انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فرمالن: پيوستن به بارسا تصميم آساني بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فرمالن: پيوستن به بارسا تصميم آساني بود

توماس فرمالن، بازيکن جديد بارسلونا با پيراهن شماره 23 کاتالان ها معارفه شد.

فرمالن: پيوستن به بارسا تصميم آساني بود 1



به گزارش "ورزش سه"، فرمالن در اولين صحبت هاي خود به عنوان بازيکن جديد بارسلونا گفت:" براي بازي با بارسا و تمرين کردن با بهترين بازيکنان دنيا هيجان زده ام. حضور در بارسا يک روياست. هر بازيکني دوست دارد در بارسا بازي کند و من هم از اين قضيه مستثني نيستم."

وي در مورد مصدوميت هاي طولاني مدت خود اظهار داشت:" سال گذشته براي من خيلي مشکل بود اما اميدوارم که با حضور در بارسا از نظر بدني توانمند تر شوم."

مدافع بلژيکي در مورد انتخاب بارسا گفت:" سبک بازي آرسنال و بارسا مشابه همديگر است. اين يک تصادف نيست که بازيکنان زيادي بين دو تيم مبادله شده اند. اميدوارم که تا پايان قراردادم در بارسا بمانم. همه تلاش خود را در اين تيم انجام خواهم داد. فکر مي کنم که به سادگي هماهنگ خواهم شد. من با سبک تيکي تاکا غريبه نيستم و با آن در آژاکس آشنا شده ام."

وي در مورد پست ايده آل خود اظهار داشت:" ترجيح مي دهم که همچون ارسنال و تيم ملي بلژيک در پست دفاع مياني بازي کنم."

فرمالن در مورد رد کردن پيشنهادات ديگر خود مثل پيشنهاد منچستر و انتخاب بارسا گفت :"اين تصميم خيلي آسان بود. به يکي از بهترين باشگاه هاي دنيا ملحق شدم."

وي در مورد لوئيز سوارز، هم تيمي جديد خود گفت:" بازيکن و شخصتي بي نظيري است. با او در آژاکس هم تيمي بودم و شخصيت بسيار توانمندي دارد."

کاپيتان سابق آرسنال در مورد چالش حضور در بارسا گفت :" کاملا آماده هستم. اين يک چالش براي من است و مي خواهم بهترين عملکردم را ارائه بدهم به صورت تلفني با لوئيز انريکه صحبت کردم. مسلما مطمئن نيستم که در چنين باشگاه بزرگي مي توانم در ترکيب قرار گيرم يا خير اما تلاش مي کنم که ارزشهاي خود را نشان دهم."