انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ترس واقعی را در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه کنید (عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
اگر همه کابوس ها، ترس های بچگی، ترس از مکان های مختلف که تا به حال تجربه کرده اید را کنار هم بگذارید بازهم ذره ای از ترسی که در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد نمی شود.

 
“خانه اربابی مک کامی” در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

ترس واقعی را در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه کنید (عکس) 1
داستان این خانه اینگونه تعریف می شود که در گذشته این مکان یک تیمارستان روانی بوده است و صاحبش تیمارستان بیماران را تکه تکه می کرده و اندام های آن ها را به فروش می رسانده است حالا هرکه وارد این مکان شود شاید دچار نفرین بیماران آن گردد. در کل فردی که می خواهد ترس واقعی را تجربه کند 4 تا 7 ساعت در این خانه می گردد و در این میان همه چیز مملو از خون بوده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. ممکن است گروهی با لباس های خونی و چهره های وحشتناک ظاهر شده و او را دستگیر کنند. با دستگیر کردنش به سمت محلی می روند که اعضای بدنش را در بیاورند و این مسیر مملو از حس های ترسناک است.


ترس واقعی را در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه کنید (عکس) 1

نکته جالب در مورد این خانه دوربین هایی است که در هر نقطه ای نصب شده است. این دوربین ها کل فیلم فرار و ترس را ضبط می کند و در انتهای مسیر شما یک فیلم ترسناک در اختیار دارید که نقش اول آن را نیز خودتان بازی کرده اید.


سپاس
خیلی ترسناک
(16-10-2015، 13:36)azin.mhd نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(16-10-2015، 13:34)!... نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(16-10-2015، 13:31)azin.mhd نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(16-10-2015، 13:24)!... نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(16-10-2015، 12:19)azin.mhd نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
جووون تو رو بفرستم توش بعد درنا سوپر من بازی در بیاره بیاد کمک تو بعد از اون ور جنازه دو تا تون بیاد بیرون  crying
ای حال میده
ااااییییی حال میده
Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue  Tongue

مطمعن باش قبل از اینکه تو منو بفرستی من تو رو میفرستم...کسی هم حق نداره بیاد تو رو نجات بده
همون تو بمون ارزترس بمیر من راحت شم Dodgy
من شجاع تر از تو ام حداقل جنازم نمیاد بیرون

من یه کاری میکنم جنازت بیاد... vahidrk

برو بابا نفله 25r3025r3025r3025r30
نفله تو و درنایین .. والله
هرکی ندونه من که میدونم تو چقدر ترسویی Smile
یه چیزی مثل لانه عنکبوت تو شیرازه
ولی جون تو یه نمه غیر واقعی میزنه مخصوصا خونای رو لباسش
Undecided Undecided Undecided
واي چ وحشتناك3cy
هیچی ترسناک تر کلبه وحشت تو انزلی نیست
کاسپین...
ترس ازخشم خدا مگه از این بالا تر باشه
kh matlabe khubi bud merc dorsa jan
من همونجا سکته کردم 

اگر من اونجا بود سکته کرده بودم Shy
صفحه‌ها: 1 2 3