راک استار دلایل تاخیر عنوان GTA V را برای پلتفرم PC توضیح می دهد…

راک استار دلایل تاخیر عنوان GTA V را برای پلتفرم PC توضیح می دهد...

راک استار دلایل تاخیر عنوان GTA V را برای پلتفرم PC توضیح می دهد…

 

همانطور که پیش از این با همراه بوده اید و مشاهده کرده اید، عنوان بزرگ GTA V با تاخیری دو ماهه در عرضه شدن در پلتفرم PC مواجه شده است و قرار است در تاریخ 27 ژانویه ی سال 2015 عرضه شود.

در جدیدترین روزنامه ی الکترونیکی راک استار، اینگونه دلیل این تاخیر توضیح داده شده است :

“بسیار خوشحالیم که طیف وسیعی از گیمرها به دنبال اخبار GTA V می باشند اما باید به اطلاع PC Gamer ها برسانیم که GTA V با تاخیری دو ماهه رو به رو شده است و دلیل آن چیزی نیست جز اینکه ما مطمئن شویم بهترین تجربه را برای گیمران به ارمغان خواهیم آورد.تاریخ عرضه ی GTA V برای پلتفرم های PS4 و Xbox One همان 18 نوامبر است و طبق برنامه، این بازی به فروش خواهد رسید.

ما امکانات وِیژه ای را برای هر سه پلتفرم در نظر گرفته ایم که از جمله ی آنها می توان به تعداد بالاتر اتوموبیل ها، اسلحه ها و آهنگ ها نسبت به نسخه ی نسل هفتمی اشاره کرد.همچنین، ماموریت های متفاوت و بسیار بیشتری در بازی گنجانده شده اند که می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند.در هفته های باقی مانده، با اخبار بیشتر در مورد این بازی با ما همراه باشید”

Mohammad

دانشجوی حسابداری

One Reply to “راک استار دلایل تاخیر عنوان GTA V را برای پلتفرم PC توضیح می دهد…”

  1. سلام من لحظه شماری میکنم که gtav برای pc بیاد ولی چنتا سوال داشنم اینکه gta v با gta iv چه فرقی میکنه ایا جدیدترین نسخه gta iv هستش یاکه gta v واینکه توکدوم نسخه سه شخصیت مختلف وجودداره ممنون ومچکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *