امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس)

#1
این تصاویر زیر از شاه دخت های اینستاگرام می باشد.مادر م.م که دخترش در ارومیه به دنیا آمده است در جواب اینکه چرا دخترش اینقدر طرفدار دارد، می گوید: «همه به دخترم عروسک می گویند. کلی قربان صدقه اش می روند و حتی برایش هدیه می فرستند.



دخترم فارسی بلد نیست و فعلا به مدرسه نمی رود اما من هر روز به کامنت ها و نظرات و تعاریف فالوئرها جواب می دهم. همه از دخترم تعریف می کنند جز تعدادی از افراد که از روی حسادت و بدخواهی، عکس های دخترم را متهم به فتوشاپ می کنند و می گویند چشم هایش فتوشاپ هست.



من هم خیلی ناراحت می شوم و برای اثبات نادرست بودن این حرف ها از زوایای مختلف از دخترم فیلم می گیرم و در صفحه اش می گذارم.»صفحه این کودک پر است از ویدئوهایی که خودش حرفی برای گفتن ندارد و انگار کسی مجبورش کرده که چند دقیقه ای جلوی دوربین بایستد و لبخند بزند.



در صفحه او هیچ عکسی از مادرش نیست و در تمامی عکس ها خود او تنها یا با پدرش است!بر عکس او پرنسس «ر» که متولد تهران است، سلبریتی خوش سر و زبانی است. در همه عکس هایش که بیشتر در آتلیه گرفته شده است، ژست های حرفه ای دارد و در همه ویدئوهایش با طرفدارانش حرف می زند.



تعریف می کند و پیام های محبت انگیز به فالوئرهای خود می دهد. صفحه او را هم مادرش مدیریت می کند و طبق گفته او، دختر چهار ساله اش کوچک ترین عضو آکادمی آموزش بازیگری است و همه تلاش های او و پدرش این است که دخترشان در آینده بازیگر حرفه ای بشود.آخرین ویدئوی او هم مربوط به مراسم عروسی است که با ریختن موهای زیبا



و بلند خود روی صورتش تاجی از گل بر سر دارد و با پیراهن سفید و دنباله دارش آرام می رقصد و راه می رود. مادرش می گوید در بیشتر مراسم ها و میهمانی ها دخترم را می شناسند و دخترم هیچ وقت از غریبه ها خجالت نمی کشد و با آنها راحت ارتباط برقرار می کند. ما برای کلاس ها و آموزش های او خیلی هزینه کرده ایم و برای اینکه او همیشه در دید است، لباس های متفاوت و خاص تر باید بپوشد تا بهتر دیده شود.

با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس) 1

نیاز به تایید و تشویق در همه انسان ها وجود دارد اما امروزه در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی تاییدهایی از جنس «لایک» هویت ها و برداشت های آدم ها از خودشان را شکل می دهد. پسر و دختری که تازه به دنیا آمده و هنوز برداشتی از جهان در او شکل نگرفته است



به واسطه چشمان آبی و موهای بلند خود هزاران لایک می خورد و بعد از دو یا سه سال با مفهوم تایید و تشویق آن هم به واسطه فضای مجازی و از طریق آدم های مجازی دچار خودشیفتگی، برتربینی و غروری می شود که او را از کودکان همبازی خود و جامعه جدا می کند.



کم کم لابلای همین لایک ها و کامنت ها کودک بزرگ می شود، می تواند بخواند و بنویسد و احتمالا کسانی هم پیدا می شوند که در بین این همه هوادار با توجه به حجم وسیع دیده شدن از مدل دماغ یا قوزک پای دختر و پسر معروف خوششان نمی آید



و مادر پرنسس داستان ما که هنوز کودکش به سن هیجده سال نرسیده باید به فکر پس انداز عمل زیبایی باشد و قطعا مادر عزیزی که صفحه ای برای پرنسسش ایجاد کرده فکر نمی کرده هوادارها تا این اندازه به جزییات دقت می کنند!دکتر فرج پور مشاور و روانشناس می گوید:



«این که هویت های پروفایلی دارندگان این صفحات با هویت واقعی در دنیای مجازی چقدر باهم شباهت و تفاوت دارند، مسئله مهمی است و منجر به ایجاد هویت های آنلاین و آفلاین خواهد شد. اولی هویتی است که به واسطه تایید بر اساس معیارهای ظاهری شکل گرفته و دیگری هویتی واقعی است که باید بر اساس شخصیت، تجربه و رفتارها شکل بگیرد.

با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط **Maria**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پس از اینستاگرام و واتساپ گوگل پلی و اپ استور نیز فیلتر شدند !
  اینستاگرام در ایران فیلتر شد !
  پیج بچه پولدارا های تهران در اینستاگرام چه خبره ؟+ عکس ها
  رقصنده معروف و شاخ اینستاگرام خودکشی کرد ( عکس )
  محبوب ترین زنبور عسل در اینستاگرام
  علت بازداشت پویان مختاری شاخ معروف اینستاگرام
  با چند نمونه شغل عجیب دنیا آشنا شوید
  خودکشی دختر شاخ اینستاگرام در قایق مرد میلیاردر (عکس)
  قابلیت جدید اینستاگرام برای کاربران قرنطینه شده؛ لطفا در خانه بمانید
  چهره واقعی دختر شاخ اینستاگرام لو رفت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان