The Witcher III: Wild Hunt با رزولوشن فول اچ دی بر روی PS4,X One اجرا نخواهد شد!

The Witcher III: Wild Hunt با رزولوشن فول اچ دی بر روی PS4,X One اجرا نخواهد شد!

The Witcher III: Wild Hunt با رزولوشن فول اچ دی بر روی PS4,X One اجرا نخواهد شد! : باز هم ضعف کنسول ها!

 

CD Projekt Red اعلام کرد که به احتمال زیاد The Witcher III: Wild Hunt با رزولوشن فول اچ دی یا 1080p بر روی PS4 و Xbox One اجرا نخواهد شد.البته هنوز رزولوشن نهایی مشخص نشده است اما این عنوان سنگینتر از آن است که تصور آن را بکنید!

سازندگان بازی The Witcher III: Wild Hunt اعلام کردند که متخصصان و مهندسان موتور گرافیکی بازی به سختی در حال کار بر روی این بازی هستند و سعی دارند این بازی را به صورت کامل بهینه کنند و بهترین نتیجه را برای هر کنسول به دست آورند ولی به احتمال زیاد این بازی با رزولوشن فول اچ دی بر روی PS4 و Xbox One اجرا نخواهد شد.

این در حالی است که این بازی به سادگی بر روی PC اجرا خواهد شد و هیچ مشکلی از این لحاظر نخواهد داشت که این مورد، باز هم ضعف کنسول ها نسبت به PC را نشان می دهد.

The Witcher III: Wild Hunt در فوریه ی سال 2015 برای PC, PS4, Xbox One عرضه خواهد شد.

Mohammad

دانشجوی حسابداری

2 Replies to “The Witcher III: Wild Hunt با رزولوشن فول اچ دی بر روی PS4,X One اجرا نخواهد شد!

  1. محمد جان با عرض سلام مجدد و خسته نباشید می خواستم در تمامی این موقعیت ها به من کمک کردی از تو تشکر کنم . چون من برای مدتی متاسفانه بازی را کنار گذاشته و مجبورم به درس و مشق و کار های دیگر برسم و معنای این هم این است که متاسفانه تا مدتی با یکدیگر نمی توانیم حرف بزنیم و مشورت کنیم . اما سعی می کنم هر از چند گاهی به تو سر بزنم و سلام و علیکی داشته باشیم . حالا به هر حال قصدم تشکربود و ممنونم به خاطر این همه راهنمایی های مفیدت محمد جان . خدانگهدار

    1. سلام، ممنونم مهیار جان
      خواهش میکنم، عیبی نداره…برای من هم پیش اومده، عوضش بعدا نتیجه ش رو میبینی 🙂
      خواهش میکنم مهیار جان، لفط داری شما…وظیفه بود…واقعا برای من خوشحال کنندس که بتونم چیزایی رو که بلدم با بقیه به اشتراک بذارم و از اینکه تونستم بهت کمک کنم واقعا خوشحالم.
      ممنون از لطفت، امیدوارم موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *