انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رامیرس: گلم به بارسا، بهترین خاطره ام با پیراهن چلسی است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رامیرس: گلم به بارسا، بهترین خاطره ام با پیراهن چلسی است 1

در آن دیدار چلسی با اخراج جان تری در دقایق ابتدایی، 10 نفره شد اما گل رامیرس چلسی را بازی برگرداند و در نهایت تورس در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه والدس کرد
آی اسپورت- رامیرس، ستاره برزیلی چلسی، از گلی که در سال 2012 و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان وارد دروازه بارسا کرد، به عنوان بهترین گل دوران حرفه ای اش نام برد.
در آن دیدار چلسی با اخراج جان تری در دقایق ابتدایی، 10 نفره شد اما گل رامیرس چلسی را بازی برگرداند و در نهایت تورس در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه والدس کرد تا چلسی راهی فینال چمپیونزلیگ شود.
رامیرس به خبرنگاران گفت:" بسیار افتخار می کنم به این که 200 بازی در لباس چلسی انجام داده ام. این بسیار باعث افتخار است که در تیم فعلی بارها توانسته ام این لباس را بر تن کنم. من امیدوارم سال های بیشتری در چلسی بمانم و به دستاورها و نقاط عطف بیشتری در آینده باشگاه، دست پیدا کنم.
اگر بخواهم به بهترین خاطره ام در چلسی اشاره کنم، بدون شک گل چیپی که به بارسا زدم و بعد از آن قهرمان اروپا شدیم، بهترین اتفاق برای من بوده است. این ها لحظاتی هستند که چه در ذهن من و چه در تاریخ باشگاه همیشه باقی می مانند. همانطور که گفتم من می خواهم برای مدت بیشتری در چلسی بمانم و به چیزهای زیادی برسم و آن ها را برای فرزندان و نوه هایم تعریف کنم."
نخوندم ولی سپاس