انجمن های تخصصی  فلش خور
با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس) (/showthread.php?tid=270076)



با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس) - ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ - 05-08-2018

این تصاویر زیر از شاه دخت های اینستاگرام می باشد.مادر م.م که دخترش در ارومیه به دنیا آمده است در جواب اینکه چرا دخترش اینقدر طرفدار دارد، می گوید: «همه به دخترم عروسک می گویند. کلی قربان صدقه اش می روند و حتی برایش هدیه می فرستند.



دخترم فارسی بلد نیست و فعلا به مدرسه نمی رود اما من هر روز به کامنت ها و نظرات و تعاریف فالوئرها جواب می دهم. همه از دخترم تعریف می کنند جز تعدادی از افراد که از روی حسادت و بدخواهی، عکس های دخترم را متهم به فتوشاپ می کنند و می گویند چشم هایش فتوشاپ هست.



من هم خیلی ناراحت می شوم و برای اثبات نادرست بودن این حرف ها از زوایای مختلف از دخترم فیلم می گیرم و در صفحه اش می گذارم.»صفحه این کودک پر است از ویدئوهایی که خودش حرفی برای گفتن ندارد و انگار کسی مجبورش کرده که چند دقیقه ای جلوی دوربین بایستد و لبخند بزند.



در صفحه او هیچ عکسی از مادرش نیست و در تمامی عکس ها خود او تنها یا با پدرش است!بر عکس او پرنسس «ر» که متولد تهران است، سلبریتی خوش سر و زبانی است. در همه عکس هایش که بیشتر در آتلیه گرفته شده است، ژست های حرفه ای دارد و در همه ویدئوهایش با طرفدارانش حرف می زند.



تعریف می کند و پیام های محبت انگیز به فالوئرهای خود می دهد. صفحه او را هم مادرش مدیریت می کند و طبق گفته او، دختر چهار ساله اش کوچک ترین عضو آکادمی آموزش بازیگری است و همه تلاش های او و پدرش این است که دخترشان در آینده بازیگر حرفه ای بشود.آخرین ویدئوی او هم مربوط به مراسم عروسی است که با ریختن موهای زیبا



و بلند خود روی صورتش تاجی از گل بر سر دارد و با پیراهن سفید و دنباله دارش آرام می رقصد و راه می رود. مادرش می گوید در بیشتر مراسم ها و میهمانی ها دخترم را می شناسند و دخترم هیچ وقت از غریبه ها خجالت نمی کشد و با آنها راحت ارتباط برقرار می کند. ما برای کلاس ها و آموزش های او خیلی هزینه کرده ایم و برای اینکه او همیشه در دید است، لباس های متفاوت و خاص تر باید بپوشد تا بهتر دیده شود.

با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس) 1

نیاز به تایید و تشویق در همه انسان ها وجود دارد اما امروزه در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی تاییدهایی از جنس «لایک» هویت ها و برداشت های آدم ها از خودشان را شکل می دهد. پسر و دختری که تازه به دنیا آمده و هنوز برداشتی از جهان در او شکل نگرفته است



به واسطه چشمان آبی و موهای بلند خود هزاران لایک می خورد و بعد از دو یا سه سال با مفهوم تایید و تشویق آن هم به واسطه فضای مجازی و از طریق آدم های مجازی دچار خودشیفتگی، برتربینی و غروری می شود که او را از کودکان همبازی خود و جامعه جدا می کند.



کم کم لابلای همین لایک ها و کامنت ها کودک بزرگ می شود، می تواند بخواند و بنویسد و احتمالا کسانی هم پیدا می شوند که در بین این همه هوادار با توجه به حجم وسیع دیده شدن از مدل دماغ یا قوزک پای دختر و پسر معروف خوششان نمی آید



و مادر پرنسس داستان ما که هنوز کودکش به سن هیجده سال نرسیده باید به فکر پس انداز عمل زیبایی باشد و قطعا مادر عزیزی که صفحه ای برای پرنسسش ایجاد کرده فکر نمی کرده هوادارها تا این اندازه به جزییات دقت می کنند!دکتر فرج پور مشاور و روانشناس می گوید:



«این که هویت های پروفایلی دارندگان این صفحات با هویت واقعی در دنیای مجازی چقدر باهم شباهت و تفاوت دارند، مسئله مهمی است و منجر به ایجاد هویت های آنلاین و آفلاین خواهد شد. اولی هویتی است که به واسطه تایید بر اساس معیارهای ظاهری شکل گرفته و دیگری هویتی واقعی است که باید بر اساس شخصیت، تجربه و رفتارها شکل بگیرد.

با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس) 1