انجمن های تخصصی  فلش خور
داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: ادبیات (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+---- انجمن: داستان و رمان (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=67)
+---- موضوع: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی (/showthread.php?tid=26288)

صفحه‌ها: 1 2 3

داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - elena_75 - 11-01-2013

داستان غم انگیز

یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!!

な だや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� �名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� �名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対
する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さや
か あ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� �名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶

واقعا ناراحت کننده بود!!!
من که اعصابم به هم ریخت !!!!!

به خصوص اونجاش که میگه

まなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚 TongueTongueTongueTongueTongue

خوندینش؟؟؟؟
قشنگ بود نه؟؟Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - elena_75 - 11-01-2013

اگه کسی پیدا شد ترجمش کنه به منم بگو!!!
من میرم بای بای
ببخشید ج پیغامتونم نتونستم بدم!!!Sad

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - *mrm* - 11-01-2013

か あ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� �名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさる
نظرمو چینی دادم

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - باربد 1 - 11-01-2013

اخه چرا با احساسات مردم بازی میکنین مردم از بس گریه کردم مگه نمیدونین این داستانا جاش اینجا نیست.
واااااااااای دختره بیچاره چرا مرد اخه گناه داشتش اون داداش اشغالش چرا اینو هی میزد خیلی گریه دارهبهتون توصیه میکنم هر کی چینی بلده نخونه.

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - پيشي ي ملوس - 12-01-2013

اخي.......دلم.....سوخت........cryingcryingcryingشانگ دانگ دون شين اينم نظرم!Tongue

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - *GANDOM* - 12-01-2013

واقعاغم انگیزبودخیلی ناراحت شدم

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - .:: S.M ::. - 12-01-2013

آخه چرا شما که میدونید ما افسرده ایم از این داستانای غم انگیز میذارین هااااااااانcrying

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - omidmj - 26-01-2013

خیالتون راحت همگی سرکارین من تا یه حد چینی بلدم حتی یک کلمش هم معنی نمیده مثل انه که بنویسی شسیمباخیهشسبلشهسیبعل خرتون کرده

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - (MEHRSA) - 26-01-2013

や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� �名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や な

RE: داستان غم انگیز از یک دانشجوی چینی - اذر جون - 28-01-2013

بیچاره اون یارو.بعدش چی میشه؟نه.خیلی گناه داشت.سم دانگ دونگ چانگ چونگ بیچاره!cryingConfusedSad