انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برخورد امام خامنه ای با دوست دختر و پسری در کوه!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4
یکی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت: یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.
آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند واینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فورا صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟(البته آقا می دانست)؛ آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواجه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیر من و این دختر دوست هستیم.

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود : بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، ومن هم آمادگی دارم که شخصاً خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خداحافظی کردند و طبق قرار ، همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند . با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.
اه چه اموزنده.الان کلی ارشاد شدم به راه راست.خدایا منو بابت همه کارای بدم ببخش

Dodgy
کاملا چرت و پرت و لاف ای بود بس بزرگDodgy
عجب رفتار کریمانه ای...
تحت تاثیر قرار گرفتم...

ولی اگه من بودم از شدت بد شانسی خودمو از کوه پرت میکردم!!!!
ممنونم خیلی واسم حالب بوده کلی با فامیل سر این داستان خندیدیم و مسخره بازی در آوردیم
ببخشید آقا کدوم کوه تشریف میبرن که ما خانواده هامونو ببریم آقا ارشادشون کنن قرار عقدمونو بزارن؟Undecided
بیشتر شبیه داستان بود تا واقعیت :||
باریک امام
چه قدر چرت!Dodgy
(02-10-2013، 17:11)bahare_021 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ببخشید آقا کدوم کوه تشریف میبرن که ما خانواده هامونو ببریم آقا ارشادشون کنن قرار عقدمونو بزارن؟Undecided
ما تو فامیل خیلی سر این موضوع فکر کردیم آخرش هم به هیچ نتیجه ای نرسیدیدم یعنی رسیدیم ها ولی به درد ما نخورد فهمیدیم که هر روز یه کوه می رن و نمی شه فهمید کجا می رن البته صبح خیلی زود هم می رن که من که حالش رو ندارم اون موقع برم کوهBig Grin
صفحه‌ها: 1 2 3 4