امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جنجال سفر هنرمندان به برزیل همچنان ادامه دارد / دم خروس اسپانسر بیرون زد !

#1
Heart 
پای سفر هنرمندان به برنامه 2014 باز شد





در برنامه شب گذشته 2014 که حاج‌رضایی به عنوان کارشناس، مهمان عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی بود، اشاره‌ای به سفر هنرمندان به برزیل شد.





حاج رضایی در بخشی از صحبت‌هایش از مسئولان گلایه کرد که چرا تعدادی از مربیان جوان فوتبال ایران را به برزیل اعزام نکرده‌اند، او معتقد بود که سطح بازی‌های جام جهانی و دیدن این بازی‌ها از نزدیک روی تجربه و کار مربیان جوان تاثیر مثبت می‌گذارد.





رضا جاودانی هم در پاسخ به حاج‌رضایی گفت که چون آن‌ها هنرمند نبوده‌‌اند، به این سفر اعزام نشده‌اند.

















شلوارک‌ زدایی از سفر هنرمندان به برزیل





رضا ساکی نوشت: ما ایرانی‌ها تخصص عجیبی در فرافکنی داریم. اصلا مادرزاد بلدیم چطور بحث را عوض کنیم و از زیر بار انتقاد در برویم.





نمونه‌ کلی‌اش همین هنرمندان عزیزی که برای حمایت از تیم ملی به برزیل رفته‌اند و نمونه‌ جزیی‌اش همین آقای مهراب خان که برای فرافکنی، اهمیت قضیه را تا حد شلوارک پایین آورد.


جنجال سفر هنرمندان به برزیل همچنان ادامه دارد / دم خروس اسپانسر بیرون زد ! 1

قریبا یک ماه است که دوستان در فدراسیون فوتبال دارند روی بحث «حمایت هنرمندان از تیم ملی فوتبال» تبلیغ می‌کنند و چشم ما را درآوردند از بس که گفتند داریم هنرمند می‌بریم جام‌جهانی. یعنی دوستان اتفاقا چه قبول کنند و چه نکنند برای حمایت تیم ملی به برزیل رفته‌اند و نماینده مردم بوده‌اند. من خودم به‌شخصه کاری به شلوارک ندارم. به نظر من شلوارک پوشیدن عیبی ندارد اما این که یکهو بزنیم زیر همه چیز که من نماینده خودم هستم و باری بر دوش خود احساس نمی‌کنم و در حمام هم چیزی نمی‌پوشم و با مایو هم عکس دارم کمی از انصاف دور است. حالا یک نفر به شما گفته است چرا شلوارک پوشیده‌ای،‌ درست، دیگر چرا قضیه را تا حمام کش می‌دهید؟ چه ربطی به حمام دارد؟ با مسخره کردن قضیه اصل قضیه که زیر سؤال نمی‌رود و فراموش نمی‌شود.





نکته دیگر اسپانسری که شما را به قول خودتان به نمایندگی از خودتان به برزیل برده است. متاسفانه یا خوشبختانه دم خروس این اسپانسر به شدت بیرون است. این اسپانسر خیلی خیلی اتفاقی و بدون هیچ دلیل خاصی، همان موسسه مسافرتی‌ای است که فدراسیون فوتبال حق فروش بلیت‌های جام‌ جهانی را خیلی اتفاقی به آن‌ها داده است. دقیقا مثل این است که با دولت سابق و در مقام فامیل و رفیق و پژوهشگر به نیویورک بروی و وقتی از شما سؤال کنند چرا یک هفته است در نیویورک مشغول تفریح و خرید کردن هستی بگویی من نماینده خودم هستم. یعنی نماینده خودم هستم اما با پول دولت آمده‌ام.





همین جا باید تشکر کنم از آقای رسایی نماینده محترم مجلس که اگر می‌خواست می‌توانست با حکم دولتی به برزیل برود اما وقتی حساسیت مردم و رسانه‌ها را دید از سفر منصرف شد. البته ای کاش آقای رسایی الآن در برزیل بود. یعنی اگر یک جا در خیابان به هم برمی‌خوردید خیلی دیدنی می‌شد!





راستی این‌که فرمودید با پول بیت‌المال به سفر نرفته‌اید و آژانس آژانس خصوصی است این سؤال برایم ایجاد شد که آیا مگر آن آژانس دستگاه چاپ اسکناس دارد؟ البته قبول دارم که در این سفر از بیت‌المال استفاده مستقیم نشده است.



به هر حال خوش می‌گذرد، بیشتر خوش بگذرد!




جنجال سفر هنرمندان به برزیل همچنان ادامه دارد / دم خروس اسپانسر بیرون زد ! 1

هزینه سفر مجانی هنرمندان به برزیل را کدام سازمان پرداخت کرده؟







خادم: ۹۹ درصد فدراسیون هزینه سفر هنرمندان را داده است

امیرخادم معاون حقوقی وزیر ورزش گفت: در رابطه با سفر هنرمندان به برزیل من مسئول نیستم اما بعید است که وزارت ورزش هزینه آن را پرداخته باشد.

وی افزود: با این حال به احتمال ۹۹ درصد فدراسیون فوتبال بودجه ی سفر آنان را تامین کرده است





فدراسیون فوتبال: پول سفر هنرمندان را نداده ایم، خودمان هم نرفتیم

معاون مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال بیان داشت: هزینه سفر هنرمندان به برزیل از سوی فدراسیون پرداخته نشده است چراکه بودجه ی آن را نداشتیم.

وی افزود: به دلیل عدم بودجه ی کافی بسیاری از مسئولان فدراسیون موفق به سفر به برزیل نشدند.





سازمان سینمایی: پروژه آقای لطیفی در آستانه ی تعطیلی قرار گرفته است

اما رسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی گفت: این آقایان با ما هماهنگ نکرده اند و خودشان رفته اند، البته بنده از اینکه وزارت ورزش پول آن ها را داده یا نه، بی اطلاعم.
وی افزود: تهیه کننده پروژه سینمایی مربوط به جام جهانی برزیل که آقای لطیفی سازنده آن هستند به دنبال تامین منابع مالی هستند.
صادقی اضافه کرد: تهیه کننده گفته است که اگر نتوانم بودجه را تامین کنم به اقای لطیفی می گویم که از برزیل برگردد.







مجری برگزار کننده تور جام جهانی: ما فقط هنرمندان را به برزیل بردیم
آژانس مسافراتی تعطیلات رویایی که ادعا شده هزینه ی سفر هنرمندان را تهیه کرد به «انتخاب» گفت: ما تنها اجرا کننده تور جام جهانی برزیل هستیم.
باوجود پیگیری های مکرر برای مشخص شدن منبع تامین کننده هزینه ی سفر هنرمندان به برزیل، مشخص نشد که چه کسی و چه نهادی این اقدام را صورت داده است.







سفر به برزیل چقدر آب می خورد؟
پرس و جوها و بررسی های نشان می دهد که هزینه ی سفر به برزیل، برای هر نفر حداقل ۴۰ میلیون تومان پول نیاز دارد.
بررسی فوق در شرایطیست که مخارج این هنرمندان سفر کرده مانند سایر اقشار جامعه بوده باشد!
اما وزارت ورزش و یا دیگر نهادهای دولتی که هزینه ی سفر این هنرمندان به برزیل را تقبل کرده اند، خوب است پاسخ دهند که بالاخره این افراد به عنوان مشوق تیم ملی به آنجا رفته اند یا نه؟ اگر چنین باشد ملاک گزینش هنرمندان چه بوده است؟ آیا عزت الله انتظامی یا پرویز پرستویی و دیگر هنرمندان پیشکسوت نسبت به سیاوش خیرابی، مهراب قاسم خانی و برخی دیگر از این افراد شایستگی کمتری دارند؟!



جنجال سفر هنرمندان به برزیل همچنان ادامه دارد / دم خروس اسپانسر بیرون زد ! 1


این بازیگرها دقیقاً چه حمایتی از تیم ملی فوتبال کردند؟!





از چند ماه پیش از جام جهانی، گروهی درصدد برآمده‌اند تا کاروانی از هنرمندان را راهی برزیل کنند و هدفی که در این زمینه تعریف کردند، حمایت از تیم ملی فوتبال بود. از همان آغاز کیفیت این حمایت محل پرسش بود، ولی آنچه از این موضوع بیشتر بحث‌برانگیز بود، محل تأمین اعتبار سنگین اعزام این کاروان است؛ کاروانی که بیشتر بر چهره‌ها و بازیگر جوان‌پسند تمرکز داشت و در نهایت نیز بیشتر این بازیگران نظیر نیکی کریمی، محمدرضا گلزار، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، بابک حمیدیان و… از سفر با این کاروان انصراف دادند.



جنجال سفر هنرمندان به برزیل همچنان ادامه دارد / دم خروس اسپانسر بیرون زد ! 1


در ابتدا سرمایه‌گذار این پروژه هفت میلیاردی یک سرمایه‌دار معرفی شد. مدتی بعد، این سرمایه دار از پروژه مذکور انصراف داد و سپس از اعتبار چهار میلیاردی سخن به میان آمد؛ اعتباری که محل تأمینش تا همین الان مبهم است و طبیعتاً هیچ بخش خصوصی حاضر نیست هزینه سفر یک گروه بازیگر را به برزیل بر عهده بگیرد.



آن گونه که در اخبار آمده بود، در این سفر سیاحتی مستندی شش قسمتی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی تولید شده و در شبکه خانگی توزیع شود که ظاهراً هنوز کارگردان این پروژه راهی برزیل نشده ‌و مشخص نیست روند ساخت این پروژه نیز در چه وضعیتی است و در واقع این منبع تأمین کننده بخشی از هزینه اعزام تیم ملی فوتبال نیز مبهم است.

جنجال سفر هنرمندان به برزیل همچنان ادامه دارد / دم خروس اسپانسر بیرون زد ! 1


در این شرایط محسن تنابنده، محمدرضا شریفی‌نیا، محراب قاسم‌خانی، بابک اردلان، سام درخشانی، فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، امیرحسین صدیق، پژمان جمشیدی، رضا یزدانی، سیدجواد هاشمی، مسعود پاکدل، مهران غفوریان، سیاوش خیرابی، سیروس عبدلی، کامران تفتی، نرگس محمدی، حسام نواب‌صفوی، راهی برزیل شدند تا این کاروان به هر قیمتی شده راهی برزیل شود و سعادت حمایت از تیم ملی فوتبال از دست نرود!





با این حال، تصاویر منتشره از این بازیگر بیشتر به یک سفر توریستی شبیه است که کوچک‌ترین رابطه‌ای با تیم ملی نداشته و دست‌کم تاکنون این بازیگر حتی در تمرین تیم ملی نیز حاضر نشده‌‌ و به تشویق تیم ملی نپرداخته‌اند و با این اوصاف، مشخص نیست این حمایت روحی بازیگران اعزامی از تیم ملی فوتبال چگونه بوده است؟! آیا بهتر نیست برای سفر به برزیل، بهانه‌ای ‌جز حمایت از تیم ملی جست و در این مقطع بدین شکل به چالش کشیده نشد؟

جنجال سفر هنرمندان به برزیل همچنان ادامه دارد / دم خروس اسپانسر بیرون زد ! 1
جنجال سفر هنرمندان به برزیل همچنان ادامه دارد / دم خروس اسپانسر بیرون زد ! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط PISHY
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Rainbow عکس دختر ۱۴ ساله ای که به خاطر بیرون نرفتن از خانه خود را دار زد!
  دختری 17 ساله که دل شیر دارد + عکس
  پای راننده بیرون زده از پنجره! (تصویری)
  تصاویر گربه ای که زیباترین چشم های جهان را دارد
  خانم مانکنی که 36 کیلو وزن دارد!! + تصاوير فكر ميكردم خودم خيلي مانكنم
Thumbs Up نقاشی با دهان توسط هنرمندان بدون دست!
  دختری که ریش و سیبیل دارد(عکس)
  پرنده اي كه سبيل دارد!
  رستوران های عجیبی که ارزش دیدن را دارد (عکس)
  تصاویری جالب از دختربچه 3 ساله ای که به سبک هنرمندان مشهور لباس می پوشد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان