انجمن های تخصصی  فلش خور
چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد (/showthread.php?tid=296339)



چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد - THEDARKNESS - 15-04-2021

هافبک آفریقایی سابق فولاد خوزستان می‌گوید فولاد در دیدار شب گذشته یک تیم منظم و هماهنک بوده است.
چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد 1
به گزارش ورزش سه، ماتیاس چاگو هافبک کامرونی بازیکن سابق تیم فولاد که خودش با تیم فولاد در مسابقات لیگ قهرمانان حضور یافته بود و سابقه بازی با السد قطر را دارد در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص دیدار شب گذشته مقابل السد گفت: بازی با السد هرگز آسان نیست زیرا یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است و زیر نظر مربی بزرگی چون ژاوی به تیم بهتری تبدیل شده است. 15 دقیقه ابتدایی مسابقه برای فولاد بسیار مهم بود و از نظر تاکتیکی آنها بسیار خوب و منظم خصوصا در دفاع بودند ، من تیمی را دیدم که یازده نفر را به عنوان یک تیم در اختیار داشت و این یکی از دلایلی است که آنها دیروز نتیجه خوبی گرفتند، یعنی یازده نفر یک تیم خوب را تشکیل دادند. می‌توانستند پیروز شوند اما در دقایق پایانی غافلگیر شدند و باید بگویم تساوی برابر السد که یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست نتیجه بسیار خوبی به حساب می‌آید.
چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد 1
هافبک کامرونی سابق فولاد در خصوص نکونام نیز افزود: جواد بازیکن خوبی در دوران فوتبالش بود و امسال کیفیت واقعی خود را به عنوان مربی نشان داده و من برای او و فولاد بهترین ها را آرزو می کنم. بعد از بازی دیروز معتقدم که فولادی ها برای رفتن به مرحله بعدی کیفیت و استحقاق خوبی دارند.

چاگو در انتها افزود: طرفداران فولاد شگفت انگیز هستند و دلم برای آنها تنگ شده است. پیام من برای آنها ساده است، همه شما را دوست دارم!