انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: × داعـش ×
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
استفاده اجباری داعش از کودکان عراقی در جنگ

× داعـش × 11
یکی از مسئولان بلندپایه عراقی از اقدام داعش در بکارگیری کودکان این کشور در جنگ به صورت اجباری خبر داد.
به گزارش مهر به نقل از العهد، یک مقام عراقی اعلام کرد: تروریست های داعش به صورت اجباری از کودکان عراقی در جنگ استفاده می کنند.

به گفته این مقام عراقی، این اتفاق در مناطقی از جمله «الحویجه»، «القیاره» و «الشرقاط» رخ داده است.

این منبع ادامه داد: تروریست های داعش برای خانواده هایی که در مناطق تحت سیطره آنها در عراق زندگی میکنند شرط تعیین کرده اند که هر خانواده باید یکی از جوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله خود را به عضویت این گروه درآورد.
(01-09-2014، 10:47)✯ѕтαя gιяℓ✯ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
داعش عربستان را تهدید به حمله کرد
گروه تروریستی داعش زمان مورد نظر خود برای حمله به عربستان سعودی را اعلام کرد.
گروه تروریستی داعش اعلام کرده است که در عید قربان سال جاری به عربستان سعودی حمله خواهد کرد.
 این اعلام زمان حمله پس از آن صورت می‎گیرد که این گروه تروریستی پیش‎تر بارها عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را به حمله تهدید کرده بود.
داعش علت تصمیم خود به حمله به عربستان سعودی و کشورهای حاشیه خلیج فارس را حمایت آنها از گروه های تروریستی اعلام کرده است!!!
این درحالی است که ارتباط تنگاتنگ داعش با سیستم اطلاعاتی عربستان سعودی و حمایت های مالی عربستان از این گروه و گروه های تحت رهبری آن بر هیچ فردی پوشیده نیست.
این چندمین باری است که داعش عربستان سعودی را تهید به حمله می‎کند. در دفعات گذشته نیز داعش عربستان را به حمله و تخریب خانه کعبه تهدید کرده بود.
پارسینه



عزیزم اینا خودشون از سعودین داعش از سعودیس 
همون احمقایی که دایی مو به شهادت رسوندن (شهید علی منیعات)
گروه تروریستی داعش در تازه‌ترین اقدام خود با انتشار فیلمی تبلیغاتی، از تاسیس نظام خدمات درمانی و بهداشتی سراسری با تقلید از مدل مشابه در بریتانیا خبر داده است.
 روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی تصویری در این باره می‌نویسد: دکتر ابویوسف الاسترالی و یک پزشک هندی که ابو مقاتل الهندی خوانده شده‌اند، وظیفه اداره نظام خدمات درمانی و بهداشتی را بر عهده دارند.

آنان در این فیلم ضمن طرح ادعای تاسیس موفقیت‌آمیز خدمات نظام بهداشتی و درمانی توسط داعش، از تمام پزشکان در غرب خواسته‌اند تا به سوریه سفر کنند.

دیلی میل در ادامه اشاره کرده که این فیلم پس از آن منتشر می‌شود که ماه گذشته اخباری مبنی بر سفر 9 نفر از دانشجویان رشته پزشکی از بریتانیا به سودان و سپس به سوریه منتشر شده بود.

این روزنامه بریتانیایی اشاره کرده که آگهی منتشر شده توسط داعش در این باره، به تبلیغات «ان‌.اچ.اس» - نظام خدمات درمانی ملی بریتانیا - شباهت زیادی دارد.
× داعـش × 11
 
× داعـش × 11
 
× داعـش × 11
 
جمع آوری قلیان و سیگار توسط داعش + عکس
داعش چندین هزار پاکت سیگار را در شهر بنغازی لیبی به آتش کشید. printنسخه قابل چاپ
× داعـش × 11به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرهنگ نیوز ؛جبهه جهانی مستضعفین نوشت: گروهک تروریستی داعش یک کامیون پر از پاکت‌های سیگار را در شهر بنغازی لیبی به آتش کشید.
 
چندی قبل نیز داعش بعد از تسلط بر شهر برقه لیبی، با تکرار قوانین سخت‌گیرانه خود بر مردم، تمام قلیان‌ها را جمع‌آوری کرد و به آتش کشید؛ این در حالی است که عناصر این گروهک، خود از مواد مخدر و مشروبات الکلی استفاده می‌کند.
 
گروهک تروریستی داعش چندی است با سوءاستفاده از بحران امنیتی در کشور لیبی، به ایجاد پایگاه و جذب جوانان در این کشور مشغول است.
 
داعش چند ماه پیش «ابوحبیب الجزراوی» یکی از سران عربستانی خود را به شرق لیبی اعزام کرده تا به جذب نیروهای تندرو در این منطقه بپردازد. بعد از تسلط این گروهک بر شهر برقه، داعش به طور رسمی در لیبی اعلام موجودیت کرد و اولین رژه نظامی خود را با حضور صدها خودروی نظامی در «ولایت برقه» برگزار کرد.



× داعـش × 11

× داعـش × 11

× داعـش × 11

× داعـش × 11

نوزاد داعشی +عکس
به تازگی عکسی از یک نوزاد تازه متولد شده در سرزمین های تحت کنترل داعش در توئیتر منتشر شده است.
[rtl]به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از عصر ایران، در این تصویر مشخص شده که داعش برای نوزاد، گواهی تولد صادر کرده است.
همچنین به جای هدیه، در کنار نوزاد تازه متولد شده، یک کلت و یک نارنجک دستی قرار داده شده است.


[/rtl]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 11


[rtl][size][size]
این نوزاد در روز 23 آوریل در شهر الباب واقع در 35 کیلومتری شهر حلب در شمال سوریه متولد شده است. 

در گواهی تولد صادر شده از تاریخ هجری قمری استفاده شده و نام کودک "جراح" و نام مادرش "ام جراح" و نام پدرش "ابو جراح" ثبت شده است.

هنوز صحت این عکس و اطلاعات مربوط به آن از سوی منابع مستقل تایید نشده است.[/size][/size][/rtl]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داعش برای حمله به کربلا آماده می‌شود
منابع امنیتی عراق از تلاش گروه تروریستی داعش برای زمینه سازی حمله به شهر مقدس کربلا خبر دادند.
× داعـش × 11به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  
به نقل ازشبکه تلویزیونی العربیه، مسئولان امنیتی در استان کربلا از گزارش های اطلاعاتی درباره تلاش داعش برای برنامه ریزی حمله به این شهر خبر دادند.


به گفته مسئولان امنیتی استان کربلا، داعش تلاش می کند با تصرف منطقه النخیب در استان الانبار، آن را به پایگاهی برای حمله به کربلا تبدیل کند.

نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق برای جلوگیری از اجرای این طرح داعش به منطقه النخیب اعزام و در آنجا مستقر شده اند.

النخیب در استان الانبار و در فاصله دویست و پنجاه کیلومتری شهر کربلا قرار دارد.فاصله این منطقه تا مرز عربستان کمتر از هفتاد کیلومتر است.
سبد خرید یک داعشی

× داعـش × 11
چند روز قبل، گروهک ترویستی داعش، هتل پنج ستاره‌ای با نام «وارثین» را در موصل عراق به طور رسمی افتتاح کرد و حالا عکس‌های جدیدی از نمای داخلی این هتل منتشر شده است.

به گزارش ایسنا سایت خبری «روسیا الیوم» در این‌باره گزارش داد که داعش این هتل پنج ستاره را با 262 اتاق برای نیروهای خود افتتاح کرده است تا به دور از هیاهوی جنگ در آن به استراحت و تفریح بپردازند.

این هتل پنج ستاره که در جریان سیطره داعش بر موصل تعطیل و تخریب شده بود، به تازگی بازسازی شده و شامل استخر، باشگاه تنیس و دیگر امکانات رفاهی است.

این گروهک تروریستی که طی ماه‌های اخیر بخش گسترده‌ای از مناطق اشغالی خود را در عراق و سوریه از دست داده است، تلاش می‌کند با انجام چنین اقداماتی نشان دهد که همچنان به تداوم حکومت تروریستی خود امیدوار است؛ اما حتی حامیان اصلی داعش نیز دیگر متوجه شده‌اند که با همت و غیرت نیروهای مردمی و ارتش سوریه و عراق عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.

در ادامه تصاویری از این هتل را مشاهده می‌کنید:
 
× داعـش × 11
 
× داعـش × 11
 
× داعـش × 11
 
× داعـش × 11
 
× داعـش × 11

گروه تروریستی داعش ، یک پل راهبردی و مهم را در غرب نینوا در شمال عراق منفجر کرد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، یک منبع محلی دراستان نینوا اعلام کرد عناصر گروه تروریستی داعش این پل راهبردی را امروز (دوشنبه) در منطقه "العیاضیه" که مناطق سنجار ، ربیعه و زمار (50 کیلومتری غرب نینوا ) را به هم متصل می کند، منفجر کردند.
 
× داعـش × 11

شبکه عراقی سومریه نیوز به نقل از این منبع خاطرنشان کرد که این پل به وسیله یک کامیون بمبگذاری شده منفجر شد، و درنتیجه بخش عظیمی از این پل از بین رفت.



منبع یاد شده همچنین اعلام کرد که این پل ، حلقه ارتباط مهمی میان مناطق غربی منطقه نینوا و مرکز شهر موصل به حساب می آید و از پل های استراتژیک منطقه است.



این منبع افزود که داعش درصدد جدا کردن مناطق اطراف نینوا است و همه پل های موجود در مناطق تماس با نیروهای پیشمرگه را با هدف جلوگیری از پیشروی آنان در جریان عملیات آزادسازی نینوا از سوی نیروهای عراقی مشترک ، بمب گذاری کرده است.



منبع یاد شده تصریح کرد که داعش از دو روز پیش، از ورود و خروج اهالی نینوا به خارج از این استان جلوگیری می کند؛ و ساکنان این منطقه برای سفرهای ضروری مانند درمان باید فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند.



داعش در اقدامی برنامه ریزی شده بیشتر آثار تاریخی و دینی در شهر موصل را با بمب گذاری در آن جا تخریب کرده و بسیاری از زیرساخت های این منطقه را نیز نابود کرده است.
ممنوننننننننننننننننننننننننننننننن
نقل قول:
[rtl]رسانه های مرتبط با داعش با انتشار تصاویری اعلام کردند که یکی دیگر از اعضای این گروه تکفیری در عراق عمل انتحاری انجام داد.[/rtl]
“أبو قتاده الشامی” از اعضای سوریه‌ای گروهک تروریستی تکفیری داعش در عراق با حمل خودروی مملو از مواد منفجره و هدایت آن به  طرف حاجز (سنگر) نیروهای عراقی در منطقه “الطارمیه”  واقع در شمال بغداد خود را منفجر کرد.

داعش نام مناطق شمالی بغداد که قصد تصرف آن را دارد “ولایت شمال بغداد” قرار داده.

آمار دقیقی از خسارات وارده اعلام نشد اما برخی منابع عربی اعلام کردند که عامل انتحاری قبل از رسیدن به مقصد توسط نیروهای عراقی مورد هدف قرار گرفته است.

این عملیات انتحاری عصر روز گذشته (۲۱ رجب) انجام شده است.


× داعـش × 11
[rtl]موقعیت منطقه الطارمیه در شمال بغداد[/rtl]
× داعـش × 11
[rtl]عامل انتحاری جدید داعش در شمال بغداد[/rtl]
× داعـش × 11
[rtl]عامل انتحاری جدید داعش در شمال بغداد[/rtl]
× داعـش × 11
[rtl]عامل انتحاری جدید داعش در شمال بغداد[/rtl]
× داعـش × 11
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33