انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
نیوشا جان دستت درد نکنه . داری خجالت میدی مارو !

92.اولین پس لرزه انتخاب قلعه نویی

مهر: پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال جواد زرینچه یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

جواد زرینچه یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال پس از اعلام رسمی نام سرمربی استقلال یعنی امیر قلعه نویی از سمت خود کناره گیری کرد.

زرینچه پیش از آنکه قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود، از شیوه انتخاب او انتقاد کرده بود. او در این خصوص به مهر گفت: من به نشانه اعتراض به روش و شیوه آقایان در جلسه امروز هیئت مدیره حاضر نشدم. راه انتخاب سرمربی و مدیرعامل نادرست بود و به همین دلیل صلاح دانستم از سمت خود کناره گیری کنم.

این در حالی است که گفته می‌شود از بین امیدوار رضایی و احمد شهریاری قرار است یک نفر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شود.

93.قزل آلای لیگ برتر درقلاب فتح الله زاده

البته باید بگم این خبر خیلی از صحت و سقمش خودمم خبری ندارم . ولی از جایی که قرارداد جواد با اساسونا تموم شده و به نظر میرسه امکان ترک کردن اساسونا و شاید پیوستن به یک تیم ترکیه ای وجود داشته باشه ممنکه درست باشه .

مدیر عامل استقلال معتقد است که قزل آلای لیگ برتر را در ترکیه به قلاب انداخته است.

علی فتح الله زاده در ترکیه برای دقایقی با جواد نکونام گفت و گو کرد.او بر این عقیده است که ماهی قزل آلای لیگ برتر را به قلاب انداخته است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8
94.آخرین خبرها از بازار نقل و انتقالات؛ غلامی در سپاهان، طالب لو اولین شکار ژنرال



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در حال حاضر با توجه به اینکه بعضی از تیم‌ها شرایط مشخصی ندارند و هنوز وارد بازار نقل و انتقالات نشده‌اند اما کار رابطان و فعالان این حوزه به شدت گرم است. به مهم‌ترین شایعات امروز بازار نقل و انتقالات توجه کنید.



* غلامی سپاهانی می‌شود
محمد غلامی مهاجم سابق تیم‌های استیل‌آذین و پاس همدان که سال گذشته در داماش گیلان به میدان رفت در آستانه حضور در سپاهان است. علیرضا مرزبان که قبلا در استیل‌آذین مربی غلامی بوده او را به تیم دعوت کرده تا سپاهان از نظر مهره‌های خط حمله هیچ کم و کسری‌ای نداشته باشد.



* بادامکی در تهران می‌ماند؟
حسین بادامکی در حالی از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شده که امسال آنقدرها هم که به نظر می‌رسد بد کار نکرد. این بازیکن باتجربه مشهدی که قصد داشت از پرسپولیس برود‏ با باشگاه نفت تهران به توافقات خوبی رسیده است اما هنوز معلوم نیست که نفتی شود. اولویت بادامکی به بازی در پایتخت است.



* شکوری شاید سایپا
هادی شکوری مدافع سابق استقلال که یک فصل فاجعه‌بار را در شاهین‌بوشهر گذراند امیدوار است که با حضور در تیم سایپا تجدید قوا کند و به فوتبال بازگردد. شکوری نفت تهران را هم زیر سر دارد.



* همه در انتظار طالب‌لو
اگر امیر قلعه‌‌نویی کار استقلال را در دست بگیرد وحید طالب‌لو یکی از اولین خریدهایش خواهد بود. طالب‌لو با توجه به سقوط شاهین سهمیه لیگ‌برتری نیست و موقعیت خوبی برای انتقال به هر تیمی دارد.



* دو بازیکن پرتقالی در تراکتور

آنسلمو گنزالس مهاجم تیم ناسیونال پرتغال با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست. آنسلمو در فصل قبل 8 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود. تیم ناسیونال در رده هفتم لیگ پرتغال جای دارد. همچنین ژائو ویلا بازیکن هافبک فصل قبل تیم ژیل ویل سنته پرتغال با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست. ژائو 14 سال در تیم‌های پایه باشگاه بنفیکا حضور داشته است و فصل قبل نیز 4 گل برای تیمش به ثمر رساند. تیم ژیل ویل سنته در رده نهم لیگ پرتغال قرار دارد. بعد از جواب دادن تجربه فلاویو لوپز‏ آن ها می‌خواهند میزبان خوبی برای هموطنان کریس رونالدو باشند.



* فراز در تبریز؟
فراز کمالوند از طرف هر دو تیم تبریزی تراکتورسازی و شهرداری خواستگاران سفت و سختی دارد. او که به دلایلی قید حضور در فولاد را زده مشغول بالا و پایین کردن شرایط است.
95.سید جلال، انصاری فرد، صادقی، اکبرپور و توزی در فهرست قلعه نویی


قلعه نویی رحمتی را می خواهد و این در حالی است که وحید طالب لو هم گزینه جانشینی رحمتی است ولی امیر بیشتر روی رحمتی نظر دارد

سایت گل - عصر روز گذشته ماندن علی فتح الله زاده در استقلال قطعی شد و حالا هواداران این تیم می توانند با امیدواری زیادی در انتظار تیم بستن حاجی باشند چرا که فتح الله زاده تبحر خاصی در تیم بستن دارد.

به گزارش سایت گل، این روزها خیلی ها دوست دارند بدانند که امیر قلعه‌نویی برای فصل جدید لیگ برتر دنبال چه بازیکنانی است و مطمئنا ژنرال آبی ها در صدد تشکیل یک تیم پر قدرت در استقلال است تا این تیم را بعد از 3 سال ناکامی در قهرمانی دوباره قهرمان کند. حالا با مشخص شدن مدیرعامل استقلال و ابقای فتح الله زاده، باید در انتظار مذاکره آبی ها با بازیکنان سرشناس باشیم و اخبار پشت پرده حاکی از آن است که چند ستاره لیگ برتر و بازیکنان سرشناس فوتبال ایران در فهرست قلعه نویی هستند.

بازیکنانی چون محمدرضا خلعتبری، امیرحسین صادقی، سید جلال حسینی، سیاوش اکبرپور، کریم انصاری‌فرد، رودریگو توزی،محمد آبشک و ... در فهرست قلعه‌نویی قرار دارند و حالا فتح الله زاده باید باب مذاکره با بازیکنان مورد نظر قلعه نویی را آغاز کند.

لیست بازیکنان مورد نظر قلعه نویی برای رسانه ها و هواداران استقلال مهم است ولی فهرست بازیکنان مازاد استقلال هم اهمیت خاص خودش را دارد. سرمربی استقلال روی ماندن مهدی رحمتی نظر مثبتی دارد و این دو مدتی پیش در افتتاح کلینیک یکی از دوستان قلعه نویی اختلاف ها را کنار گذاشته و با یکدیگر آشتی کردند.قلعه نویی رحمتی را می خواهد و این در حالی است که وحید طالب لو هم گزینه جانشینی رحمتی است ولی امیر بیشتر روی رحمتی نظر دارد.

داستان مجتبی جباری اما مبهم است و این بازیکن که در سال های گذشته دچار شدیدترین اختلاف ها با قلعه نویی شده است شاید استقلل را ترک کند. البته برخی نزدیکان امیر به او گفته اند که جباری را نگه دارد و گویا قرار است قلعه نویی روی این موضوع فکر کند. البته بازیکنانی هم هستند که در فهرست این مربی جایی ندارند. گفته می‌شود میلاد میداودی، حنیف عمران‌زاده،مهدی امیرآبادی، محسن یوسفی،جواد شیرزاد و فریدون زندی در لیست سیاه قلعه‌نویی قرار دارند.
96.دژاگه به بازی ازبکستان می رسد/ ستاره جدید تیم ملی: دخترم شب پیروزی بر ازبکستان به دنیا می آید/ دوگل در بازی اول ؛ مثل رویا بود


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8


فوتبال ملی - اشکان دژاگه در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار اعزامی خبرورزشی به استانبول از علایقش برای حضور در تیم ملی سخن گفت.

محمد حسین زرندی / استانبول: با وجود اینکه اشکان دژاگه کمی خشن به نظر می‌رسد اما زمانی که با او همکلام شدیم، معلوم شد که بسیار آرام و متین است. اشکان که بدون‌شک در حال حاضر پرنور‌ترین ستاره تیم‌ملی فوتبال ایران است و در بازی با قطر، دو گل استثنایی به ثمر رساند، کماکان در اردوی تیم‌ملی حضور دارد. دژاگه البته هنوز منتظر بهبود کامل آسیب‌دیدگی‌‌اش است و حضورش در دیدار با ازبکستان قطعی نیست اما خودش امیدوار است این اتفاق بیفتد و او در تاشکند به میدان برود. پس از پایان تمرین روز گذشته تیم‌ملی فرصتی دست داد تا با دژاگه گفت‌وگو کنیم که صحبت‌های این ملی‌پوش باشگاه وولفسبورگ آلمان را در ادامه می‌خوانید با این توضیح که اشکان به راحتی می‌تواند فارسی صحبت کند‌:
* ابتدا در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خودت صحبت کن!
خوشبختانه الان شرایط بهتری دارم. از زمانی که مصدوم شدم، چند هفته در برلین و وولفسبورگ فیزیوتراپی و کارهای بدنی انجام دادم. امروز شرایطم خیلی بهتر از قبل است و خیلی امیدوارم زودتر از این به شرایط مطلوب برسم.
* از شرایط تمرینات تیم‌ملی صحبت می‌کنی؟
خیلی خوشحالم که به تمرینات تیم‌ملی برگشتم. آمده‌ام تا تمرین کنم و اگر توانستم به میدان بروم.
* فکر می‌کنی به بازی با ازبکستان برسی؟
ان‌شاءا... که این‌طور می‌شود. من همه سعی و تلاشم را می‌کنم و الان هم حالم بسیار خوب است. چند روز دیگر باقی‌مانده که اگر بهتر شوم، با کمال میل برای تیم‌ملی بازی می‌کنم.
* در بازی با قطر که برای اولین بار برای تیم‌ملی ایران بازی کردی، دو گل زیبا زدی. در مورد آن روز بگو و احساسی که پس از آن بازی داشتی.
بسیار راضی‌کننده بود. احساس خیلی خوب و جالبی داشتم. درست است که من گل زدم اما این مسئله با کمک همه بازیکنان بود. من در قلب خودم احساس می‌کردم در اولین بازی‌ام برای تیم‌ملی ایران اتفاق خوبی رخ می‌دهد و خوشبختانه همین‌طور هم شد و دو گل زدم. این برای من مثل یک فیلم رؤیایی بود. من نشان دادم با قلبم برای ایران بازی کردم.
*با توجه به وضعیت فعلی تیم‌ملی فکر می‌کنی بتوانیم به جام‌جهانی‌ برویم؟
شانس تیم‌ملی ایران بسیار زیاد است. تیم بسیار خوب با بازیکنانی حرفه‌ای داریم. البته راه سختی پیش‌روی‌مان قرار دارد چون کره و ازبکستان تیم‌های قدرتمندی هستند و کارمان را سخت می‌کنند اما ما به هیچ‌عنوان نباید نگران باشیم. باید یک تیم متحد و منسجم باشیم و با تمام قدرت به سمت هدف‌مان حرکت کنیم.
*بعد از اینکه ایران را برای بازی انتخاب و مقابل قطر بازی کردی، در آلمان چه استقبالی از تو شد؟
نگاه همه آنها خوب و مثبت بود. اتفاقاً خیلی خوشحال بودند که در بازی اولم توانستم دو گل بزنم. دو هفته پس از آن هم به لورکوزن گل زدم و شرایط کاملاً فرق کرد.
*چطور شد وقتی پیشنهاد بازی در تیم‌ملی به تو شد، آن را قبول کردی؟
خیلی به این مسئله فکر کردم. با پدر، مادر، همسرم و رضا فاضلی صحبت کردم. با کارلوس کروش و ماگات هم حرف زدم و در نهایت به قلبم رجوع کردم. به صدای قلبم گوش دادم و در نهایت تیم‌ملی ایران را انتخاب کردم. ماگات هم به من گفت که به صدای قلبت گوش کن و چیزی را انتخاب کن که دوستش داری، من هم به حرف‌‌های ماگات توجه کردم تا به تیم‌ملی ایران رسیدم.
*کارلوس کروش را چطور دیدی؟
او یک مربی بزرگ است و می‌دانم در چه تیم‌هایی مربیگری کرده است. خیلی خوب تیم را کنترل می‌کند و تمرین می‌دهد. تمرینات تیم‌ملی ایران، مثل تمرینات تیم‌های اروپایی است.
*کدام‌یک از بازیکنان ایرانی را از قبل می‌شناختی؟
جواد نکونام بازیکن اوساسونا را می‌شناختم، همین‌طور علی کریمی و فریدون زندی که در بوندس‌لیگا حضور داشتند.
*وضعیت تیم به نظرت چگونه است؟
من تازه دو روز است که به تیم‌ملی اضافه شده‌ام اما مشخص است تیم در راه خوبی قرار دارد و به خوبی در حال آماده‌سازی است. باید تمرکز کامل روی کارمان داشته باشیم و با قدرت، به جلو برویم.
*به شما تبریک می‌گوییم گویا در آستانه پدر شدن هستید.
بله، حدود یکی، دو هفته دیگر فرزند من به دنیا می‌‌آید و اگر ازبکستان را ببریم، شادی آن تقریباً همزمان می‌شود با پدر شدن من!
*اسمی هم برای فرزندت انتخاب کرده‌ای؟
بله، فرزندم دختر است و اسمش را می‌گذاریم الیا که یک اسم دختر بین‌المللی است.
روز بیست و یکم و شاید آخرین روز :

97.بازگشت بائو
فتح الله زاده وبازهم بمب خبری!



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8



میثم بائو در آستانه پیوستن به استقلال است.

به گزارش قدس انلاین ؛ علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرآنلاین ، تائید کرد میثم بائو بازیکن اسبق استقلال که بعد از این تیم در پرسپولیس و شهرداری تبریز بازی کرده بود باری دیگر با استقلال قرارداد بسته است. فتح الله زاده در این باره گفت:« به درخواست سرمربی تیم ، با این بازیکن مذاکرات انجام شده و به توافق رسیده ایم.» فتح الله زاده در مقام مدیر تیم امیدوار است با پیوستن بائو و بازیکنانی که بزودی به تیم اضافه می شوند ، بتواند تیمی قدرتمند را برای سال بعد استقلال ببندد.

این انتقال اما از جایی جنجالی می شود که علی اصغر مدیر روستا ، چند ماه قبل در مصاحبه ای جنجالی ادعا کرده بود ، بائو قبل از بازی با تراکتورسازی ، تعمدا 3 اخطاره شده بود. ادعایی که سبب شد تا همان زمان بائو بعد از تساوی تیمش با استقلال در تهران به شدت علیه سرمربی اخراجی تیمش موضع بگیرد و بگوید 3 سال است که قلعه نویی دنبالش می فرستد اما او حاضر نبوده به تیم هایش برود. بائو چنین اتهامی را با قدرت رد کرد و تاکید داشت برای این گفته ، مربی سابقش را به کمیته انضباطی می کشاند.

حالا انتقال بائو به عنوان نخستین خرید تیم جدید استقلال ، می تواند جنجالی باشد اگرچه این نکته غیر قابل کتمان است که قلعه نویی سالهاست علاقه ای ویژه به بازی بائو دارد و در شرایطی که استقلال قرار است مجتبی جباری را از دست بدهد ، این بازیکن می تواند جایگزین مجتبی باشد. بائو اگرچه تیمش سال قبل به دسته پایین تر سقوط کرد اما بازیکنی شناخته شده در لیگ ایران است که نسبت فامیلی هم با یکی از مشاوران فنی سرمربی جدید استقلال دارد.



98.
اولین اظهارنظر میثم بائو پس از پیوستن به استقلال

اولین خرید فصل استقلال گفت: «من ارادت خاصی به مجتبی دارم. بیرون از فوتبال خیلی با هم رفیقیم، امسال هم آقای قلعه‌نویی تیم را تهاجمی خواهد چید و احتمالا دو هافبک تهاجمی و طراح در ترکیب خواهند بود.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، میثم بائو اولین خرید امیر قلعه‌ نویی برای استقلال جدید است. هافبک مازندرانی سابق شموشک که چند سال پیش وقتی به استقلال آمد، هواداران او را با لقب آهو تشویق کردند. میثم که 3 سال در استقلال بازی کرد از این تیم جدا شد و بعد از مدتی سر از پرسپولیس درآورد اما پرسپولیس جایی نبود که بتواند خودی نشان دهد. بنابراین با دلخوری به شهرداری تبریز رفت و حالا دوباره به استقلال برگشته. در حالی که کاملا قابل پیش‌بینی بود قلعه‌نویی او را استقلالی کند.


* ظاهرا از قبل برای حضور در تیم قلعه‌‌نویی برنامه داشتی؟
بله، آقای قلعه‌نویی نیم‌فصل پیش می‌خواست که من بروم تراکتور،‌ اما نشد. حالا هم آمدم استقلال. پناه بر خدا!


* این دومین حضور تو در استقلال است؟
- من حالا یک رکورد دارم،‌ تنها بازیکنی هستم که یک بار از استقلال به پرسپولیس رفتم و دوباره به استقلال برگشتم. هیچ کس تا حالا سابقه سه بار بازی در لباس سرخابی را ندارد.


* از برگشتن به تهران نمی‌ترسیدی؟
اصلا، در پرسپولیس که بودم خیلی استرس داشتم اما از استقلال خاطرات خوبی دارم و خیلی راحتم. امروز که قرارداد می‌بستم احساس می‌کردم که به خانه خودم برگشتم.


* فرق استقلال و پرسپولیس چیست؟
- در پرسپولیس توقعات از من خیلی بالا بود. من شماره 10 پوشیده بودم و قرار بود ستاره باشم، اما اتفاقات برخلاف میل من پیش رفت. البته این را هم بگویم که جو استادیومی پرسپولیس و استقلال خیلی فرق می‌‌کند.


* فرقت با گذشته چیست؟
- باتجربه‌تر شده‌ام.


* وقتی که خبر تو منتشر شد همه فکر کردند امیر تو را به جای جباری به استقلال آورده.
- من ارادت خاصی به مجتبی دارم. بیرون از فوتبال خیلی با هم رفیقیم، امسال هم آقای قلعه‌نویی تیم را تهاجمی خواهد چید و احتمالا دو هافبک تهاجمی و طراح در ترکیب خواهند بود. چه خوب است من و مجتبی کنار هم بازی کنیم. بازیکنی مثل او خیلی به من کمک خواهد کرد. مطمئن باشید مسئله آنطور که شما فکر می‌‌کنید نیست.


99.پیشنهاد وسوسه کننده سپاهانی ها به مدافع استقلال


مدافع آبی ها در اردوی تیم ملی به سر می برد، اما سپاهانی ها پیشنهاد خود را به وی ارائه داده و منتظر پاسخ پژمان منتظری هستند تا این بازیکن با بررسی شرایط خود در تیم استقلال برای آینده خود تصمیم گیری کند.

پژمان منتظری جز نفراتی است که سال ها را در تیم استقلال سپری کرده است اما قرار دادش با آبی ها به اتمام رسیده است و قرار است پس از بررسی های لازم برای فصل آینده خود تصمیم گیری کند.

این بازیکن با حضور امیر قلعه نویی در تیم استقلال مشکلی ندارد زیرا وی چند فصل گذشته نیز به عنوان شاگرد وی در تیم حضور داشت و مشکلی با وی ندارد.

شایان ذکر است، پیشنهاد مالی تیم سپاهان ایده آل است و این موضوع باعث شده است که پژمان منتظری به این پیشنهاد توجه بیشتری داشته باشد.

از طرفی اعلام شده است به دلیل مشکلات تیم سپاهان در خط دفاعی و جدایی احتمالی دو مدافع اصلی این تیم مسئولان این تیم به جذب مدافع آبی ها اصرار فراوان دارند و حاضر هستند که مبلغ پیشنهادی را نیز افزایش دهند، اما مدافع آبی ها، مذاکره ای با مسئولان استقلال انجام نداده است و به همین دلیل پاسخی را ارائه نکرده است.

بازیکن تیم استقلال، قرار است جانشین محسن بنگر یا سید جلال حسینی در این تیم اصفهانی باشد، تا حداقل غیبت یک مدافع سپاهان به نظر نیاید.
100.حیدری: زوج طلایی استقلال به هم رسیدند/هم جباری دوست دارد در استقلال بماند هم رحمتی!


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8

خسرو حیدری به هواداران استقلال قول داد که هم رحمتی در این تیم بماند و هم جباری.

محمد حسین زرندی / استانبول: خسرو حیدری هافبک ملی پوش استقلال قطعا یکی از خوشحال ترین آبی پوشانی است که این روزها به تمریناتش در اردوی ترکیه ادامه می دهد. خوشحالی او بابت بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال است چون همواره شاهد رابطه صمیمانه و نزدیک او و قلعه نویی بودیم و با این حساب، خسرو فصل آینده حتما در استقلال ماندنی است. اما این بازیکن روز گذشته و در پایان تمرین تیم ملی در مصاحبه ای اختصاصی به خبرورزشی گفت:« اینکه دوباره علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی با یکدیگر کار می کنند به این معنی است که ستاره های استقلال دوباره به هم رسیدند و زوج طلایی را در این تیم تشکیل دادند. به نظر من قلعه نویی و فتح الله زاده زوج طلایی استقلال هستند که می توانند تیم را به موفقیت های زیادی برسانند و من برای شان آرزوی موفقیت می کنم.»
حیدری ادامه داد:« من بازیکن آزاد هستم و می توانم در مورد فصل آینده ام تصمیم بگیرم. حتی چند پیشنهاد از کشورهای خلیج فارس و لیگ های عربی دارم که البته زیاد به آنها فکر نمی کنم. اگر پیشنهاد اروپایی خوب برسد، دوست دارم به اروپا بروم اما اگر در ایران بمانم، استقلالی خواهم بود. من دوست دارم با قلعه نویی کار کنم البته تصمیم نهایی را بعد از بازی تیم ملی و بازگشت به تهران موکول کرده ام.»
حیدری در پاسخ به این سوال که حضور قلعه نویی در استقلال، باعث ایجاد حاشیه هایی از جمله احتمال جدایی جباری و رحمتی شده گفت:« فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. هم جباری در استقلال می ماند و هم رحمتی! من فکر می کنم هر دو نفر در استقلال بمانند و امیر قلعه نویی هم آنها را از دست نمی دهد. ضمن اینکه مجتبی و مهدی هم دوست دارند فوتبالشان را در تهران و استقلال ادامه دهند.»

101.شایعه در شهر؛
شاهین نجفی عامل اخراج شیث و نصرتی از پرسپولیس

شایعه شده است که شاهین نجفی، شیث رضایی و محمد نصرتی را در لیست فروش پرسپولیس قرارداده است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از 24، شیث رضایی در لیست خروجی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا هم او و هم نصرتی فکر تیم تازه ای باشند.
این دو بازیکن در واکنش به تصمیم باشگاه پرسپولیس ابراز تعجب کرده اند؛ شیث این اتفاق را معمای بزرگ زندگی اش دانسته و گفته که عملکرد فنی خوبی داشته است و نصرتی نیز مشابه همین واکنش را نشان داده و اعلام کرده که این لیست را دنیزلی نداده است.
البته با توجه به فیکس بودن این دو بازیکن در دیدار های اخیر و حساس پرسپولیس و فیکس نبودن بازیکنی چون رضا نورمحمدی، این پرسش مطرح می شود که چرا شیث و نصرتی رفتنی شدند و نورمحمدی ماندنی؟!
بدیهی است که علت العلل این تصمیم پرسپولیسی ها فقط مسایل فنی نبوده است؛ هرچند شیث و نصرتی هم در فصل گذشته مدافعانی مطمئن برای پرسپولیس نبوده اند.
در همین راستا خبر می رسد که جدایی این دو مدافع ریشه در همان حرکات زشت آنها در دیدار معروف پرسپولیس - داماش دارد و رویانیان تصمیم گیرنده اصلی این اتفاق به حساب می آید.
از سوی دیگر این شایعه مطرح شده که نام بردن از شیث و اشاره به آن حرکت زشت وی در ترانه هتاکانه شاهین نجفی، خواننده موهن مقیم آلمان، در یادآوری اقدام زشت و پر سر و صدای سال گذشته و اخراج او و نصرتی دخیل بوده است؛ هر چند مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز به طور رسمی درباره این مسئله حرفی نزده اند.
گفتنی است رویانیان روز گذشته در مصاحبه ای عنوان کرد که برخی از بازیکنان به خاطر اخلاق کنار گذاشته شده اند.

102.شماره ۸ نمی‌خواهد دوباره خبر ساز شود / احتمال ماندن جباری در استقلال


لیگ برتر - در حالی که برخی رسانه‌ها از احتمال پیوستن مجتبی جباری به پرسپولیس خبر داده‌اند این بازیکن تاکید کرده که هرگز به تیم رقیب استقلال ملحق نخواهد شد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8



به گزارش خبرآنلاین؛ اگر چه مجتبی جباری با امیر قلعه‌نویی دچار اختلافات ریشه‌ای است و هیچ گاه این دو نفر به عنوان بازیکن و مربی نتوانسته‌اند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند اما همه اینها نیز باعث نخواهد شد که شماره 8 خبرساز آبی‌ها تصمیم بگیرد به پرسپولیس برود.
جباری تاکید کرده که در صورت جدایی از استقلال مقصد بعدی او پرسپولیس نخواهد بود چون این تصمیم حاشیه‌های زیادی برای او به همراه خواهد داشت. این در حالی است که این بازیکن با وجود تمام اعتراض‌هایی که در سال گذشته نسبت به کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال داشته است هرگز دوست ندارد در متن حاشیه قرار بگیرد.
گفته می‌شود جباری از لیگ امارات پیشنهادهای خوبی دارد اما اصلا بعید نیست که این بازیکن در استقلال بماند. شاید خبر تمدید قرارداد جباری با استقلال و همکاری دوباره‌اش با امیر قلعه‌نویی یکی از مهم‌ترین خبرهای فصل نقل و انتقالات باشد. شاید هم این بازیکن عطای استقلال را به لقایش ببخشد. درست مثل آتیلا حجازی که به صراحت گفته است با امیر قلعه‌نویی کار نمی‌کنم.
جباری پیش‌تر در مصاحبه‌هایی امیر قلعه‌نویی و رفتار این مربی را مورد انتقاد قرار داده بود و قلعه‌نویی نیز البته از خجالت این بازیکن درآمده بود. دوباره کار کردن این دو نفر با یکدیگر یکی از اتفاقاتی است که شاید فقط در فوتبال ایران می‌تواند رخ بدهد.غیر از رئیس هیات مدیره استقلال ، خیلی دیگر از مسئولان باشگاه که این روزها با امیر حرف زدند ، می گویند:« امیر قلعه‌نویی قصد دارد مجتبی جباری را در استقلال نگه دارد. او در خط میانی به جذب بازیکنانی فکر می‌کند که بتوانند حرکت تیمش را به خوبی در جریان بازی تنظیم و هدایت کنند و به همین دلیل می‌خواهد جباری را در تیمش داشته باشد.»
103. این فعلا آخریشه تا یه مدتی نیستم ولی بازم برمیگردم . حتی شده واسه خداحافظی

آودودکيچ به مس کرمان پيوست

باشگاه مس کرمان دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس را با قراردادي يک ساله به خدمت گرفت.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان با اشاره به قطعي شدن پيوستن آودوکيچ به اين تيم اظهار کرد: پس از صحبت‌هايي که باشگاه با اين دروازه‌بان و مدير برنامه‌هايش انجام داد طرفين براي امضاي قرارداد يک ساله به توافق رسيدند.

وي ادامه داد: قرارداد آوددوکيچ با مس يک ساله است و پس از بازگشت او به ايران در هيات فوتبال استان کرمان ثبت خواهد شد.

هاشمي همچنان با بيان اين که شجاع خليل زاده قرارداد خود را براي يک فصل ديگر با مس تمديد کرده‌است، گفت: با تلاش‌هاي رئيس هيات مديره باشگاه، خليل زاده که از چند تيم ليگ برتري پيشنهاد داشت در مس ماندني شد. داوري در تماسي که با رحيمي مديرعامل سپاهان داشت، شرايط مس در فصل جديد را براي او توضيح داد و او را قانع کرد که خليل زاده يک فصل ديگر با مس قرارداد داشته و بنابراين بايد در کرمان بماند.

آودوکيچ يکي از دروازه‌باناني بود که به عقيده‌ي کارشناسان توانسته بود با عملکرد قابل قبول در رقابت‌هاي آسيايي زمينه ساز صعود سرخپوشان به مرحله‌ي بعد شود.
روز بیست و دوم :

هر چی فکر کردم دیدم نمیشه حتی 1 روزم از انجمن دور باشم . فعلا هستم !

104.کاظمیان پرسپولیسی ماند

مصطفی دنیزلی در ابتدای هفته جاری نام 10بازیکن را از بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس برای عقد قرارداد جدید به باشگاه معرفی کرد که در بین انها نام جواد کاظمیان وجود نداشت. امادنیزلی در دومین مرحله از لیست تکمیلی خود نام جواد کاظمیان را به 10 بازیکن دیگر اضافه کرد.

از همین رو رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در جلسه‌ای با جواد کاظمیان شرکت کرد که در نهایت مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی دوساله در این تیم ماندنی شد.

105.مازیار زارع، خرید بعدی استقلال؟!

مازیار زارع بازیکن اهل شهر انزلی پرسپولیس که امسال فصل ناموفقی در جمع قرمزپوشان داشت از قدیم الایام و زمانی در ملوان بازی می کرد مورد توجه امیر قلعه نویی بود.


سایت گل - اخبار مربوط به نقل و انتقالات همچنان مهمترین اخبار فوتبال ایران را تشکیل می دهند.
وقتی این خبرها را می خوانید حواستان باشد که بخشی از این اخبار در فضای شایعه شکل گرفته اند و ممکن است گاها صددرصد درست نباشند.

مازیار زارع بازیکن دلخواه قلعه نویی
مازیار زارع بازیکن اهل شهر انزلی پرسپولیس که امسال فصل ناموفقی در جمع قرمزپوشان داشت از قدیم الایام و زمانی در ملوان بازی می کرد مورد توجه امیر قلعه نویی بود. زارع که حالا با اردوی تیم ملی در ترکیه به سر می برد اگر رضایتنامه داشته باشد ممکن است یکی از خریدهای استقلال در فصل جدید لقب بگیرد. این را نوشتیم که بعدا جا نخورید.


خرید بعدی استقلال
باشگاه استقلال برای جذب یک مهاجم سرزن برنامه ریزی کرده است. آنها یک گزینه را مدنظر دارند که نامه استخدام او امروز به یکی از باشگاه‌های میانی جدول فوتبال ایران ارسال شد.برای کشف نام این بازیکن یکی دو روز صبر کنید.


آودوکیچ و کاظمی در مس

واحدی، قائم مقام باشگاه مس همچنان در نقل و انتقالات یکی از فعالترین هاست. او پس از استخدام آبدوکیچ دروازه بان بوسنیایی پرسپولیس امروز با حمید کاظمی هم به توافق رسید. بازیکن سابق پاس همدان و استیل آذین البته مساله مهم مس حفظ ستاره هایی مثل خلیل زاده، دهنوی، امرایی و سیفی است که گفته اند نمی مانند.



کمالوند شروع کرد
امروز فراز کمالوند در هتل محل اقامتش در تبریز نماند و سری به کوچه و خیابان زد جایی که خاطرات زیادی از آنجا دارد. او که به عنوان سرمربی شهرداری تبریز کارش را آغاز کار کرد قبل از هر چیز به دنبال بازگردانند اقبالی است که عملکرد مربیان قبل آن را از شهرداری تبریز دور کرد. شهرداری که تیم متمولی هم هست قصد دارد حتما به لیگ برتر بازگردد و اولین اقدام آنها استخدام فراز کمالوند بوده است. کمالوند به زودی فهرست خروجی های تیم را اعلام می کند و با استخدام بازیکنان جدید تمرینات را کلید خواهد زد. امسال لیگ دسته اول از همیشه سخت تر است.


چه کسی سرمربی استقلال اهواز می شود؟
استقلال اهواز در بازگشت به لیگ دسته اول قصد دارد امسال را با بازیکنان جوانش سپری کند و نسل تازه ای را به فوتبال ایران معرفی کند. آنها در سال دشوار لیگ دسته اول به دنبال یک مربی قابل می گردند. مربی ای که بتواند تیم را حفظ کند و آن را مدعی صعود به لیگ برتر کند. اگر فکر می کنید کسی را می شناسید پای همین مطلب کامنت بگذارید.



احتمال بازگشت شرفی به مس سرچشمه
پس از توافق داود مهابادی با گهر زاگرس برای بازگشت به این تیم این مربی که به مس سرچشمه پیوسته بود باید وجه دریافتی باشگاه مس سرچشمه را به آنها بازگرداند و رضایت آنها را برای حضورش در لیگ برتر جلب کند. در این زمینه شنیده شده که ممکن است با توجه به شرایط اصغر شرفی سرمربی سابق مس سرچشمه دوباره به این تیم کرمانی بازگردد. این انتخابی است که کاملا محتمل به نظر می رسد. شرفی برای سال آینده برنامه مفصلی به سرچشمه داده بود اما مدیران این تیم دوست دارند امسال هر چه کمتر هزینه کنند.
محسن میگن مسی سکته قلبی کرده میشه یکم در موردش بگی اگه میشه
من خودم رفتم دنبالش نوشته بود دروغه حالا تو بگو بچه ها بدونن
حمید رضا جان چون که شکی تو دروغ بودنش نداشتم نمی نوشتم ولی باشه . این جدیدترین خبر در این مورده !!!


106."درسی که مسى به اهالی فوتبال داد"

حال ، روی سخن ما به برخى از مديران، مربيان و فوتباليست هاى خودمان است؛ هنگامى كه برخى از رسانه ها و خبرگزارى هاى ديگر از گلزن بى مانند بارسلونا پرسيدند«چرا شكايت نمى كنى؟» ليونل مسى پاسخ داد؛«اين خبرگزارى طى چندسال اخير، صدها خبر از من منتشر كرده و ناخواسته موجب شهرت من شده است، حال اين بى انصافى است كه وقتى يك بار دچار اشتباه شده است، از آنها شكايت كنم!

به گزارش «همراهان نیوز»، در بعضی از مشاغل، وجود برخى از مسائل و مشكلات، اجتناب ناپذير است؛ امكان ندارد يك معلم، حتى اگر ذاتاً آدمى مهربان باشد در طول ۳۰سال تدريسش گاهى اوقات عصبانى نشود و به سر شاگردى داد نزند! يا مثلاً غيرممكن است شما در طول رانندگى گاهى اوقات ناخواسته مرتكب تخلف نشوى!

درست مانند شغل خبرنگارى كه امكان ندارد شما وقتى در طول يك هفته، صدها خبر را منتشر مى كنى، هر از گاهى به شكل ناخواسته، خبرى را منتشر كنى كه بعداً معلوم شود اشتباه است!

اما متأسفانه همين اتفاق اجتناب ناپذير در شغل ما، يك مستمسك خوب به دست برخى از اهالى فوتبال و خصوصاً مديران محترم داده است، كه هر وقت خودشان «گاف» مى دهند يا مرتكب اشتباهى مى شوند، به جاى اينكه با شجاعت تمام به اشتباه خودشان اعتراف ندارند، بلافاصله توپ را داخل زمين رسانه ها مى اندازند و آنها را مقصر معرفى مى كنند؛

اين اواخر هم كه يك واژه جدید ابداع كرده و مى گويند:« شيطنت برخى از رسانه ها و ...» حالا اين چند سطر را به ذهن بسپاريد و اين خبر را بخوانيد؛

شبکه ورزشی فاکس اسپورت بزرگترين خبرگزارى آمريكا كه يكى از قديمى ترين منابع دنيا نيز محسوب مى شود، چند روز قبل خبرى را منتشر كرد كه نه تنها فقط جهان فوتبال، كه تمام دنيا را لرزاند! محتواى اصلى اين خبر چنين بود!

«با تاسف باید اعلام کنیم لیونل مسی در حین تمرین بخاطر ایست قلبی درگذشته است.خدا مسی را بیامرزد.»

این خبر سبب وحشت خانواده مسی و دوستانش شد. بر همین اساس خانواده مسی اعلام کردند که ما به آزادی بیان احترام می‌گذاریم، اما هر چیزی حد و حدودی دارد و سوء استفاده از شهرت دیگران برای ترویج شایعه و اخبار دروغ، جرم است و صاحب آن باید مورد بازخواست قرار بگیرد.

احتیاجی به توضيح نيست تا متوجه شويد كه انتشار چنين خبرى، چه واكنش هاى بزرگى را در پى داشت، تا آنجا كه مبنا بر آنچه كه خود اين خبرگزارى اعلام كرده است؛ ظرف ۲ساعت، بيشترين تعداد «مراجعه كننده يك خبر طى سال هاى اخير روى اينترنت اين خبرگزارى به ثبت رسيد...» اما پس از گذشت چند ساعت، كذب اين خبر اعلام و معلوم شد كه « بر مبنای يك اشتباه» اين خبر دروغين از سوى خبرگزارى مذكور انتشار يافته است.

طبيعى بود كه در پى روشن شدن واقعيت، نه تنها اعجوبه آرژانتينى فوتبال فعلى دنیا يعنى «ليونل مسى» كه حتى مسئولان باشگاه بارسلون و همچنين فدراسيون فوتبال آرژانتين و حتى خانواده «مسى» همگى اعتراضات «شديدالحن» خود را به اين خبرگزارى منعكس كرده و حتى وكلاى«ليونل» تصميم به شكايت گرفتند اما پس از اينكه اين خبرگزارى قديمى دلايل اشتباهش را اعلام نمود، ناگهان آتش انتقادات فروكش كرد و ماجرا به همین سادگی به پايان رسيد!

حال، روی سخن ما به برخى از مديران، مربيان و فوتباليست هاى خودمان است؛ هنگامى كه برخى از رسانه ها و خبرگزارى هاى ديگر از گلزن بى مانند بارسلونا پرسيدند«چرا شكايت نمى كنى؟» ليونل مسى پاسخ داد؛«اين خبرگزارى طى چندسال اخير، صدها خبر از من منتشر كرده و ناخواسته خيلى باعث شهرت من شده است، حال اين بى انصافى است كه وقتى يك بار دچار اشتباه شده است، از آنها شكايت كنم! قابل توجه برخى از دوستان كه مدام توپ را به زمين رسانه ها مى اندازند!
107.این خبر مال 3 روز پیشه . دروغ محض

مرگ ليونل مسي بر اثر سکته قلبي!

به نقل از آفتون‌بلات، روز يکشنبه براي دقايقي اين خبر روي خروجي «فاکس‌اسپورتس» درج شد. حتي در بخش پيوند‌ اين منبع خبري در يک سايت اجتماعي،‌ حداقل 250 هزار نفر اين خبر کذب را در اينترنت خواندند که در نهايت باعث هيجان، غم و تاثر زياد دوستداران وي، ‌بخصوص در زادگاهش شد.

این متن صریح خبره که تو این سایت درج شده بود :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 8

در پي وقوع انتشار اين خبر کذب، فاکس اسپورت در مقام تصحيح برآمد و از مخاطبين خود پوزش خواست.

در سايت اين شبکه عنوان شد: متاسفيم از طريق ما خبر غير واقعي تاثرانگيزي مبني بر درگذشت ليونل مسي بر اثر سکته قلبي درج شده است. بايد به اطلاع مخاطبين برسانيم هکرها در مدت پايگاه اينترنتي را مورد هدف قرارداده و چنين خبري را منتشر کردند.



ستاره اهل آمريکاي جنوبي بارسلونا اکنون پس از خاتمه فعاليتش در فصل 2012 -2011 در آرژانتين حضور دارد.
ایول داش محسن خیلی گلی
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25