهند داد و براي کسب سهميه آسيا هم که شده بايد با برتري و کسب سه امتياز به تهران برگردند.

بنگر تاکيد کرد: اميدوارم که نتيجه اين بازي به نفع تيم پرسپوليس تمام شود. با اين وجود ما نبايد غفلت کنيم و بايد در دو بازي آتي با دست پر ميدان را ترک کنيم. به همين دليل است که مي گويم ميزان حضور هواداران در بازي هاي آينده به ويژه بازي خانگي مقابل راه آهن از اهميت بالايي برخوردار است و به ما نشان مي دهد که هواداران تا چه اندازه مشتاق قهرماني تيم خود هستند.
بنگر: براي اولين بار دوست دارم استقلال برنده شود 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان