تریلر بازی ایرانی شبگرد تیراندازی و اکشن + عکس

فلش خور – تریلر بازی ایرانی شبگرد تیراندازی و اکشن + عکس و تریلر

استودیوی بازی سازی ایرانی هنرهای پویا که علاقه مندان به بازی های رایانه ای آن را به خاطر بازی های موفقی همچون شمشیر نادر و لطفعلی خان می شناسند، تریلر بازی بعدی اش را منتشر کرد. این بازی که شبگرد نام دارد در سبک اکشن سوم شخص از نوع پلیسی است.
تریلر منتشر شده از بازی نشان می دهند سازنده ها سبک اکشن تیراندازی سوم شخص مشابه با جیمز باند و ارتش دونفره را برای شبگرد انتخاب کرده اند. در این تریلر می شود دید که شخصیت اصلی بازی پشت موانع سنگر می گیرد و با تغییر زاویه ی دوربین از حالت عادی به حالت روی شانه، نشانه گیری انجام می شود. همچنین در بخش هایی از بازی امکان مبارزه ی تن به تن هم وجود دارد.

 
تریلر بازی ایرانی شبگرد تیراندازی و اکشن + عکس

شبگرد از نظر گرافیکی جزو بازی های بسیار خوب ایرانی قرار می گیرد و در تصاویر بازی می توانید انفجارهای متعدد و نورپردازی زیبای آن را ببینید. هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نشده است.

طبق اطلاعات رسمی که از شرکت پویا آرتس به دست ما رسیده، آنچه در این ویدئو می بینید، مربوط به ابتدای بازی می شود و هنوز در این تصاویر شخصیت اصلی بازی و قسمت هایی از بازی که در شب رخ می دهد، نشان داده نشده است. از زمان تهیه این ویدئو تاکنون، مشکلاتی از قبیل سرعت تیرها، طراحی انیمیشن ها و طراحی کاراکترها تغییر کرده است و در بازی اصلی که سبک آن، اکشن پلیسی – روانشناسانه تعریف شده است شاهد گیم پلی های بسیار متنوع و متفاوتی خواهید بود.

عکس های بیش تر

دانلود تریلر

10 Replies to “تریلر بازی ایرانی شبگرد تیراندازی و اکشن + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *