انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
مراسم ازدواج دختر امیر قلعه‌نویی پنجشنبه گذشته برگزار شد. حمید استیلی و سلیمی، اعضای هیات مدیره پرسپولیس از جمله مهمانان قرمز این مراسم بودند. البته عده‌ای معتقد بودند دایی نیز در این مراسم حضور داشته اما پرس‌وجوی خبرنگار بانک ورزش در این مورد به جایی نرسید و به نظر نمی‌رسد این خبر صحت داشته باشد.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 21


تیم ملی والیبال ایران به بازیهای آسیایی 1958 توکیو اعزام شد. اعضای این تیم را هشت بازیکن (کمال پورهاشمی،عبدالمنعم کمال، محمد اسمعیل اشتری، محمد شریف زاده، عــبــاس تــهــرانی، مـحمود عدل، حسینعلی امیری و سیاوش فرخی) تشکیل می دادند و مربی تـــیم هم استاد فــریــدون شریف زاده از بزرگان والیبال، بسکتبال و فوتبال آن دوران بود و سابقه عضویت در تیم گالاتا سرای ترکیه را هم داشت. 
این تیم که برای اولین بار در چــنیـــن رویداد مهمی شرکت کرده بود، توانست با افتخار و سربلندی مقام دوم مسابقات را کسب نموده و مدال نقره اولین دوره مسابــقــات والیبال بازیهای آسیایی را برای کشورمان بــه ارمغان آورد.
استیلی رسماً مربی راه آهن شد !

○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 21

سهام باشگاه راه‌آهن به صورت قطعی واگذار و حمید استیلی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. 

 به گزارش بیست چهارده و به نقل از سایت باشگاه راه آهن و با اعلام امید گلمکانی مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه، در مذاکرات چند روز اخیر که بین مسئولان هولدینگ سورینت، باشگاه راه‌آهن، نمایندگان دادستانی و خریداران جدید صورت گرفت عصر امروز قرارداد نهایی بین طرفین به امضا رسید و سهام باشگاه راه آهن بطور قطعی واگذار شد.

بر این اساس طبق توافقات به عمل آمده حمید استیلی به عنوان سرمربی و صادق رئیسی کیا به عنوان مدیرعامل باشگاه برای حضور در لیگ چهاردهم معرفی شدند.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 21

پس از کش وقوس هاي فراوان و بازگشت کاروان تيم ملي از کشور برزيل قرار است در خصوص ماندن کارلوس کي روش و تمديد قرارداد اين مربي، جلسه اي در فدراسيون فوتبال برگزار شود.

علي کفاشيان، پس از جلسه اي که امروز (شنبه) در وزارت ورزش وجوانان داشت، اعلام کرد که فردا با کي روش جلسه اي خواهند داشت تا درباره تمديد قرارداد با اين مربي صحبت کنند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 21


مهدی کریمیان، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، فرزین گروسیان، هرایر مگوئیان و محمدرضا خرسندنیا شش بازیکن استقلال هستند که فردا صبح به همراه میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در هیات فوتبال تهران حاضر می‌شوند و قراردادشان را به طور رسمی ثبت می‌کنند.
فارس، امید ابراهیمی به دلیل نقص مدرک در روزهای آینده قراردادش را با استقلال به طور رسمی ثبت خواهد کرد.
روز گذشته نامه خداحافظي احساسي نيلسون كوريا در يكي از خبرگزاري‌هاي رسمي كشور منتشر شد تا بازگشت او به پرسپوليس را كاملا منتفي تلقي كنيم؛ خبر جالب‌تر اما لحظاتي بعد از نوشتن اين نامه درز پيدا كرد. بنا به كسب اطلاع خبرنگار بانك ورزش، پس از انتشار اين نامه از باشگاه پرسپوليس با بهداد بيات، مديربرنامه‌هاي نيلسون تماس گرفته مي‌شود تا دروازه‌بان فصل گذشته سرخپوشان را براي حضور در پرسپوليس مجاب كند. از آنجايي كه يكي از شروط نيلسون براي بازگشت، تسويه بدهي‌هاي دو فصل گذشته باشگاه بوده است، رحيمي قول مساعد براي پرداخت بدهي به بيات مي‌دهد و برنامه رزرو بليت در دستور كار كارمندان باشگاه قرار مي‌گيرد. به اين ترتيب اگر بدهي نيلسون تا امروز (يكشنبه) تسويه شود، نبايد از حضور اين بازيكن از روز سه‌شنبه در تمرينات پرسپوليس تعجب كنيد!
دروازه‌بان مجارستانی که در تمرین امروز استقلال حاضر شده بود، سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورش را دارد.
به گزارش ایسنا، بعد از جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال مسئولان این تیم به دنبال جذب یک جایگزین خارجی هستند.
امروز در تمرین استقلال یک دروازه‌بان مجارستانی حاضر بود که نام او زولتان کوآچ است. این دروازه‌بان مجارستانی ۲۹ سال سن دارد و سال گذشته در لیگ قبرس به میدان رفته است. او پیش از این در لیگ مجارستان حاضر بود و سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورش را نیز دارد. کوآچ با حضور در تمرین امروز استقلال عملکرد خوبی داشت و با گرفتن یک ضربه پنالتی و چند موقعیت خوب از مهاجمان استقلال بارها نگاه تحسین‌آمیز هواداران را به خود جلب کرد.
گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی نهایتاً در پایان این هفته درباره جذب یا عدم جذب این بازیکن برای تیمش تصمیم‌گیری می‌کند.
در شرایطی که علی نظری جویباری اعلام کرده بود که مذاکرات با ملی پوشان استقلال برای تمدید قرارداد از امروز آغاز می شود، حالا خبر می رسد که این 4 استقلالی برای ماندن شرایط مالی سنگینی را پیش پای مدیران قرار داده اند.
راد، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، امیرحسین صادقی و هاشم بیک زاده در گفت و گوهای مقدماتی خود با مدیران استقلال اعلام کره اند تنها با دریافت رقمی نزدیک به 2 میلیارد تومان حاضر به تمدید قراردادشان هستند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 21

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که همواره به میدان دادن به جوان‌ها بها می‌دهد، در اردوی اردبیل نیز از ده‌ها بازیکن تست گرفت که در نهایت پنج بازیکن جوان مورد تایید علی دایی برای حضور در تمرینات قرار گرفتند.
سه بازیکن از جوانان شمالی و دو بازیکن اردبیلی هستند و در صورتی که در تمرینات این تیم عملکرد قابل قبولی را داشته باشد، می‌توانند تا عضو تیم فوتبال پرسپولیس شوند.
همچنین محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نیز برای حل مشکلاتش که با مسئولان باشگاه به در بسته خورده، امروز به تمرین پرسپولیس رفت تا با علی دایی در خصوص مشکلات پیش آمده و مبلغ قراردادش گفت‌وگو کند.
خلعتبری که با لباس غیرورزشی آمده بود، در این جلسه اعلام کرد که حاضر است به تمرینات پرسپولیس بیاید اما باید مشکلات او حل شود.
[url=http://www.peykekhabar.com/خبر-اخبار-ورزشی/20578-پرسپولیس-بازیکن-سرمربی-جوان-جدید/][/url]
آرش برهانی همچنان عکس‌هایی که در اکران خصوصی «شوخی با شما» گرفته در اینستاگرامش منتشر می‌کند. عکس زیر در کنار چند تن از بازیگران دوربین مخفی این برنامه گرفته شده است.

○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 21
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 21
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25