انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گفتگو سوسك با خدا.......... خيلى قشنگه حتما ببين
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4
گفت : کسی دوستم ندارد . می دانی که چه قدر سخت است ، این که کسی دوستت نداشته باشد ؟ تو برای دوست داشتن بود که جهان را ساختی . حتی تو هم بدون دوست داشتن … خدا هیچ نگفت .
گفت : به پاهایم نگاه کن ! ببین چقدر چندش آور است . چشم ها را آزار می دهم . دنیا را کثیف می کنم . آدم هایت از من می ترسند . مرا می کشند . برای این که زشتم . زشتی جرم من است . خدا هیچ نگفت . گفت : این دنیا فقط مال قشنگ هاست . مال گل ها و پروانه ها . مال قاصدک ها . مال من نیست .
خدا گفت : چرا ، مال تو هم هست . خدا گفت : دوست داشتن یک گل ، دوست داشتن یک پروانه یا قاصدک کار چندانی نیست . اما دوست داشتن یک سوسک ، دوست داشتن " تو " کاری دشوار است . دوست داشتن ، کاری ست آموختنی و همه کس ، رنج آموختن را نمی برد . ببخش ، کسی را که تو را دوست ندارد ، زیرا که هنوز مومن نیست ، زیرا که هنوز دوست داشتن را نیاموخته ، او ابتدای راه است .
مومن دوست می دارد . همه را دوست می دارد . زیرا همه از من است و من زیبایم ، چشم های مومن جز زیبا نمی بیند . زشتی در چشم هاست . در این دایره ، هر چه که هست ، نیست الا زیبایی ...
آن که بین آفریده های من خط کشید شیطان بود . شیطان مسئول فاصله هاست .
حالا قشنگ کوچکم ! نزدیک تر بیا و غمگین نباش . قشنگ کوچک نزد خدا رفت و دیگر هیچ گاه نیندیشید که نازیباست.
تا حالا از این نظر بهش دقت نکرده بودم:89:
مرسی قشنگ بود
جالب بود Angel
pe5:N56:nky
منم شدم عین این سوسکهcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcrying
مرسی قشنگ بود
ولی اخه کی میتونه سوسک دوست داشته باشهHuhHuh
(13-10-2012، 18:00)گل نهال جون نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ولی اخه کی میتونه سوسک دوست داشته باشهHuhHuh

نميدونمHuh
حالا که باخودم فکر میکنم میبینم که بهتره یه اکواریوم خالی بگیرم توش گل و سبزه و لجنو اینجور چیزا بکنم بعد سوسکارو بذارم توی اونBig GrinBig GrinBig GrinBlushBlush
*
*
*
*
*
*
*
کار خوبیه نه؟Blush
آخــــــیcrying
اگه حیوونِ موزی ای نبود من دوسش میداشتمUndecidedAngel
صفحه‌ها: 1 2 3 4