امسال، دو شماره از سری بازی های Assassin’s Creed منتشر خواهد شد!

امسال، دو شماره از سری بازی های Assassin's Creed منتشر خواهد شد!

امسال، دو شماره از سری بازی های Assassin’s Creed منتشر خواهد شد!

طبق خبری که امروز توسط بزرگترین ناشر بازی های رایانه یعنی شرکت بزرگ یوبی سافت منتشر شد، امسال، دو شماره از سری بازی های Assassin’s Creed منتشر خواهد شد.یکی از این دو شماره، عنوان Unity خواهد بود، عنوانی که پیشتر با آن آشنا شده اید.عنوان دیگری که منتشر خواهد شد، با نامی مرموز به نام Comet از آن یاد می شود.

یوبی سافت اعلام کرده است که Unity برای XBOX One,ps4,PC عرضه خواهد شد و عنوان Comet، تنها برای PC عرضه می شود! و همین موضوع بسیاری از پی سی گیمر ها را خوشحال کرده است.

هنوز اطلاعات بیشتری از این دو باری در دست نیست ولی طبق اخباری که یوبی سافت منتشر ساخته، در نمایشگاه e3 2014 شاهد اطلاعات بسیاری از این دو باری خواهیم بود.

Mohammad

دانشجوی حسابداری

One Reply to “امسال، دو شماره از سری بازی های Assassin’s Creed منتشر خواهد شد!”

  1. عاللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *